5-րդ դասարան

21.05.2019

Խառը թվեր թեմայով շարունակում ենք վարժությունների կատարումը: Մասնավորապես կատարում ենք թվաբանական գործողություններ:

Կատարե՛ք թվաբանական գործողությունները:

  1.       1 8-9 + 2 8/9=
  2.         2 3/8 + 7 9/11=
  3.         12 11/12 + 12 5/12=
  4.          7 9/13 + 9 11/1=
  5. 1
  6. 2

15.05.2019

  1. Նոր դասը խառը թվերի համեմատման մասին էր:

Կատարել առաջադրանքները:

Համեմատե՛ք խառը թվերը:

1- 1/5 և 2-3-7

4-7/8 և 4-9/8

6-11/15 և 6-13/15

7-3/5 և 7-3/4

2. Թվերը դասավորեք աճման կարգով

5-1/2, 11-2/3, 14-7/8, 5-3/4, 11-6/7, 14-9/11

3. Երկու կից հողամասերից մեկի մակերերսը 2 անգամ մեծ է մյուսի մակերեսից։ Հաշվի՛ր յուրաքանչյուր հողամասի մակերերսը՝ իմանալով, որ դրանք միասին 2100  սմ2 են։

14.05.2019

Խառը թվեր

Խառը թվերը նկերայացնել անկանոն կոտորակի տեսքով:

2 ամբողջ 1/2,   3 — 4/5,            7 — 9/11,             4-3/4

Անկանոն կոտորակը ներկայացնել խառը թվի տեսքով:

25/4,      13/5,     16/5,    25/4,    36/3,     15/12

Խառը թիվը ներկայացնել անկանոն կոտորակի տեսքով և կատարել համեմատում:

7-2/3 և 9/3

15 — 1/2 և  31/6

4-5/6 և 4-7/6

7-8/9 և 9-8/9

08.05.2019

Կատարեք բաժանում:

6 : 2/3 =

8:11/4 =

15 : 14/225=

7: 7/2 =

15/11 : 3 =

14/9 : 12 =

17 : 14/5 =

4 : 2/3 =

Աստղանիշի ի՞նչ արժեքի դեպքում կստացվի ճիշտ հավասարություն:

5/6 x * = 23/12

14/5= 7/10 x *

 

 

07.05.2019

Նոր դասը կոտորակների բաժանման մասին էր: Կատարե՛լ բաժանում:

  • 1/2 : 5/2 =
  • 3/9 : 4/3=
  • 15/4 : 1/9 =
  • 17/18: 18/17 =
  • 888/81: 222/9=
  • 1024/625 : 64/125=

Снимок.PNG

Ինքնաստուգման արդյունքներ

06.05.2019

Այսօր դասարանում քննարկեցինք նախորդ շաբաթվա վերջում կատարված ինքնաստուգման արդյունքները: Որպես տնային աշխատանք հանձնարարում եմ հետևյալ առաջադրանքները, քանի որ ինքնաստուգման ժամանակ հիմնական սխալները հենց նմանատիպ վարժություններից էին:

Թիվը ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով: 18963

Հաշվել արտահայտության արժեքը՝ 7/8+9/5+3/5 x 9/4=

Արտահայտել սմ-ով

4 մ, 15 սմ, 120 մմ

14 դմ 25 սմ 12 մմ

A և B քաղաքներից իրար ընդառաջ դուրս եկան երկու ավտոմեքենա և հանդիպեցին 3 ժամ հետո: Հաշվել երկրորդ ավտոմեքենայի արագությունը, եթե առաջինի արագությունը 60 կմ/ժ էր, իսկ ամբողջ ճանապարհը 450 կմ:

30.04.2019

Բազմապատկեք կոտորակները՝

ա) 8/5 x 8/7 =

բ) 17/6 x 9/23 =

գ) 50/67 x 13/9 =

դ) 19/34 x 43/76 =

Գտեք թվային արտահայտության արժեքը.

ա) 3/4 x 5/8 +11/6 x 8/3 — 7/8 x 1/3 =

բ) 9/3 x 1/2 + 33/2 x 2/11 + 8=

Снимок

 

29.04.2019

Կատարե՛ք հաշվումները:

1/2+3/5+6/10+9/2=

11/60+12/5+36/5+1/60=

3/2+6/5+15/2+14/15=

13/64+15/32+3/32+5/16=

Այգեպանը առաջին օրը ջրեց այգու 7/18-րդ մասը, երկրորդ օրը 5/18-րդ մասը, իսկ երրորդ օրը 1/9 մասը: Այգու ո՞ր մասը մնաց ջրելու այգեպանին:

Բազմապատկե՛ք կոտորակները:

7/9 x 3/2 =

11/20 x 5/4 =

25/36 x 18/5=

8/5 x 8/7 =

Պատրաստվում ենք հինգշաբթի օրը դասարանում ինքնաստուգման:

27.04.2019

Թվաբանական օրենքները կոտորակների գումարման համար:

  1. Օգտագործելով կոտորակների գումարման օրենքները հաշվեք առավել հարմար եղանակով.

1/5+8/9+2/5=

9/5+7/4+11/5=

25/8+9/11+25/5+3/11=

11/35+(14/5+6/35)=

2. Առաջին օրա ցանել են ամբողջ դաշտի 1/12-ը, երկրորդ օրը՝ 5/18-ը, իսկ երրորդ օրը 7/24-ը: Դաշտի ո՞ր մասն են ցանել այդ երեք օրում:

3.Ի՞նչ կոտորակ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի հավասարություն.

ա) 99/44+5/4=*-71/44

բ) *-8/21=45/28+5/21

գ) *+1/3=1/2+1/6

դ) 1/5+1/2= 1/3+ *

 

22.04.2019

Կատարել բազմապատկում.

1/8 x 4/5=

17/4 x 2/3=

Հաշվեք արտահայտության արժեքը.

1/9+2/3 x 5/6=

2/7 x 1/6 + 8/21 x  1/2 =

Մրցավազքին մասնակցում էին 35 մեքենա, որոնց մեկ հինգերորդ մասը մրցավազքի ընթացքում մրցությունից դուրս է եկել: Քանի˚ մեքենա է հասել վերջնագծին:

 

Աղջիկը գրքից օրական կարդում է 25 էջ: Վեց օր կարդալուց հետո նրան մնաց կարդալու 18 էջ: Քանի° էջ ունի գիրքը:

17.04.2019

Կատարել բազմապատկում

1/7 x 2/9=

2/3 x 6/ 7=

8/9 x 5/2=

6/5 x 10/6=

Հաշվել արտահայտության արժեքը՝

1/2 x 3/2 + 9/2 x 1/3 =

4/3 x 1/2 + 6/9 x 1/18=

3/7 x 5/4 — 1/28=

115/4 x 4/3 + 1/5 x 4/33

 

16.04.2019

Կատարեք հանում.

Снимок

Խնդիրներ՝

ղ

15.04.2019

Կատարել հանում

15/8-13/8=

5/2-3/2=

25/6-17/6

1-1/3=

9/8-1=

1/2-1/4=

1-3/4=

11/6-3/2=

25/8-5/4=

 

09.04.2019

Կոտորակները բերել ընդհանուր հայտարարի և կատարել գումարում:

1/2+1/5+2/15=

5/24+3/6+9/48=

1/3+8/45+2/30=

4/3+5/8+11/12=

7/3+9/3+5/6+4/6=

1/7+2/7+3/14+5/21=

08.04.2019

Կոտորակների գումարում:

Կատարել գումարում

1/3+5/3=

2/5+6/5=

9/13+8/13=

13/15+2/15=

1/2+7/2+9/2=

3/4+14/4+6/4=

9/15+8/15+12/15=

1/2+1/2+1/2=

Կոտորկաները բերել ընդհանուր հայտարարի և կատարել գումարում

2/3+5/6=

3/2+7/6=

14/15+1/5=

2/5+4/5=

 

03.04.2019

Снимок.PNG

02.04.2019

Գտեք կոտորակների լրացուցիչ արտադրիչները:

Снимок.PNG

2. Կատարել նրանք, որոնք դասարանում չենք կատարել:Снимок.PNG

01.04.2019

Այսօրվա ձեր ինքնուրույն աշխատանքը տան համար հանձնարարում եմ, իսկ արեն վաղը կստուգեմ, որ ձեր բլոգներում հստակություն տիրի: Առանձին ունենաք մաթեմատիկայի և մյուս առարկաների բաժիններ, որտեղ տեղադրված կլինեն թե դասարանային և թե տնային հանձնարարությունները: Ավարտուն տեսքի բերեք և հղումը ուղարկեք իմ էլեկտրոնային հասցեին:

20.03.2019

Снимок.PNG

Օրինակ 8/12-ի դեպքում 8-ի և 12-ի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը կլինի 4-ը, 8:4=3, 12:4=3, կստանանք 3/4

 

19.03.2019

1.Снимок.PNG

2.     1/3, 2/4, 3/6, 5/12 և 6/24 կոտորկների փոխարեն գրեք 48 հայտարար ունեցող և նրանց հավասար կոտորակներ:

3.    Տրված է 3/4 կոտորակը: Գրեք նրան հավասար այն կոտորակները որոնց համարիչներն են՝ 8, 20, 12, 60:

Снимок

 

14.03.2019

Բաժինների գումարումը. սովորոկան կոտորակներ:

Որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ աշխատանքները:

1/2+1/2+1/2+1/2+1/2

3/4+3/4+3/4+3/4

2/7+2/7+2/7+2/7+2/7+2/7

9/2+9/2+9/2

6/5+6/5+6/5+6/5+6/5+6/5

1/3+1/3+1/3+1/3+1/3

Բաժինների գումարի տեսքով ներկայացրեք սովորոկան կոտորակները:

5/6,           3/2,               5/8,                6/4

Снимок

13.03.2019

121.PNG

Снимок.PNG Հաշվեք ABCD քառակուսու մակերեսը, եթե ստվերագծված պատկերը նույնպես քառակուսի է:

Քանի՞ օր է 100800 րոպեն:

Հաշվեք արտահայտության արժեքը.

Снимок.PNG

Համեմատել.

1/8 և 1/98       1/4 և 1      1/3 և 1/2       1/24 և 1/5

12.03.2019

Սովորական կոտորակներ:

  1. Տրված մեծություններից առաջինը երկրորդի ո՞ր բաժինն է.

ա) Կիլոգրամ և ցենտներ

բ) Կիլոգրամ և տոննա

գ) Քառակուսի մետր և քառակուսի դեցիմետր

դ) Միլիմետր և մետր

2. Ինչպե՞ս է կոչվում.

ա) Օրվա քսանչորսերորդ մասը

բ) Մետրի մեկ տասներորդ մասը

1111

11.03.2019

Снимок.PNG

111.PNG

06.03.2019

2

1

Снимок

05.03.2019

Բաղադրյալ թվի վերլուծությունը պարզ արտադրիչների: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:

Հետևյալ թվերը վերլուծեք պարզ արտադրիչների:

48,      26,       142,      224        356      248

Снимок.PNG

 

04.03.2019

Նոր դասի թեման էր պարզ և բաղադրյալ թվերը:

Սովորեցինք թե որ թվերն են կոչվում պարզ և որոնք՝ բաղադրյալ:

Թվերի շարքից առանձնացնել պարզ թվերը

14, 7, 12, 189, 47, 51, 27, 142, 31, 11, 23

Թվերի շարքից առանձնացնել այն թվերը որոնք և կենտ են և պարզ:

2, 7, 9, 11, 13, 15, 19, 21, 25, 30, 32, 35, 40

Առանձնացնել բաղադրյալ թվերը

2, 4, 7, 9, 11, 12, 14, 25, 36, 38, 70, 72, 80, 101, 222, 225, 332

 

28.09.2019

Ըդնհանուր բաժանարար և ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար:

Գտնել թվազույգերի ընդհանւր բաժանարարները:

ա) 14 և 140,    բ) 45 և 85   գ) 28 և 98    դ) 30 և 80

Գտնել ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը:

ա) 24 և 14       բ)   35 և 55       գ)   120 և 34    դ) 18 և 72

Снимок.PNG

27.02.2019

Շարունակում ենք թվերի բաժանելիության հայտնանիշների վերաբերյալ դասերը:Անցնաք թվերի բաժանելության հայտանիշները՝ 3-ի, 9-ի և 4-ի վրա:

Կատարեք առաջադրանքները:

Շարունակել հայտանիշը՝

Եթե թվի կարգերում եղած թվերի գումարը բաժանվում է երեքի, ապա ….

Եթե թվի կարգերում եղած թվերի գումարը բաժանվում 9-ի ապա….

Եթե թվի գրառման վերջին երկու թվանշանները զրոներ են, կամ կազմում են 4-ի բաժանվող թիվ, ապա…

Առանձնացրեք այ թվերը, որոնք բաժանվում են 3-ի,9-ի և 4-ի: Եթե մի թիվը բաժանվում է և 3-ի, և 9-ի և 4-ի կարող եք գրել երեք անգամ՞

14,18, 2, 30, 60, 564, 8900, 123, 478, 1458716, 12399800, 1475851, 1200000, 124789566, 171

Снимок.PNG

26.02.2019

Թվերի բաժանելիությունը 10-ի, 5-ի և 2-ի վրա:

Առանց բաժանում կատարելու գտեք, թե որքա՞ն մնացորդ կստացվի հետևյալ թվերը 10-ի վրա բաժանելու արդյունքում

14, 47, 69, 123, 456, 47895, 12369,123471, 59874564

Նկատեցիք, որ թիվը 10-ի վրա բաժանելու արդյունքում կարող է մնալ առավելագույնը ինչքա՞ն մնացորդ:

Թիվը, որպեսզի բաժանվի 2-ի անհրաժեշտ է, որ նրա գրության մեջ միվարոների կարգում գրված թվանշանը լինի ինչպիսին:

Снимок.PNG

25.02.2019

Այսօր սկսեցինք նոր թեմայի ուսումնասիրություն՝ բնական թվերի բաժանելիությունը, որի առաջին դասը բնկան թվի բաժանարարներն ու բազմապատիկները: Կատարել առաջադրանքները, որպես ինքնուրույն աշխատանք:

Ո՞րն է կոչվում բաժանարար և որը բազմապատիկ:

Գտեք թվերի բոլոր բաժանարարները

ա) 12      բ) 21        գ) 23       դ) 26       ե) 30         զ) 31         է)42          ը)15

Հետևյալ թվերից որոնք են 80-ի բաժանարար:

2, 4, 8, 14, 22, 20, 31, 40,

Կփոխվի արդյոք ուղղանկյան մակերեսը, եթե նրա մեծ կողմը (18 սմ)  3 անգամ փոքրացնենք, իսկ փոքր կողմը (5 սմ) , մեծացնենք 10 սմ-ով:

21.02.2019

Հաշվել ուղղանկյունանսիտի ծավալը, եթե նրա չափումներն են    5 սմ, 7սմ ,  9 սմ

Տրված է, որ ուղղանկյունանիստի ծավալը 60 մ քառակուսի է, իսկ հատակի մակերեսը, 20 մ քառակուսի, որքա՞ն է ուղղանկյունանիստի բարձրությունը:

Առաջին ղղանկյունանիստի ծավալը 80 մ քառակուսի է, իսկ երկրորդ ուղղանկյունանիստի ծավալը 100 մ քառակուսի: Որքա՞նով են նրանց բարձրությունները տարբերվում, եթե ուղղանկյունանիստի հատակի մակերեսը 20 մ քառակուսի է:

Որքա՞ն է ամենամեծ երկնիշ թվի և ամենափոքր եռանիշ թվի տարբերությունը:

20.02.2019

Նոր թեման է ուղղանկյունանսիտի ծավալ թեման:

Հաշվել այն ուղղանկյանունիստի ծավալը, որի չափումներն են ա) 3 սմ, 5 սմ և 8 սմ, բ) 10 դմ, 12 դմ և 150 սմ:

Հաշվել այն խորանարդի ծավալը, որի կողմը 20 սմ: Ծավալը արտահայտել լիտրերով, հիշելով որ 1000 մ խոր= 1 լիտր

Ինչքա՞ն է այն ուղղանկյունանիստի բարձրությունը, որի ծավալը 60 սմ խոր. է, լայնությունը 6, իսկ  իսկ երկարությունը 2: Կատարել գծագիր:

19.02.2019

Սովորողները որոշեցին գնալ Ջերմուկ հանգստանալու: Նրանք 100 հոգի էին և պետք է վարձակալեին 18 և 14 տեղանոց ավտոբուսներ: Որից քանի հատ պատվիրեցին, եթե գիտենք որ նրանց ընդհանուր թիվը 6 էր:

Հաշվել այն ուղղանկյունանսիտի կողմնային մակերևույթի մակերեսը, որի լայնությունը 4 սմ է, երկարությունը 8 սմ իսկ բարձրությունը 10:

Снимок

Հաշվել այս ուղղանկյան մակերեսը, եթե շրջանագծերի շառավիղը 5 սմ է:

18.02.2019

Այսօրվա դասը ուղղանկյունանիստի մասին էր, որի վերաբերյալ միքանի խնդիր հասցրեցինք լուծել:

Հաշվել այն ուղղանկյունանիստի նիստերի պարագծերի գումարը, որի չափումներն են 4, 6, 10:

Հաշվել այն ուղղանկյունանիստի կողմնային մակերևույթի մակերեսը, որի երկարությունը 5 սմ է, լայնությունը 8 իսկ բարձրությունը 12 սմ:

Հաշվել այն խորանարդի կողը, եթե բոլոր կողերի երկարությունների գումարը 144 է:

13.02.2019

Լրացրեք բաց թողնված բառը:

Եթե երկու պատկերներ հավասար են, ուրեմն հավասար են նրանց ……. :

Ուղղանկյան պարագիծը հավասար է նրա երկարության և լայնության գումարի…… :

Ուղղանկայն մակերեսը հավասար է նրա երկարության և լայնության ……..:

Եթե պատկերը տրոհում են մասերի, ապա այդ պատկերի մակերեսը հավասար է տրոհված մասերի պատկերների մակերեսների ……:

Ինչքա՞ն է այն ուղղանկայն լայնությունը, որի երկարոթյունը 20 է, իսկ մակերեսը հավասար մի քառակուսու մակերեսի, որի կողմը 25 է:

Արտահայտել քառակուսի մետրերով:

14000 քառ. կմ,      4 հեկտար

12.02.2019

Շարունակեցինք ամրապնդել նախորդ դասը՝ խնդիրներ և վարժություններ լուծելով: Որպես ինքնուրույն աշխատանք հանձնարարում եմ կատարել  հետևյալ առաջադրանքները:

Հաշվել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 16 սմ է, իսկ լայնությունը 4 անգամ փոքր է լայնությունից:

Ունենք երկու ուղղանկյուններ, որոնց մակերեսները հավասար են: Առաջին ուղղանկայն երկարությունը 14 է, իսկ լայնությունը 4 , իակ մյուս եռանկյան լայնությունը 7: Գտնել երկրորդ եռանկյան երկարությունը:

Ինչքա՞ն է այն հնգակյան կողմը, որի պարագիծը հավասար է այն ուղղանկյան մակերեսին, որի երկարությւոնը 4 է, իսկ լայնությունը 10:

11.02.2019

Նոր դասի թեման ուղղանկյան մակերեսն էր: Սովորեցինք մակերեսի չափման միավորները, թե ինչպես է մի չափման միավոր արտահայտվում մեկ այլ չափման միավորով և այլն:

Տանը կատարել հետևյալ առաջադրանքները, որպես ինքնուրույն աշխատանք:

Ինչի՞ է հավասար այն ուղղանկյունաձև հողամասի մակերեսը, որի լայնությունը 25 մ է, իսկ երկարությունը 34 մ: Ինչքա՞ն է այդ ուղղանկյան պարաիծը:

Ինչքա՞ն է այն պատկերի մակերեսը, որը կազմված է 2 մ կողմով 24 հատ քառակուսուց:

Արտահայտել քառակուսի մետրով 14000000 սմ2 ,  

Արտահայտել քառակուսի կիլոմետրերով 290 000 000 000 մ

07.02.2019

Այսօրվա դասի ընթացքում ուսումնասիրեցինք բազմանկյունները, նրանցից որոշների հատկությունները: Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյա առաջադրանքները:

Պատկերել եռանկյուն, քառանկյուն, ուղղանկյուն և վեցանկյուն:

Հաշվել քառակուսւո պարագիծը, եթե կողմը 5 սմ է:

Հաշվել ABC եռանկյան պարագիծը, եթե AB-15 սմ, BC-8 սմ, AC 21 սմ:

Հաշվել եռանկյան կողմը, եթե պարագիծը 46 սմ է, AC կողմը 24 սմ, իսկ մյուս երկու կողմերը իրար հավասար են:

Հաշվել այն եռանկայն պարագիծը, որի առաջին կողմը 15 սմ է, երկրորդ կողմը դրանից 3 անգամ փոքր, իսկ երրորդ կողմը երկրորդից 5 սմ-ով երկար:

06.02.2019

Այսօրվա դասը վերաբերվում է անկյուններին և նրանց չափման միջոցներին: Սովորեցինք ինչպես է սահմանվում անկյունը, ինչիպիսի անկյուններ գոյություն ունեն և այլն: Տանը, որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ աշխատանքները Paint ծրագրի օգնությամբ:

Ինչպիսի՞ անկյուններ գոյություն ունեն: Պատկերեք դրանք:

Անկյան որ տեսակներն ունեն հստակ ստիճանային չափ և ինչքա՞ն են դրանք:

Ի՞նչ գործիքով կարելի է չափել անկյան աստիճանային չափը:

Ուղիղ անկյունը բաժանված է երկու հավասար անկյունների: Պատկերեք: Որքա՞ն է անկյուններից յուրաքանչյուրը:

Շրջանագծի կենտրոնը վերցրեք որպես սուր անկյան գագաթ և պատկերեք այն:

Նույն կերպ պատկերեք նաև ուղիղ անկյուն:

Снимок.PNG

05.02.2019

Այսօր կրկնեցինք անցած դասը և լուծեցինք նոր առաջադրանքներ: Տանը որպես ինքնուրույն շխատանք կատարել հետևյալը:

Снимок

Կատարել գործողությունները:

147 x 48+58-9=

Քանի՞ սմ է շրջանագծի շառավիղի, եթե տրամագիծը 10 սմ է:

Քանի՞ անգամ է շրջանագծի տրամագիծը մեծ շառավղից:

Որքա՞ն է շրջանագծի շառավիղը, եթե տրամագիծը 3 անգամ երկար է այն աղեղից, որի երկարությունը 4 սմ է:

Снимок.PNG

04.02.2019

Սկսեցինք նոր 3-րդ ուսումնական շրջանը՝ նոր դասով «Շրջանագիծ և շրջան»: Գծեցինք շրջանագիծ, խոսեցինք շրջանագծի մասին, շառավիղ, տրամագիծ, լար, աղեղ:

Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք պատասխանել հետևյալ հարցերին և կատարել առաջադրանքները:

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում շրջանագիծը:

Ի՞նչ է շառավիղը, տրամագիծը, լարը, աղեղը: Պատկերեք շրջանագիծ և ցույց տվեք այդ ամենը:

Գծեք չորս այնպիսի շրջանագծե, որոնց կենտրոնները կհամնկնեն:

Բերեք շրջանի 5 և ավելի օրինակներ:

11.12.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը պատրաստվել վաղվա գրավոր աշխատանքին: Պարտադիր ձեր հետ ունենալ անհատական գործիք: Լինելու է 10 հարց, յուրաքանչյուրը 1 միավոր: Տանը պատրաստվեք, կրկնեք անցած թեմաները:

10.12.2018

СнимокՆայելով նկարին, պատասխանեք հարցերին:

Քանի՞ հատված կա և որոնք են:

Ի՞նչ պատկեր կստանանք ACBD կետերը ուղիղ գծով միացնելու արդյունքում:

Հաշվել AE հատվաի երկարությունը, եթե ունենք, որ AE=EB, AB=24 սմ:

Ամանորյա տոնակատարության ժամանակ Արևելյան դպրոցի տոնածառը կառուցելիս օգտագործվեց 246 հատ տուփ, որոնք բերեցին սովորողները: Ընդհամենը քանի՞ տուփ է ավելի բերվել դպրոց, եթե պարզվում է, որ 1-5-րդ դասարաններիրից յուրաքանչյուրը բերել է 50 հատ տուփ:

06.12.2018

Որպես տնային հանձնարարություն կատարել հետևյալ վարժությունները:

Ո՞ր համարում է պատկերված ճառագայթ:

Снимок

Ո՞ր համարի պատկերը ի՞նչ է:Снимок

Ճառագայթ

Ուղիղ

Հատված

05.12.2018

Որպեսզի երկարաչափության հիմքը ամուր դնեն սովորողները մեծ ուշադրություն ենք դարձնում հատկապես տեսական գիտելիքների վրա: Այսօր ուսումնասիրեցինք ճառագայթի, ուղղի և հարթության մասին: Հանձնարարում եմ ուշադիր ուսումնասիրել դասը և որպես ինքնուրույն աշխատանք Paint ծրագրի օգնությամբ կատարել առաջադրանքները:

1.Գծեք երեք ճառագայթներ այնպես որ նրանք սկիզբ առնեն նույն կետից:

2.Գծեք երկու զուգահեռ և երկու հատվող ուղիղներ:

3.Բերեք հարթ մակերևույթի միքանի օրինակներ:

4.Քանի՞ հարթ մակերևույթ ունի աղյուսը կամ ակվարիումը:

04.12.2018

Շարունակում են հատվածի ուսումնասիրությունը, որը մեծ ոգևորություն է առաջացրել սովորողների մոտ: Մասնավորապես այսօր լուծեցինք խնդիրներ, որոնց շնորհիվ հստակ պատկերացում կազմեցին հատվածի վրա կետի պատկանելիության, հատվածը կետով այլ հատվածների տրոհելու մասին:

Ինքնուրույն աշխատանքի համար կատարել հետևյալը:

Ունենք AB հատվածը և նրա վրա չգտնվող K կետ: K կետը միացնել A-ին և B-ին: Ի՞նչ պատկեր եք ստանում:

AB հատվածի երկարությունը 48 սմ է: Հատվածի վրա վերձված է մի կետ, որը այն տրոհել է երկու հավասար մասերի: Որքա՞ն է այդ մասերից յուրաքանչյուրի երկարությունը:

03.12.2018

Այսօր սկիզբ դրեցինք երկրաչափությանը հատված և նրա երկարություն դասընթացով: Երեխաները Paint ծրագրի միջոցով կառուցեցին հատվածներ, չափեցին երկարությունները, նշեցն կետեր ինչպես հատվածի վրա, այնպես էլ հատվածից դուրս:

Տանը որպես ինքնութրույն աշխատանք հանձնարարում եմ ուշադիր ուսումնասիրել դասը, պատասխանել հարցերին:

Ո՞րն է հատվածի հիմնական հատկությունը:

Նշեք որևե երկոր կետ և նրանք քանոնի միջոցով միացրեք իրար: Սկզբնակետը ու վերջնակետը նշանակելով լատինական այբուբենի մեծատառերով: Ի՞նչ գիտեք ստացված պատկերի մասին:

Ուշադիր նայեք նկարը և պատասխանեք հարցերին:Снимок

Ո՞ր կետերն են պատկանում AB հատվածին և որո՞նք չեն պատկանում:

Միացրեք CE, CD, ED, MD, FE և FC կետերը:

Որոշեք հետևյալ հատվածներից ո՞րն է ավելի երկար:

AM, FB, CF, CD, ED, CE, FD

 

29.11.2018

Ինքնուրույն աշխատանքի թեման շարունակում է մնալ չափման միավորները: Կատարել նաև այս ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը:

Կատարել համեմատում:    4 դմ 56ս և 106 սմ         74 ց 57 կգ և 47 տ 75 կգ   96  կգ 741 գ   և 1 ց

Երևանի և Իջևան քաղաքների հեռավորությունը 150 կմ է: Քանի ժամում մեքենան Երևանից կհասնի Իջևան, եթե երթևեկի 50 կմ ժ արագությոմբ և մեկ անգամ 30 րոպեանոց դադար կատարի Սևանում:

28.11.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:

Քանի՞ անգամ է 10 տոննան փոքր 20 գրամից:

Քանի՞ անգամ է 1 կգ բամբակը ծանր 2 կգ երկաթից:

Ներկայացնել կգ-երով:

48 տ 7 ց=                62 տ 41 կ=

Հաշվեք 8 ժ 30 րոպե- 5 ժ 14 րոպե=

74 օր 6 ժ-5 օր 4 ժ+

27.11.2018

Անցանք նոր թեմա, որը չափամն միավորների մասնի էր: Խոսեցինք երեք չափման միավորների՝ երկարության, զանգվածը, արագության մասին: Միավորները արտահայտեցինք մեկը մյուսով և ամրապնդեցինք վարժություններով:

Տանը, որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել հետևկալ վարժությունները՝

Արտահայտել կգ-երով:

ա) 47 ց 27 կգ 2000 գ=             բ) 1 ց 870 կգ 740 գ=

Արտահայտել մ-ով:

ա) 1 կմ 170 մ=     բ)   7 կմ 478 մ=

26.11.2018

Հաշվեցինք տարբեր արտահայտությունների արժեքներ և համեմատեցինք մեկը մյուսի հետ: Ինքնուրույն աշխատանքի ժամանակ կատարել հետևյալ վարժությունները:

Հաշվել արտահայտությունների արժեքը և համեմատել: 489+ ( 5112:9) -247 և  5283 : 9 +784-( 585:15)

14448:24 + 789×2 և (479-29):50+457

20.11.2018

Տանը ոպրես ինքնուրույն աշխատանք կատարել դասագրքից հետևյալ համարի վարժությունները՝ 571 բ, դ,  572 դ, 573 դ, զ

10.09.2018    5-1, 5-2 դասարանների համար:

Այսօր անցանք և ուսումնասիրեցինք թվերի ընթերցման կարգի և կանոնների մասին պատմող դասը: Սովորեցինք թե ինչ կարգով են կարդացվում թվերը, ինչ դասերի են բաժանվում և որոնք են առաջին 5 դասերը: Կատարեցինք գրքից վարժություններ և բանավոր հարցադրումներ: Որպես տնային հանձնարարություն նորից ուսումնասիրել դասը, ուշադիր կարդալ, պատասխանել հետևյալ հարցերին և կատարել հետևյալ վարժությունները:

Ի՞նչ է թվերի դասը:

Քանի՞ կարգ կարող է պարունակել դասը:

Դասը կարո՞ղ է պարունակել ընդհամենը 2 կարգ:

Որո՞նք են թվերի առաջին հինգ դասերը:

Կատարել նաև 93 համարի բ,դ,ե: 94 բ:  96, 97:

Ուշադրություն: Վարժությունները կատարելու ժամանակ անպայման արտագրել պահանջը:

11.09.2018

Այսօր անցանք հաշիվ և թիվ, բնական թվերի մասին, սովորեցինք բնական թվերի  համեմատության նշանները:

Այժմ գրավոր պատասխանում եք հարցերին և կատարում վարժությունները:

  1. Որո՞նք են կոչվում բնական թվեր:
  2. Ո՞րն է ամենափոքր բնական թիվ:
  3. Ինչպե՞ս են որոշվում թե 2 բնական թվերից ո՞րն է ավելի մեծ:
  4. Որո՞նք են համեմատման նշանները և նչպե՞ս են գրառվում:
  5. Արատագրել և համեմատել հետևյալ արտահայտությունները՝

ա) 2+5×4+(7×2)   և   (7+2):3X4

բ) (8+8-1):3   և             7+8-3×2

գ)   14×3-6      և   8-3x(2+1)

Անցածի կրկնություն

Կարդացեք թվերը և գրի առեք՝

117884440,          45555521235,          1000023

12.09.2018

Դասարանում այսօր նոր դաս չանցանք: Ամփոփեցինք անցած դասը և կատարեցինք խնդիրների և վարժությունների շարունակությունները: Տանը կատարելու համար հանձնարարում եմ գրքից կատարել հետևյալ համարները՝

171 դ,ե,զ,է, 224 բ, գ, 225:

13.09.2018

Այսօր նոր դաս անցանք, որը 1-ի և 0-ի յուրահատկությունների մասին էր: Ներկայացվեց 0-ի և 1-ի մասին, կետ առ կետ ներկայացվեց և 0-ի և 1-ի հետ կատարվող գործողությունները, պատասխանվեց բանավոր հարցերին: Կատարեցինք վարժությունների և խնդիրների մի մասը իսկ մյուս մասը կներկայացնեմ ստորև, որպես տնային հանձնարարություն: 184 դ, ե, զ, 188 զ, է, ը, 196 գ և դ:

17.09.2018

Որպես տնային հանձնարարություն կատարել համար 197 դ, զ, ը և լրացուցիչ 204 խնդիրը:

18.09.2018

Այսօր դասի ժամանակ խաղացինք խմբային խաղ, որի ժամանակ սովորողները պատասխանեցին արտահայտության արժեքը հաշվելու վերաբերյալ հարցերի, ինչպես նաև խնդիրներ լուծեցինք: Որպես տնային հանձնարարություն գրքից նայել առաջին գլխի դասերը և վարժությունները, կրկնել, պատրաստվել ինքնաստուգման:

Microsoft Office Word Document (9)

24.09.2018

Այսօր սկսեցինք դասագրքի նոր գլխի ուսումնասիրություն, որի առաջին դասը բնական թվերի գումարումը և գումարման տեղափոխական հատկությունն էր: Տանը կատարել, 216 բ, 224 բ, 230 խնդիրը:

25.09.2018

Այսօր նոր դաս անցանք որը գումարման զուգորդական օրենքն էր: Կատարեցինք վարժություններ այնպիսին, գրքից կատարել հետևյալ համարի վարժությունները՝ 234 բ, դ, զ 235 բ, դ, զ

26.09.2018

Շարունակել խնդիրների լուծումը: Կատարել հետևյալ համարի խնդիրները՝ 246, 248:

27.09.2018

Այսօր նոր դաս անցանք, որը բնական թվերի բազմապատկման մասին էր: Գրավոր պատասխանել հետյալ հարցերին:

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում բազմապատկումը:

Ինչպե՞ս են կոչվում բազմապատկվող թվերը և ստացված արդյունքը:

Գրքից կատարել հետևյալ համարները՝ 255 գ, դ, 262 դ, ե

01.10.2018

Այսօր դասարանում նոր դաս անցանք որը բազմապատկման տեղափոխական օրենքի մասին էր: Տանը կատարել 281 գ, ե, զ, 283 բ, դ:

02.10.2018

Դասարանում այսօրվա մեր անելիքները դա նախորդի դասի ժամանակ բաց թողած  խնդիրների և վարժությունների լուծումն էր: Տանը հանձնարարում եմ կատարել 295 և 300 ա, բ

03.10.2018

Այսօր մաթեմատիկայի դասաժամին կատարել ենք փոքր այգեգործական աշխատանք մաթեմատիկան համատեղելով այդ ամենի հետ: Մասնավորապես մաքրել ենք ֆուտբոլի դաշտի համար նախատեսվող հողամասի խոտածածկույթի մի մասը, հաշվել այդ տարածքի մակերեսը և պարագիծը, որը ուղղանկյան տեսք ուներ: Տանը կատարել հետևյալ առաջադրանքները:

Հաշվել այն ուղղանկյան մակերեսը և պարագիծը, որը ունի 2 մ լայնություն 24 մ երկարություն: Նաև հաշվել, թե յուրաքանչյուր սովորող ին՞չ մակերեսով տարածք է մաքրել, եթե սովորողների թիվը 24 է և նրանք կատարել են հավասարաչափ աշխատանք:

08.10.2018

Ուսումնասիրեցինք նոր դաս, որը բազմապատկման բաշխական օրենքն էր գումարման նկատմամբ: Համոզվելու համար կատարեցինք որոշ վարժություններ, իսկ տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետյալ վարժությունները:

Արտահայտությունը ներկայացնել բազմապատկման բաշխական օրենքով և հաշվել արտահայտության արժեքը՝   ա) 25×4 + 7×4=  բ)   4×27 + 4×73=    գ)  5×87 + 5x 10 +5×3 =     դ)   415 x 2 + 415 x 3 + 415 x 5 =

09.10.2018

Որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել 326 բ, դ, զ 327 բ:

10.10.2018

Դասարանում նոր դաս չենք անցել շարունակել ենք խնդիրների և վարժությունների լուծումը: Տանը որպես ինքնուրթւոյն աշխատանք կատարել 328 բ, դ, 329 բ, դ և 330 ա, բ:

15.10.2018

Դասարանում ներկայացվեց նոր դաս, որը բնական թվերի գումարման հաշվեկանոնի և նրա բացատրության մասին էր: Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը կատարել 351 բ,դ և 350 բ, դ:

16.10.2018

Տանը կատարել 399 բ, դ, զ, 400 բ, դ:

17.10.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք, կատարել հետևյալ համարների վարժությունները՝

403 բ, դ, զ 404 բ լրացուցիչ, 405:

18.10.2018

Նոր դաս անցանք, որը բնական թվերի հանման մասին էր և կատարեցինք վարժությունների լուծում: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 422 բ, դ, զ, 423 բ, դ, զ 424 բ, դ, զ:

22.10.2018

Այսօր շարունակեցինք նախորդ դասի վերաբերյալ խնդիրների լուծումները: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 428 բ, դ, զ և 430 բ:

23.10.2018

Այսօր ուսումնասիրած նոր դասը հանման հաշվեկանոնի և նրա բացատրության մասին էր: Մասնավորապես այն մասին, որ հանման ժամանակ հաշվեկանոնից օգտվելու համար պետք է նավզելին և հանելին ներկայացնենք կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, այնուհետև յուրաքանչյուր կարգային գումարելի գումարենք իրար և վերջում ստանանք ճիշտ պատասխան: Տանը ամրապնդման նպատակով որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 444 բ, դ, զ, 445 բ,

24.10.2018

Շարունակել վարժությունների լուծումը կատարելով հետևյալ համարները 448 բ, դ, զ 449 բ, դ, զ:

05.11.2018

Ինչպես գիտենք այս շաբաթ նախագծային շաբաթ է: Մենք դասաժամին պատրաստվեցինք մեր մաեթեմատիկական չափումներ և հաշվարկ նախագծին, կատարեցինք նախապատրաստական աշխատանք և լուծեցինք մակերեսի հետ կապված խնդիրներ:

Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալ խնդիրները:

Գտնել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 8 է իսկ լայնությունը 3-ով փոքր է երկարությունից:

Հաշվել ուղղանկյան մակերեսը նայելով գծագրինզզ

Խնդիրը լուծել երկու եղանակով

06.11.2018

Տանը ոպրես ինքնուրույն աշխատանք կատարել այս վարժությունների բ, դ և զ և լուծել այս խնդիրը:աազզ.PNG

Սենյակի հատակը քառակուսու տեսք ունի, որի պարագիծը 32 մ է: Քանի՞ կգ ներկ է անհրաժեշտ այն ներկելու համար, եթե յուրաքնչյուր 4 մետր քառակուսին ներկելու համար օգտագործվում է 1 կգ ներկ:

07.11.2018

Դասընթացի ընթացքում ինչպես քննարկեցինք նախագծային շաբաթի հետ կապված հարցեր և մաթեմատիկական նախագծի հետ կապված խնդիրներ լուծեցինք, այնպես էլ խոսեցինք թե ինչպես են կատարում մնացորդով բաժանում:

Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել հետևյալ խնդիրը:

ա) 17:3=     բ)    27:8=     գ)    87:4=      դ)    17:2=

Հայրը 65 տարեկան է, դուստրը՝ 41։ Քանի՞ տարեկան էր հայրը, երբ դուտրը 16 տարեկան էր։

2 անոթներում կա 18լ․ ջուր։ Երբ առաջին անոթից 2-րդի մեջ դատարկեցին 1լ․ ջուր, ապա անոթներում ջրի քանակությունները հավասարվեցին։ Քանի՞ լիտր ջուր կար անոթներից յուրաքանչյուրում։

12.11.2018

Այսօր ավարտեցինք նախագծային շաբաթը և սկսեցինք ուսումնական նյութի ուսումնասիրությունը: Շարունակեցինք վարժությունների լուծումը, իսկ տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալը:

Գտենք այն թիվը, որը *-ի փոխարեն տեղադրելու դեպքում կստացվի ճիշտ հավասարություն:

  1. 120:30=3x*
  2. 6x*=240:2
  3. *:18=24:8
  4. Կատարեք գործողությունները
  5. ( 71+ 132342:14)+(1546-847:121)

Կենդանիների դպրոցում սովորում են 3 փիսիկ, 4 բադիկ, 2 սագիկ և մի քանի գառնուկ։ Բու ուսուցչուհին պարզեց, որ իր բոլոր աշակերտները միասին ունեն 44 ոտք։ Քա՞նի գառնուկ կա դպրոցո՞ւմ։

13.11.2018

Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել խնդիրները:

Կատարել մնացորդով բաժանում: 1) 27:8=   2)   45:4=      3)     23:3=     4) 17:6=

1.Հայրը 65 տարեկան է, դուստրը՝ 41։ Քանի՞ տարեկան էր հայրը, երբ դուտրը 16 տարեկան էր։

2․Աշակերտը, կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացել է գրքի կեսը։ Քանի՞ էջ կա գրքում։

14.11.2018

Այսօր դասարանում խոսեցինք բաժանման հատկությունների մասին: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալը:

Ունենք 32 և 24 թվերը: Դրանցից յուրաքանչյուրը բաժանվում է 8-ի: Համոզվեք, որ 8-ի կբաժանվի նաև նրանց գումարը:

Երեք հաջորդական կանգառներում ավտոբուսից իջնում է 3 ուղևոր, բարձրանում՝
4-ը։ Քանի՞ ուղևոր կար ավտոբուսում ամենասկզբում, եթե երեք կանգառներից հետո
դարձավ 15 ուղևոր։

15.11.2018

Շարունակեցինք բաժանման մասին խոսել և ներկայացվեց բաժանման հաշվեկանոնը և նրա բացատրությունը, որի վերաբերյալ էլ հանձնարարում եմ ինքնուրույն աշխատանքը:

Կատարել բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարնին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով:

ա) 192:8=            բ) 110:5=    գ)  945:9=       դ)   770:7=

Լրացնել աղյուսակը

 

Снимок