Մաթեմատիկական նախագիծ. Մաս և ամբողջ

DSC_5383

Նախագծի անվանում՝ մաս և ամբողջ

Մասնակիցներ՝ ընտրությամբ գործունեության խումբ

Իրականացման ժամանակահատված՝ ապրիլի 1-5

Նպատակը՝ Սովորողների մոտ առավել լավ բացահայել հետազոտական հմտությունները, իրականացնել տեղեկատվության ինքնուրույն փնտրում ու փաստերի համադրում, տվյալների վերլուծություն և եզրահանգումների ձևակերպում, ինքնագնահատման կարողության բարձրացում, համագործակցման աշխատանքի հմտություն, , սեփական կարծիքի արտահայտման հաստատակամությունն ու խոսքի հիմնավորում:

Քանի որ 4-րդ և 5-րդ դասարաններում սկսել ենք ուսումնասիրել թվի մաս, կոտորակ թեմաները և սովորողների արդեն ունեն որոշակի գիտելիքներ կոտորակների վերաբերյալ, կարողնաւմ եմ հաշվել թվի մասը, կամ եթե տրված է մասը կարող են հաշվել թիվը, կանենք հետևյալ նախագիծը: Այս նախագիծը սովորողների մոտ կհիմնավորի կոտորակի իմաստը, կուսուցանի թե ինչպես են առօրյա կյանքում հաշվում թվի մասը:

Մաթեմատիկան որպես ընտրությամբ գործունեություն խմբի հետ կճշտենք, թե ինչքան սննդամթերք ունենք պահեստում (գրասենյակից կվերձնենեք տվյալները զանգվածներով) և կիմանանք թե այդքան սնունդի ո՞ր մասն է ամեն օր օգտագործվում, ինչքա՞ն կբավականացնի, երբ կրկին անհրաժեշտություն կառաջան սնունդ ստանալու:

Առաջին հերթին հաշվարկներ կկատարենք մեր ընտրած թվերով՝ կարտոֆիլի, գազարի, խնձորի, ալյուրի, սոխի, արևածաղկի ձեթի, բրինձի համար:

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s