4-րդ դասարան

21.05.2019

Շարունակում եք դպրոցում հանձնարարված առաջադրանքների փաթեթի վարժությունները, որը ուղարկել եմ ձեր էլեկտրոնային հասցեներին:

15.05.2019

Որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետյալ խնդիրները: Տեղեկացնեմ, որ դասարանում կատարել ենք գիելիքների ստուգման թեստ, իսկ հարցերը կպարզաբանենք մեր վաղվա դասին:

  • Աննան 24 տետրի համար վճարեց  200 դրամ ավելի, քան Աշոտը  20 տետրի համար։ Նարեն 15 տետերի համար որքա՞ն վճարեց։
  • Հավասարակողմ եռանկյան պարագիծը 150 դմ է։ Գտիր այն քառակուսու մակերեսը, որի կողմը հավասար է այդ եռանկյան կողմին։
  1. Ուշադիր նայիր և գտիր, թե որոնք են հաջորդ թվերը

1, 2, 2, 3, 3, 3, ?, …

Снимок

08.05.2019

Ստուգման թեստ թեստ

  1. Վեց հազար հինգ  հարյուր չորս թվի գրության մեջ ո՞ր կարգում է գրված 0:
  • միավորների 2) տասնավորների               3)հարյուրավորների                        4) հազարավորների                 5) ոչ մի կարգում:
  1. Նշիր ամենափոքր եռանիշ  թիվը, որի գրության մեջ կրկնվող թվանշաններ չկան
  • 100          2) 101             3) 123              4) 102             5) 110
  1. Նվազելին մեծացրել են 10-ով, իսկ հանելին թողել են նույնը: Արդյունքում տարբերությունը
  • կմեծանա 10-ով 2) կփոքրանա 10-ով             3) կմեծանա 10-ով                            4) կփոքրանա 10-ով                       5) կմնա նույնը:
  1. Մայրիկը գնեց 20 մանդարին: Կարինեն կերավ դրանց կեսը, Լուսինեն կերավ երկու մանդարին, իսկ Մարիամը` մնացածը: Քանի՞ մանդարին կերավ Մարիամը:

1) 4                 2) 6                  3) 8                  4) 10               4) 12:

  1. Նշեք այն տողը, որտեղ թվերը դասավորված են նվազման կարգով
  • 8356, 20001, 8999, 5790
  • 4567, 4570, 5678, 999
  • 4378, 4387, 4389, 4379
  • 9830, 9849, 9856, 9870
  • 10008, 6789, 1106, 587:
  1. 75-թվի  մասը կլինի
  • 51 2) 125             3) 13               4) 45               5) 35:
  1.   ժամը րոպեներով արտահայտած կլինի
  • 35 2) 45               3) 72         4) 65                      5) 50:
  1. 8տ 4ց 60 կգ-ը կիլոգրամներով արտահայտած կլինի
  • 8460 2) 84    3) 8406                       4) 8046
  1. Ուղղանկյան կողմերից մեկը 14սմ է, մյուսը՝ 20 սմ: Գտիր այդ ուղղանկյան պարագիծը:

1)40 սմ     2) 280 սմ                    3) 34 սմ                      4) 68 սմ

10.Դասը սկսվեց 12: 55 և տևեց 45 րոպե: Ե՞րբ ավարտվեց դասը:

  1. Թվային հաջորդականությունը կազմված է հետևյալ կանոնով. առաջին անդամը 1 է, երկրորդ անդամից սկսած յուրաքանչյուր անդամը հավասար է իր նախորդի և 2 թվի գումարի կրկնապատիկին: Գրիր այդ հաջորդականության չորրորդ անդամը:
  2. 420-ին գումարիր 15 և 8 թվերի արտադրյալը:
  3. Մեկ պատուհանը ներկելու համար պետք է 400 գ ներկ: 8 կգ ներկով քանի՞ պատուհան կներկեն:
  4. Երկնիշ թվի թվանշանների գումարը 15 է: Այս պայմանին բավարարող քանի՞ երկնիշ թիվ կա:
  5. Ուղղանկյան մի կողմի երկարությունը 16սմ է, իսկ մյուս կողմինը՝ 14: Գտիր այն քառակուսու կողմի երկարությունը, որի պարագիծը հավսարար է այդ ուղղանկյան պարագծին:
  6. Համակարգչային խաղի առաջին մակարդակը անցնելու համար Արմենին պետք է եղավ 5 րոպե 25 վայրկյան: Երկրորդ մակարդակը անցնելու համար 35 վայրկյան ավելի ծախսեց: Արմենին որքա՞ն ժամանակ պետք եղավ երրորդ մակարդակ հասնելու համար:

 

07.05.2019

Համեմատել կոտորակները:

1/6 և 1/5

6/7 և 7/15

14/3 և 9/14

78/96 և 96/14

Կոտորակները դասավորել աճման կարգով:

1/8,1/45, 2/3, 1/25, 1/5, 2/41,2/5

A և B քաղաքներից իրար ընդառաջ դուրս եկան երկու ավտոմեքենա և հանդիպեցին 3 ժամ հետո: Որքա՞ն է A և B քաղաքների միջև հեռավորությունը, եթե առաջին մեքենայի արագությունը 45 կմ ժ էր, իսկ երկրորդ մեքենայի արագությունը մեծ էր առաջին մեքենայի արագությունից 15 կմ/ժ-ով:

Ինքնաստուգման արդյունքներ

06.05.201

Այսօր քննարկեցինք կատարված ինքաստուգումը, որի նմանատիպն էլ հենց հունսիսի 5-ին կլինի, որպես գիտելիքների ստուգման թեստ:

Քանի մետր լինի 3/5 կմ-ը:

Քառակուսու կողմը 12 սմ է: Որքա՞ն է նրա պարագիծը և մակերեսը:

Հաշվել՝

756 x 92 -18040 : (2202 — 2114)=

Այգին ունի 1500 մ քառակուսի մակերես: Խնձորենիները զբաղեցնում են այգում 3/5 մասը, իսկ մնացածը տանձնենիներ են: Որքա՞ ն մակերես են զբաղեցնում տանձենիները:

30.04.2019

Այսօր նույնպես հինգշաբթի օրվա ինքնաստուգման պատրաստություն էր: Չ՛եք մոռանում այդ օր դպրոց գալ լիցքավորված գործիքով կամ գոնե լիցքավորիչով:

Снимок

Снимок

Снимок

2

29.04.2019

Սիրելի սովորողներ և ծնողներ, պատրաստվում ենք ինքնաստուգման հինգշաբթի օրը և 4-րդ դասարանի ավարտին հունիսի 1-10 կայանալիք պետական ստուգումներին: Առանց տագնապի և անհանգստության ենք պատրաստվում: Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ աշխատանքները: Այսօր դասարանում կատարել ենք վարժություններ կապված չափման միավորների հետ:

Գործողություները կատարեք հարմար եղականով

Oր. 14 x 25 x 4= 14 x ( 25 x 4 )= 14 x 100 = 14 000

46 x 50 x 2=

28 x 5 x 2 =

37 x 4 x 25 =

Снимок

Աստղանիշի փոխարեն տեղադրեք այնպիսի թվանշաններ, որպեսզի բազմապատկումը ճիշտ լինի:

1 * 7 x * = 53 *

Հեծանիվի ակի շրջանագիծը 10 ճաղով քանի՞ մասի է բաժանվում:

 

22.04.2019

Շարունակում ենք պատրաստվել ստուգումներին իսկ այսօր հանձնարարում եմ հետևյալ առաջադրանքները.

Գտնել ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը, եթե նրա լայնությունը 9/2 սմ է, իսկ երկարությունը մեծ է լայնությունից 5 անգամ:

Գտնել քառակուսու կողմի երկարությունը և մակերեսը, եթե պարագիծը 24 սմ է:

Գտնել տրված թվի տրված մասը

28 -ի 1/3 մասը

6-ի 3/4 մասը

25-ի 8/5 մասը

6-ի 3/2 մասը

Հաշվել՝

Թե քանի՞ կգ է 4/5 ցենտները

Թե քանի՞ րոպե է 1/3 ժամը

Թե քանի՞ սմ է 1/4 մետրը

17.04.2019

Արդեն սկսել ենք աշխատանքը 4-րդ դասարանի թեստրերով, որի նպատակը հունիսի 1-10 նախատեսված ստուգումներին պատրաստվելն է: Տանը կատարել հղումով ուղարկած թեստերը, հարցերը հավաքել և վաղը ներկայացնել:

Թեստ 1

Թեստ 2

16.04.2019

Դիր փակագիծ այնպես, որ ստանաս ճիշտ հավասարություն

1000-750-250-500=1000

1000-6400 : 32 : 4 = 200

Քառակուսին ակնյունագծերով բաժանվում է չորս հավասար մասերի: Հաշվիր 24 մմ կողմով ABCD քառակուսին անկյունագծերով բաժանելուց  ստացված չորս մասերից երեքի մակերեսների գումարը:

Снимок

Պարզիր թե ո՞ր թվերը պետք է լինեն դատարակ վանդակներում և ինքդ նույնպես նմանատիպ խնդիր կազմիր:

Снимок22

15.04.2019

Արտահայտիր նշված միավորներով՝

8 կգ= □ գ

7 կգ 1250 գ= □ գ

600 սմ= □ մ

7 մ 85 սմ= □ սմ

15 ց= □ կգ

2 ց 45 կգ = □ կգ

Կատարաիր մնացորդով բաժանում

27:5=

32: 6 =

56 : 5 =

12 : 5 =

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15,20,30 թվերից ընտրիր այնպիսի երեք թիվ, որոնց արտադրյալը 30 է: Ընտրիր այդպիսի միքանի եռյակ:

Սիրելի սովորողներ առաջադրանքների պատասխանները գրեք ոչ միայն բլոգում, այլև Word փաստաթղթի մեջ, սարքեք Pdf և ուղարկեք իմ էլեկտրոնային հասցեին:

09.04.2019

12122Снимок

08.04.2019

Այսօր սովորողների հետ սովորեցինք թե ինչպես են Word ֆայլի ֆորմատը փոխում և դարձնում pdf:

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները՝ անցյալի կրկնության բաժնից:

Снимок

Снимок.PNG

03.04.2019

23111

02.04.2019

Լրացրու աղյուսակները:

Снимок

Գտիր նշված թվի մասը:

Снимок

01.04.2019

Կատարել հետևյալ առաջադրանքները:

  1. Համեմատիր:

ա)  7/10 տ և 9/10 տ

բ)  9/8 կգ և 9/4 կգ

գ)  9/6 գ և 15/6 գ

դ)  24/3 ժամ և 24/6 ժամ

2.Արտահայտիր նշված միավորներով:

ա) 1/2 ժամ = ? րոպե

բ) 3/6 ժամ = ? րոպե

գ) 2/5 կգ= ? գ

դ) 9/5 ց= ? կգ

ե) 5/7 շաբաթ= ? օր

զ) 1/5 մ= ? սմ

Снимок.PNG

 

 

20.03.2019

Համեմատել կոտորակները:

1/2 և 9/2    7/6 և 9/6     24/3 և 27/3      69/87  և    96/87

9/2 և 9/7     8/3  և  8/5      36/7  և  36/9       25/3   և  25/4

Ջրավազանը ամբողջությամբ լցված էր ջրով (4800 լ) և այգին ջրելու համար օգտագործվեց նրա 1/6 մասը: Որքա՞ն ջուր մնաց ջրավազանում:

Снимок.PNG

19.03.2019

Համեմատել կոտորակները.

1/8 և 9/8              9/6 և 6/6             3/4 և 15/4              698/7 և  569/ 7               1/256 և 3/256

Կոտորակները դասավորել աճման կարգով.

1/7, 8/7, 3/7, 69/7, 7/7, 4/7, 14/7, 25/7

Կոտորակները դասավորել նվազման կարգով.

9/75, 8/75, 126/75, 41/75, 1/75, 369/75, 12/75

Снимок.PNG

14.03.2019

13

13.03.2019

Գրեք 3 այնպիսի կոտորակ, որոնց համարիչը երեք անգամ փոքր լինի հայտրարաից:

աաա.PNG

ասաաաաա.PNG

12.03.2019

Այսօրվա դասը մասերի համեմատման մասին էր: Որպես ինքնուրույն  աշխատանք  կատարել հետևյալ առաջադրանքները:

Համեմատել կոտորակները

1/2 և 1/7              1/9 և 1/4             1/12 և 1/120             1/96 և 1/960      1/7 և 1/17

Կոտորսկները դասավորել աճման կարգով

1/89 ,  1/7,   1/96,   1/4,   1/63,   1/75, 1/1 ,   1/147,  1/220 ,   1/875,   1/963,   1/1000

Снимок.PNG

Նապաստակները առաջին օր կերան 50 կգ գազարի 1/5 մասը, իկ երկրորդ օրը մնացած գազարի 1/4 մասը: Քանի՞ կգ գազար կերան յուրաքանչյուր օրը:

11.03.2019

 

1

2

06.03.2019

Այսօր սովորեցինք, թե ինչպես պետք է հաշվել թվի մասը:

Գտնել 24 թվի 1/2 մասը:

Խանութ բերեցին 50 կգ շաքարավազ: Առաջին օրը վաճառեցին շաքարավազի 1/5 մասը: Որքա՞ն շաքարավազ մնաց մյուս օրերին վաճառելու համար:

Հաշվել

142-ի 1/2 մասը

155-ի 1/5 մասը

333-ի 1/3-րդ մասը

1449-ի 1/9-րդ մասը

Снимок

05.03.2019

Տանը, որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:

Կատարիր գործողությունները:

18 լ 80 մլ+10 լ 980 մլ=

24 լ 240 մլ-5 լ 600 մլ=

Երկու հաջորդական թվերի գումարը 243 է, որո՞նք են այդ թվերը:

Снимок.PNG

04.03.2019

Այսօր սկսեցինք ուսումնասիրել նոր ծավալուն թեմա՝ մաս և ամբողջ:

…………………………………….

Պատկերիր 4 սմ և 3 սմ կողմերով ուղղանկյուն և նշիր նրա քառորդ մասը:

…………………………………….

Կարդա մեկնաբանությունները և կատարիր առաջադրանքները:

Снимок

Արտահայտիր

1 գրամը՝ կիլոգրամով

1 ց-ը տոննայով

1 կգ-ը ցենտներով

1 սմ-ը մետրով

1 դմ-ը մետրերով

……………………………

Снимок

 

28.02.2019

Այսօր ուսումնասիրեցինք նոր դաս՝ տարի և տարեթիվ:

Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:

Снимок.PNG

Снимок.PNG

27.02.2019

Շարունակեցինք խնդիրների լուծումը կապված ճանապարհի, ժամանակի և արագության հետ:

Տանը լուծել հետևյալ խնդիրները:

A և B վայրերից իրար ընդհառաջ դուրս եկան երկու ավտոմեքենա: Առաջին մեքենայի արագությունը 100 կմ/ժ էր, իսկ երկրորդ մեքենայի արագությունը 85 կմ/ժ: Որքա՞ն էր A և B վայրերի միջև եղած հեռավորությունը եթե նրանք 3 ժամ հետո հանդիպեցին:

A վայրից հակադիր ուղղություններով շարժվեցին երկու մեքենա: Որքա՞ն էր նրանց միջև եղած հեռավորությունը 4 ժամ հետո, եթե նրանցից մեկի արագությունը 65 կմ/ժ էր, իսկ մյուսինը 80 կմ/ժ:

26.02.2019

Ճանապարհի, ժամանակի և արագության վերաբերյալ նոր դասը հետաքրքրեց սովորողներին: Սովորեցինք թե ինչպե՞ս են որոշում մեքենայի արագությունը, անցած ճանապարհը և այլն:

Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ առաջադրանքները՝

Մեքենան 100 կմ ճանապարհը անցնում է 2 ժամում: Ինչքա՞ն է նրա արագությունը և ինչքա՞ն ժամանակում այն կանցնի 150 կմ ճանապարհը:

Ավտոմեքենայի արագությունը 40 կմ/ժ է: Որքա՞ն ժամանակ է նրան անհրաժեշտ Երևանից-Նոյեմբերյան հասնելու համար, եթե ճանապարհը 200 կմ է: Որքա՞ն վառելիքի գումար կծախսի վարորդը, եթե 1 լ վառելիքը արժի 420 դրամ,և յուրաքանչյուր 100 կմ-ի համար ծախսում է 7 լիտր վառելիք:

Որոշել մոտոցիկլավարի արագությունը եթե նա 400 կմ ճանապարհը անցել է 2 ժամում:

Снимок.PNG

25.02.2019

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել :

Քանի՞ միլիլիտր է 1 լ-ը:

Քանի մլ է 5 լ-ը:

Մենք արդեն գիտենք, որ 1 լիտր տարայի մեջ գտնվող մեղրը կշռում է 1 կգ 500 գրամ, իսկ 1 կգ-ի արժեքը 2500 դրամ է: Ըստ այդ հաշվարկների ինչքա՞ն կարժենավ 2 հատ 3 լիտր տարողությամբ տարայով մեղրը:

Հաշվել արտահայտության արժեքները և համեմատել դրանք

14+12×2-24 և 23+14-2

145:5+2×3 և 255:5+23

(478-13):5 և (4589-79) : 10

 

21.02.2019

Հետևյալ թվերից որո՞նք են բաժանվում 2-ի վրա առանց մնացորդի: 7,87, 79, 80,42,12,78654, 1000001, 12220234

Հետյալ արտահայտություններից, որի արժեքն է 2-ի բազմապատիկ

78+42=      45+11=      698+78=        48+11=     23+785=

Նարեկը, Դավիթ, Ալենը և Արեն որոշում են ընկերներով գնալ գնդակ գնելու: Նարեկի մոտ լինում է 250 դրամ, Դավիթի մոտ 70 դրամով պակաս, իսկ Ալենի մոտ Նարեկի և Դավիթի գումարների կրկնապատիկի չափով: Ինչքա՞ն գումար են նրանք խնդրում Արենից, եթե գնդակն արժի 1200 դրամ:

20.02.2019

Այօր ուսումնասիրեցինք զույգ և կենտ թվերը:

Առանձնացնել զույգ և կենտ թվերը: 4, 7, 96,85,88, 44,23, 10,21, 36, 41,92

Ի՞նչ թիվ պետք է գումարել զույգ թվին, որպեսզի ստանանք կենտ թիվ:

Ի՞նչ թիվ կստացվի, եթե իրար գումարենք երկու զույգ թիվ:

Ի՞նչ թիվ կստացվի, եթե երեք զույգ թիվ իրար գումարենք:

Երկու այգիներից առաջինում աճում է միայն գազար, իսկ մյուսում և գազար և կաղամբ: Ինչքա՞ն եկամուտ  կտա այգիներից յուրաքանչյուրը, եթե առաջին այգուց հավաքավել է 200 կգ գազար, իսկ երկրորդ այգուց 100 կգ գազար 120 կգ կաղամբ: 1 կգ գազարը-150 դրամ է, 1 կգ կաղամբը՝ 80:

Կատարել գործողությունները՝ 15 կգ 150 գ-14 կգ 250 կգ:

19.02.2019

Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը կատարել հետևյալը՝

Գուրգենը 2018. թ ամառային արձակուրդներին այցելեց իր գյուղ պրոֆեսոր Գուրգեն Շիրինյան պապիկի տուն: Այնտեղ նա մնաց այնքան ժամանակ ինչքան հունիս ամսվա ոչ աշխատանքային օրերի քանակների կրկնապատիկն է: Քանի՞ օր մնաց Գուրգենը գյուղում:

Մարին, Մարիամը և Անգելինան գնացին հագուստի խանութ: Գնեցին երեք գույնի զգեստներ՝ կարմիր, կանաչ և կապույտ: Մարիի զգեստը կանաչ էր, Մարիամի զգեստը ոչ կանաչ էր, ոչ կապույտ: Ի՞նչ գույնի էր Մարիամի զգեստը:

Հաշվել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 8 սմ է, իսկ լայնությունը 2 անգամ փոքր է երկարությունից:

Կատարել մնացորդով բաժանում:

125:6=        289:78=       65: 6=         96:7=

18.02.2019

Մաթեմատիկայի այսօրվա դասի ժամանակ լուծեցինք միքանի խնդիրներ: Տան համար նույնպես հանձնարարում եմ հետևյալ խնդիրները, որոնց նմանները լուծել ենք դասարանում:

Երկու թվերից մեկը 75 է, մյուսը դրանից փոքր է 5 անգամ: Այդ թվերի գումարը քանի անգամ է մեծ փոքր թվից:

Ունենք երկու թիվ, որոնց գումարը 25: Գտնել այդ թվերի արտադրյալը, եթե  մի թիվը 5-ն է:

Ուղղանկայն լայնությունը 4 սմ է, պարագիծը 24: Գտնել ուղղանկյան մակերեսը:

 

13.02.2019

10-ի, 100-ի և 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները:

Հիշում ենք, որ 10-ի վրա առանց մնացորդի բաժանվում են այն թվերը, որոնց վերջին թվանշանը 0 է:

100-ի վրա առանց մնացորդի բաժանվում են այն թվերը, որոնց վերջին թվանշանները 2 հատ 0 է:

1000-ի վրա առանց մնացորդի բաժանվում են այն թվերը, որոնց վերջին 3 թվանշանը 0 է:

Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք, կատարել   հետևյալ առաջադրանքները:

Հետևյալ թվերից որոնք են բաժանվում 10-ի, որոնք 100-ի և որոնք 1000-ի վրա և ինչու՞:

20, 120, 8900, 45000, 7840,  5600, 23310, 4700, 8500, 365000, 14780, 96300, 45879000, 369700

Ինչ թվանշանով կվերջանա այն թիվը, որը պետք է գումարվի 78943 թվին, որպեսզի այն առանց մնացորդի բաժանվի 1000-ի:

Տրնդեզի ժամանակ կրակի շուրջ երկու շրջանով պարում էին սովորողները: Կրակին ավելի մոտ շրջանում պարում էր 8 սովորող, իսկ մյուս շրջանում այնքան սովորող, որքան փոքր շրջանի սովորողների թվից փոքր թվերի շարքում կենտ թվերի գումարն է:

 

12.02.2019

Կատարել առաջադրանքները:

Քանի՞ բաժանարար ունի 8 թիվը և որոնք են դրանք:

Խանութ բերեցին 10 տակառ կաթ, և յուրաքանչյու տակառի կաթը վաճառվեց 1 լիտրը 250 դրամ: Ինչքան եկամուտ ունեցավ խանութը, եթե այն գնել էր 200 դրամով, իսկ յուրաքանչյուր տակառում կար 20 լիտր:

Հաշվել արտահայտության արժեքը:

Снимок

Սովորողները պետք է Գյումրի մեկնեին առավոտյան ժամը 9:30-ին, սակայն 37 րոպե ուշ դուրս եկան: Քանիսի՞ն ժամանեցին Գյումրի, եթե նախատեսված էր ժամանել 11:30-ին:

11.02.2019

Նոր դասի թեման բազմապատկը և բաժանարարն էր, որի հետ կապված էլ խնդիրներ լուծեցինք:

Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը կատարել:

Տրված թվերից որո՞նք են 8-ի բազմապատիկ և ինչու՞:

9, 16, 24, 28, 36, 40, 54, 64, 72, 80, 88

Տրված թվերից որո՞նք են 64-ի բաժանարար և ինչու՞:

2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 14, 12, 15, 24, 16, 24, 32, 64

Հաշվել արտահայտության արժեքը՝

320000:(3012+ 6988) + (4580 — 3012) =

Снимок

07.02.2019

Այսօր շարունակեցիքն նախորդ դասի և անցածի վերաբերյալ խնդիրների լուծումը, տանը կատարել հետևյալ առաջադրանքները:

Կատարել մնացորդով և առանց մնացորդի բաժանում:

1478:10 =        98:35=          124700:1000=       369:54=

Լուծիր խնդիրը:

Արմենը ունի 1490 դրամ և ցանկանում է գնել գրիչներ, որոնց 2 հատը 90 դրամ է: Ամենաշատը քանի՞ գրիչ կարող է նալ նա և ինչքան գումար կմնա իր մոտ:

Ինչքան դրամ է պետք Տիգրանին ևս 7 պաղպաղակ գնելու համար, եթե իր մոտ կա 580 դրամ, պաղպաղակի մեկ հատը արժի 150 դրամ:

06.02.2019

Այսօրվա դասը վերաբերվում էր թե ինչպես են թվերը բաժանվում 10-ի, 100-ի և 1000-ի մնացորդով և առանց մնացորդի: Կատարել հետևյալ առաջադրանքները:

Կատարել մնացորդով և առանց մնացորդի բաժանում:

14789:1000=                478800000: 10000000=              3650:10=                 3659100000:10000=

Կատարել բաժանում և արդյունքը ստուգել

45800:1000=               65100:1000=              9610:100=             3654:1000=

x

05.02.2019

Դասի սկսվելուն պես ամփոփեցինք անցած դասը, ստուգեցինք ստացված գիտելիքները, պատասխանեցինք անհասկանալի հարցերին: Այս ամենից հետո դասը շարունակեցինք խնդիրների լուծումվ: Որպես տնային ինքնուրույն աշխատանք հանձնարարում եմ հետևյալ առաջադրանքները:

Կատարել մնացորդով բաժանում

178:5=           487:34=        54:9=         129:6=

Գտնել B-ի արժեքը, եթե A=10

700=B x A+0

0=B x 4-24 x A

6x A=B x 2 — 40

Լրացրու դատարկ վանդակները: Յուրաքանչյուր ստորին 2 կողք կողքի վանդակների գումարը հավասար է վերևում գրված վանդակի թվին:

Снимок.PNG

 

04.02.2019

Սկսեցինք նոր ուսումնական երրորդ շրջանը: Այսօր առաջին դասին ուսումնասիրեցինք մնացորդով բաժանումը, բերեցինք բազմաթիվ օրինակներ և կատարեցինք գրավոր աշխատանք բլոգներում: Որպես տնային հանձնարարություն կատարել հետևյալ վարժությունները:

Կատարել մնացորդով բաժանում:

15:4=         87:9=            54:5=         8:6=        26:5=         41:6=

478:87=         967:24=            154:15=                987:24=

Կատարեք գործողությունները՝    14 կմ 789 մ —  13 կմ   897 մ =

4 կգ   890 գ- 4  2 կգ  350 գ=

47 տ 8 ց — 46 տ =

1 շաբաթ 14 օր- 2 շաբաթ 3 օր=

11.12.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը պատրաստվել վաղվա գրավոր աշխատանքին: Պարտադիր ձեր հետ ունենալ անհատական գործիք: Լինելու է 10 հարց, յուրաքանչյուրը 1 միավոր: Տանը պատրաստվեք, կրկնեք անցած թեմաները:

10.12.2018

Թվերը գրի առնել հռոմեական թվերի տեսքով:

9, 24, 78,142, 674,984, 1211

122.PNG

Երկու ընկեր գնացին խանութ և գնեցին մեկը 14 հատ կոնֆետ, մյուսը՝ 18, այնուհետև այն հավասարապես բաժանեցին 4 ընկերներով: Յուրաքանաչյուրին քանի՞ կոնֆետ հասավ, եթե պարզվում է, որ երկու ընկերները միչև կոնֆետները բաժանելը կերել էին 4 հատը:

Ավտոմեքենան A քաղաքից ժամը 8:00-ին դուրս եկավ և 14:00-ին հասավ B քաղաք: Քանի՞ ժամ նա վարեց մեքենան, եթե ընթացքում 90 րոպե  կանգառ է կատարել:

06.11.2018

Շարունակեցինք վարժությունների կատարումը՝ օգտվեով թվաբանական գործողությունների փոխադարաձ կապի հատկությունից: Որպես տնային հանձնարարություն կատարել հետևյալ վարժությունները:

Գտիր անհայտ բաղադրիչը և սոտւսիր հաշվիչով:

ա) 17899=789+a    բ)    984:a=41    գ)   87xa=4698   դ)   142-a=78

Ուղղանկայն պարագիծը 24 մմ է: Գտնել լայնությունը, եթե հայտնի է, որ երկարությունը 2 մմ-ով մեծ է լայնությունից:

Ինչքա՞ն աշխատավարձ ստացավ բանվորը 1 ամսվա (30 օր)  աշխատանքի համար, եթե օրական վճարվել է 5000 դրամ և 4 օր չի գնացել աշխատանքի:

 

05.12.2018

Կապը թվաբանական գործողությունների միջև դասի ուսումնասիրության շնորհիվ սովորղները համոզվեցին, որ նույն կարգի գործողությունների միջև գոյություն ունի փոխադարձ կապ և համոզվեցին այդ ամենի մեջ կատարելով ստուգում:

Որպես ինքնութրույն աշխատանք հանձնարարոյմ եմ կատարել հետևյալ վարժությունները:

Կատարել գումարում և պատասխանը ստուգել հանումով:

84+40=a-40        94+54=a-54

Կատարել բազմապատկում և պատասխանը ստուգել բաժանումով:

63x 27= a :27        84 x 3= a :3

Կատարել բաժանում և պատասխանը ստուգել բազմապատկումով

984:8=ax 8           560:20=ax20

Կատարիր բազմապատկում և արդյունքը ստուգիր գումարումով

52×2=                   98×3=

Ուղղանկյան պարագիծը 300 մմ է: Հաշվիր նրա լայնությունը գիտենալով, որ նրա երկարությունը 85 մմ է:

 

 

04.12.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք հանձնարարում եմ լուծել հետևյալ խնդիրները և կատարել վարժությունները:

Գտնել արտահայտության արժեքը՝ 248+78:2=

Գտնել անհայտ բաժանարարը   996: a =3

Գտնել անհայտ բաժանելին a: 48=78

Խանութ բերեցին 48 կգ մսամթերք և չորս օրում վաճառեցին: Որքա՞ն վաճառեց յուրաքանչյուր օրը:

Թվով 120 երեխա ուրբաթ համերգին հագել էին երեք գույնի վերնաշապիկ՝ կարմիր, սպիտակ և դեղին: Քանի հոգի էր հագել կարմիր վերնաշապիկ, եթե 50-ը հագել էր սպիտակ, իսկ սպիտակ հագածներից 20-ով ավելի երեխա՝ դեղին վերնաշապիկ:

03.12.2018

Ձմռան առաջին դասը անցակացրեցինք այսօր և լուծեցինք վարժություններ, որոնք պահանջում էին հաշվել արտահայտությունների արժեքը տրված տառերի փոխարեն տեղադրելով նրանց արժեքները: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալը:

Հաշվել արտահայտությունների արժեքները:

a=400,  b= 50,  c=230

ա) a-b-c    բ)  (a-b)+c   գ)  c+(a:b)=   դ)  b x c+a

Լուծել խնդիրը:

1 կգ կարտոֆիլը արժե 200 դրամ է: 84 կգ կարտոֆիլ գնելու համար որքա՞ն գումար է անհրաժեշտ և որքան արկղ, եթե 1 արկղում տեղավորվում է 6 կգ կարտոֆիլ:

Ձմեռ պապը Արևելյան դպրոցի երեխաներից յուրաքանչյուրի համար բերեց մեկական նվեր: Ինչքա՞ն գումար է անհրաժեշտ ձմեռ պապին, որպեսզի 200 երեխայի համար նվեր պատրաստի, եթե 1 նվերի արժեքը 550 դրամ է:

Ձմեռ պապը Լապլանդիայից Երևան հասնելու համար դուրս եկավ դեկտեմբերի 26-ին ժամը 08:00-ին և Երևան հասավ դեկտեմբերի 31-ին ժամը 22:00-ին: Որքա՞ն ժամանակ նա անցկացրեց ճանապարհին:

29. 11. 2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետյալ վարժությունները և լուծել խնդիրները:  Նաև կատարել այս ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը:

Գտնել անհայտ բաժանելին:

2352:x=98       4959: x =57       x:3=21   144:4=x

Երկու թվերի քանորդը 54 է, բաժանարարը 378: Կազմեք հավասարումը և գտեք բաժանելին:

Երկու թվերի արտադրյալը 180 է, արտադրիչներից մեկը 4: Գտեք մյուս արտադրիչը:

28.11.2018

Որպես տնային հանձնարարություն կատարել հետևյալ վարժությունները:

Կատարիր գործողությունները:    ա)  47 տ- 485 կգ    բ)  74 մ-24 դմ 5 սմ=    գ)  34 oր-16 ժ=   դ) 123 oր- 1 շաբաթ 5 օր=

Снимок.PNG

27.11.2018

Շարունակցեինք նախորդ ժամին կիսատ թողած վարժությունների և խնդիրների լուծումը կապված անհայտ արտադրիչի գտնելու հետ: Ինքնուրույն աշխատանքի համար հանձնարարում եմ հեևյալ վարժությունները:

Գտնել անհայտ արտադրիչը:

ա) 148:2=b x 2      բ)  36 x 4 = b x 12   գ)  250:50 = b : 150

Հաշվել արտահայտության արժեքը՝

(245 – 47) x ( 44- 27):6=

26.11.2018

Թե ինչպես պետք է գտնենք անհայտ բաժանելին այդ մասին խոսեցինք այսօր: Կատարեցինք վարժություններ դասի վերաբերյալ, իսկ տանը որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:

ա) * x 4 = 64,      բ)*- 486=786    գ) 999: *= 3    դ) 478 x *= 11472

Գրել արտահայտության տեսքով և լուծել:

ա) Արտադրիչներից մեկը 20 է արտադրյալը 480: Գտնել մյուս արտադրիչը:

բ) Նվազելին 4795 է տարբերությունը 47: Գտնել հանելին:

20.11.2018

Նոր սուսումնասիրվող թեման անհայտ արտադրիչի գնտելու մասին էր, որի վերաբերյալ էլ հենց կատարեցինք վարժությունները, տանոր որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել գրքից հետևկալ համարի վարժությունները:

347 գ, 348 բ, 349 բ

10.09.2018

Այսօր դասարանում անցանք արտահայտության արժեքը հաշվելու ժամանակ կատարվող գործողությունների կարգի մասին, թե ինչ հերթականությամբ պետք է կատարել +,-, . , :,  գործողությունները: Նորից ուշադիր ընթերցել դասը և պատասխանել հարցերին: Տանը ուսումնասիրել երկարության չափման միավորները: Գրավոր պատասխանել հարցերին:

Ո՞ր գործողություններն են նույն կարգի գործողություններ:

Գործողոթյունների ո՞ր զույգն է ավելի բարձր դիրք զբաղեցնում:

Գրքից կատարել 47 համարի բ-ի երկրորդը և երրորդը, 48-ի ա, դ: 49 ա: Վարժությունները կատարելու համար անպայման այն արտագրել:

 

11.09.2018

Այսօր դասարանում վերհիշեցինք երկարության չափման միավորները, կատարեցինք բանավոր և գրավոր վարժություններ:
Տանը կատարել գրքից հետևյալ վարժությւոնները՝ 48 բ, դ, 49 ա և 54: Պահանջը անպայման արտագրել:

12.09.2018

Այսօր դպրոցում անցանք տարբեր կարգի գործողություններ պարունակող արտահայտությունների մասին նոր դաս: Երեխաներին բացատրվեց թե ինչ կարգի գործողություններ կան մաթեմատիկայում և որոնք են ավելի բարձր կարգի:

Տանը կատարել գրքից 60 բ, 61 բ, 63 բ: 81 ա, գ:

13.09.2018

Շարունակեցինք տարբեր կարգի գործողություններ պարունակող արտահայտությունների վերաբերյալ խնդիրների և վարժությունների կատարումը: Որպես տնային հանձնարարություն գրքից կատարել 61 բ, 62 բ, 63 բ,66 բ, 75 ա:

17.09.2018

Այսօր սովորեցինք, որ արտահայտության արժեքը հաշվելիս, եթե նրանում փակագիծ է պարունակում, պետք է և պարտավոր ենք նախ հաշվել փակագծի մեջ եղած գործողությունները՝ ըստ հերթականության: Հիշելով, որ բազմապատկումը և բաժանումը նույն կարգի գործողություններ են ինչպես գումարումը և հանումը, սակայն ավելի բարձր դիրք են գրավում: Տանը այն մարդիկ, ովքեր ընտրել են տնային հանձնարարությունը, կատարում են համար 79-ի բ, և 80 բ, գ:

18.09.2018

Շարունակեցինք նախորդ դասի վարժությունների և խնդիրների լուծումը: Տանը այն մադրիկ, ովքեր ընտրել են տնային աշխատանքը, որպես լրացուցիչ կրթություն կատարել՝ համար 82-ի բ, 83-ի բ և լրացուցիչ 84-ի գ:

19.09.2018

Այսօր սովորեցինք գումարման տեղափոխաքկան հատկությունը, առ այն, որ գումարելիների տեղափոխությւոնից գումարը չի փոխվում և կատարեցիքնք վարժությւոնները: Տանը կատարել՝ գրքից համար 94 բ, 95 բ, 96 բ:

22.09.2018

Սիրելի երեխաներ որպես տնային հանձնարարություն կատարել 96 բ, 97 բ, 98 բ:

24.09.2018

Այսօր անցանք բազմապատկման տեղափոխական հատկության մասին պատմող դաս: Դասարանում վարժությունների օգնությամբ ամրապնդեցինք դասաը իսկ տանը կատարել 111 բ և 112 բ:

25.09.2018

Այսօր շարունակեցինք վարժությունների կատարումը դասասենյակում իսկ տան համար կատարել գրքից հետևյալ համարի վարժությունները՝ 113 բ, 114 ա:

26.09.2018

Շարունակեցինք խնդիրների լուծումը տանը կատարել 115 բ, գ 116 բ, 118 լրացուցիչ:

27.09.2018

Շարունակեցինք վարժությունների և խնդիրների կատարումը: Տանը լուծել այս խնդիրը՝

01.10.2018

Այսօր նոր դաս անցանք, որը թվերի համեմատության մասին էր, այն թվերի որոնք ունեն նույն կամ տարբեր քանակների թվանշաններ: Դպրոցում կատարեցինք հարցերի և խնդիրների մի մասը իսկ տան համար հանձնարարում եմ 147բ, 148բ, 149 բ:

02.10.2018

Դասարանում շարունակեցինք լուծել նախորդ դասի հետ կապված խնդիրները և վարժությունները: Տանը հանձնարարում եմ կատարել ՝ 152 բ:

Թխվածքի 1 կտորը արժի 250 դրամ, իսկ կոնֆետի 1 հատը 50 դրամ: Արան և Արմենը, ունենալով 630 դրամ, ամենաշատը քանի՞ թխվածք և կոնֆետ կարող են գնել:

03.10.2018

Տնային հանձնարարություններն են 158 բ, 159 բ և фффф.PNG

Հաշվել ABFE և EFCD ուղղանկյունների մակերեսը և պարագիծը:

04.10.2018

Այսօր նոր դաս անցանք որը գումարման տեղափոխական օրենքի մասին էր: Կատարեցինք վարժություններ և խնդիրներ: Տանը լուծել 162 բ, 163 բ, 164 բ:

08.10.2018

Այսօր լուծեցինք խնդիրներ մակերեսի վերաբերյալ: Սովորեցինք նմանատիպ խնդիրների լուծման ալգորիթմը: Ամրապնդելու համար որպես տնային հանձնարարություն կատարել 167 բ, 168 բ:

09.10.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 171 բ, 175 ա և 177-ը բանավոր:

10.10.2018

Այսօր նոր դաս անցանք, որը բազմապատկման զուգորդական հատկության մասին էր, իսկ հետո վարժությունների միջոցով ամրապնդեցինք դասը: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 180 բ, 181 բ:

15.10.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը կատարել 182 բ և այս խնդիրը

Դպրոցում սովորում է 560 աշակերտ: Աղջիկները 12-ով քիչ են տղաներից: Քանի՞ աղջիկ է սովորում այդ դպրոցում:

16.10.2018

Դասարանում լուծեցինք խնդիրներ, որոնց նմանատիպերը կհանձնարարեմ տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք: Խնդիրների լուծման ընթացքում մեծ ուշադրություն դարձրեցինք նրանց համառոտագրման, լուծման ալգորիթմի վրա:

Երկու թվերի գումարը 1240 է, իսկ տարբերությունը 60: Գտնել այդ թվերը:

Դասագրքից 189:

17.10.2018

Ինքնուրույն աշխատանք

  1. 2 պարկերից առաջինում կար 36 կգ ալյուր: Երբ վաճառողը այդ պարկից 6 կգ այլուր լցրեց երկրորդ պարկի մեջ, ապա պարկերում ալյուրների քանակաները հավասարվեցին: Որքա՞ն ալյուր կար երկրորդ պարկում:

 

  1. Լրացրու աղյուսակը
         a 2044 64080
         b 7 80
A x b-a:b

3.Снимок

18.10.2018

Նոր դասը գումարման հատկությունների համատեղ կիրառման մասին էր, որի վերաբերյալ կատարեցինք նաև վարժություններ: Տանը շարունակել վարժությունների լուծումը և կատարել 197բ,դ, 199բ:

Снимок.PNG

Օգտվելով խնդրի տվյալներից հաշվել AC, AD և BE հատվածների երկարությունը:

22.10.2018

Կատարել վարժությունները:

Գրել արտահայտությունը և հաշվել արժեքը:

3402 և 1713 տարբերությունը փոքրացրու 3 անգամ:

45720 և 30 վթերի քանորդը մեծացրու 6247-ով:

Լուծիր խնդիրը՝ 440 ուղևորի համար նախատեսված ինքնաթիռն ունի երեք սրահ: Երկրորդ սրահի նստատեղերը 30-ով ավելի են առաջին սրահի նստատեղերից, իսկ երրորդ սրահի նստատեղերը 8-ով ավելի են առաջին սրահի նստատեղերից: Որքա՞ն նստատեղ կա յուրաքանչյուր սրահում:

Խնդիրը համառոտագրել, և մանրամասն գրել լուծման ընթացքը:

23.10.2018

Նոր դաս ուսումնասիրեցինք, որը բազմապատկման հատկությունների համատեղ կիրառման մասին էր: Մասնավորպաես այն մասին, որ եթե արտադրյալ, որի արտադրիչները տեղերը փոխելու եղանակով այն ավելի հեշտ կարող ենք հաշվել, ապա պետք է փոխենք:

Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալ վարժությունները՝

Հաշվիր, օգտվելով բազմապատկման հատկություններից

6x30x5

3x70x10x2

6x6x6x5x5x5

8x8x8x0x9x9x9

4x5x10x2

6x10x5x8

Հաշվիր արտահայտության արժեքը, եթե a=5

20 x (a x 63)

200 x (17 x a)

24.10.2018

Շարունակեցինք վարժությունների լուծումը նախորդ ժամին ուսումնասիրած դասի վերաբերյալ: Որպես տնային հանձնարարություն լուծել հետյալ խնդիրները, մանրամասն համառոտագրելով և լուծման քայլերի հերթականությունը պահելով:

Երկու տարաներում միասին կա 50 լիտր ջուր: Երբ առաջին տարային ավելացրեցին 6 լիտր ջուր երկու տարաներում ջրի քանակները հավասարվեցին: Սկզբում քանի՞ լիտր ջուր կար յուրաքանչյուր տարայում:

Քանի տարեկան է երեխան, եթե նա հայրիկից, ով 40 տարեկան է փոքր է 4 անգամ: Քանի՞ տարի հետո երեան կլինի 20 տարեկան և այդ ժամանակ հայրը քանի՞ տարեկան կլինի: Պատասխանը հստակ գրված լինի:

05.11.2018

Ինչպես գիտենք այս շաբաթ նախագծային շաբաթ է: Մենք դասաժամին պատրաստվեցինք մեր մաեթեմատիկական չափումներ և հաշվարկ նախագծին, կատարեցինք նախապատրաստական աշխատանք և լուծեցինք մակերեսի հետ կապված խնդիրներ:

Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալ խնդիրները:

Գտնել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 8 է իսկ լայնությունը 3-ով փոքր է երկարությունից:

Հաշվել ուղղանկյան մակերեսը նայելով գծագրինզզ

Խնդիրը լուծել երկու եղանակով

06.11.2018

Տանը որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել հետյալ վարժությունները և լուծել այս խնդիրը:

 

 

 

Ինչքա՞ն գումար է պետք տանիքի թիթեղյա ծածկ գնելու համար, եթե յուրաքանչյուր 1 մետր քառակուսու համար անհրաժեշտ է 6000 դրամ, իսկ տանիքը ունի ուղղանկյան տեսք որի երկարությունը 8 մետր է իսկ լայնությունը 6 մետր:

07.11.2018

Դասընթացի ընթացքում ինչպես քննարկեցինք նախագծային շաբաթի հետ կապված հարցեր և մաթեմատիկական նախագծի հետ կապված խնդիրներ լուծեցինք, այնպես էլ խոսեցինք թե ինչպես են բազմանիշ թիվը բազմապատկում եռանիշ թվով:

Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել հետևյալ խնդիրը:

Հաշվել արտահայտության արժեքը՝ 6706:2=   7700:50=    642×705=      815×7=

1․ Տուփում կան 41 գնդակներ՝ կարմիր, կապույտ, նարնջագույն։ Կարմիր գնդակները 20 անգամ ավելի են քան  նարնջագույնները։ Քան՞ի կապույտ գնդակ կա տուփում։

2․Աշակերտը, կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացելլ է գրքի կեսը։ Քանի՞ էջ կա գրքում։

12.11.2018

Նախագծային շաբաթը ավարտեցինք և այսօրվանից սկսեցինք դասապրոցեսը: Դասարանում խոսեցինք բաժանումը երկնիշ թվի վրա թեմայից կատարեցինք մի շարք վարժություններ իսկ տանը, որպես ինքնութրույն աշխատանք հանձնարարում եմ կատարել հետևյալ վարժությունները:

  1. Կատարել բաժաում: ա) 8303:3=   բ) 75025:25ժ=
  2. Լրացնել աղյուսակը
  3. z
  4. Կատարել բաժանում:  ա)    240024:24=   բ)  31772:26=

13.11.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել խնդիրները:

  1. Գտնել արտահայտության արժեքը՝ 14+8:2-7=            4×5 + 6×8 =
  2. Снимок.PNG

Ուշադիր նայի նկարը և պատասխանի հարցերին:

1.Քանի արշավական է ապրում այս ճամբարում։
2. Ե՞րբ են նրանք այստեղ եկել. այսօ՞ր, թե՞ մի քանի օր առաջ։
3. Ինչո՞վ են եկել։
4. Հեռո՞ւ է արդյոք մոտակա բնակավայրը ճամբարից։
5. Ո՞ր կողմից է փչում քամին՝ հյուսիսի՞ց, թե՞ հարավից։
6. Օրվա ո՞ր ժամային հատվածն է հիմա։
7. Ո՞ւր էր գնացել Արան։
8. Ո՞վ էր երեկ հերթապահը (տվեք անունը)։
9. Այսօր ո՞ր ամսվա ո՞ր օրն է։

14.11.2018

Բազմապատման ստուգումը բաժանումով թեմայի ուսումնասիրություն էր, որի վերաբերյալ էր հենց առաջադրանքներ լուծեցինք:

Տանը, որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները՝

Կատարիր բազմապատկում և արդյունքը ստուգիր բաժանումով

14×7=             85x 6=          3x 71=                      8x 412=

Ներկայանել կարգայի գումարելիների գումարի տեսքով՝     7845,   6945,   1000012

Կենդանաբանական այգի գնալու հաջորդ գիշերը Դավիթը տեսավ 30 երազ։ Դրանցից
17-ում կար կապիկ, 22-ում փիղ, իսկ 3 հատում չկար ոչ՛ կապիկ, ոչ՛ փիղ։ Քանի՞ երազում
կար միայն փիղ։

15.11.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և խնդիրները:

Լրացնել աղյուսակը: ( քայլերի հերթականությունը հստակ գրված լինի)

Снимок2

Снимок.PNG