Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 9-նոյեմբերի 25

Մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝

  • Սովորողները  ուսումնասիրեն Մխիթար Սեբաստացու կյանքը և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը  մաթեմատիկայի տեսանկյունից
  • Կրթահամալիրի վերաբերյալ   սովորողների  կողմից խնդիրների կազմում ու  լուծում
  • Ծանոթացում թվերի հնամենի եղանակին և  դրա միջոցով  խաչբառերի կազմում ու լուծում
  • Ստեղածագործական ու  տրամաբանական մտքի զարգացում
  • Սովորողների մոտ զարգացնել որոնողական ու  հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ
  • 4-5-րդ դասարանի սովորողները  կծանոթանան  թվերի հնամենի եղանակին ու   դրա միջոցով  կկազմեն խաչբառեր։ Սովորողները կկազմեն նաև խնդիրներ «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրի  վերաբերյալ։
  • 6-րդ դասարանի սովորողները կամրապնդեն  ու  կկիրառեն  տոկոսի, մասերի, հարաբերությունների,  թվաբանական միջինի, դիագրամների վերաբերյալ իրենց գիտելիքները։

Ընթացքը՝

Առաջադրանքներ

4-րդ, 5-րդ, 6-րդ  դասարանի սովորողները պետք է պարզեն՝

  • Քանի՞  տարի  է ապրել Մխիթար Սեբաստացին։ Սովորողները պետք է  այն ներկայացնեն  թվերի  գրառման հնամենի եղանակով։
  • Այս տարի Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան ո՞ր ամյակն է լրանում։ Սովորողները պետք է  ներկայացնեն  այն թվերի  գրառման հնամենի եղանակով։
  • Քանի՞ տարի է անցել Մխիթար Սեբաստացու մահվան տարելիցից, արտահայտել դարով ու տարով։  Սովորողները պետք է  այն    ներկայացնեն թվերի  գրառման հնամենի եղանակով։
  • Այս տարի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի  հիմնադրման քանի՞ ամյակն է լրանում։
  • Քանի՞   սովորող է սովորում Արևմտյան դպրոցում։  4-րդ  և  5-րդ դասարանի սովորողները  Արևմտյան դպրոցի  սովորողների ո՞ր մասն են կազմում։
  • Քանի՞  սովորող կա «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրում
  • Արևմտյան դպրոցում  սովորողները  «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրի  սովորողների ո՞ր մասն են կազմում։
  • Սովորողների  կողմից ձեռք բերված տեղեկությունները  ներկայացնել  հետաքրքիր խնդրների տեսքով։
  • Քանի՞   սովորող է սովորում  Միջին դպրոցի  6․4-րդ  դասարաններում, 6․4 դասարանի սովորողները   «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրի  սովորողների ո՞ր մասը և  քանի՞  տոկսոն են կազմում։
  • «Մխիթար Սեբաստացի»  կրթահամալիրի  յուրաքանչյուր ճյուղում եղած սովորողների  քանակը   ներկայացնել դիագրամների տեսքով, կատարել վիճակագրական տվյալների վերլուծություն
  • Պարզել  2018-2019 թվականին  Արևմտյան դպրոցի գազի, հոսանքի, ջրի ծախսերը, տվյալները ներկայացնել դիագրամների տեսքով։
  • Սովորողների կողմից   խնդիրների, խաչբառի  կազմում ու  լուծում
  • Ռադիոնյութի  պատրաստում

Արդյունքը՝

  • «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի  վերաբերյալ   սովորողների  կողմից   խնդիրների, խաչբառի կազմում  և  ու  լուծում
  • Սովորողների կազմած խնդիրների և խաչբառերի    տեղադրում  իրենց բլոգներում

Նախագծի աղբյուրը Գրետա Բակունցի բլոգ

Արդյունքներ՝

Նարինե Նիկողոսյան

Միշել Սահակյան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s