21.05.2019
Խառը թվեր թեմայով շարունակում ենք վարժությունների կատարումը: Մասնավորապես կատարում ենք թվաբանական գործողություններ:
Կատարե՛ք թվաբանական գործողությունները:
- 1 8-9 + 2 8/9=
- 2 3/8 + 7 9/11=
- 12 11/12 + 12 5/12=
- 7 9/13 + 9 11/1=
15.05.2019
- Նոր դասը խառը թվերի համեմատման մասին էր:
Կատարել առաջադրանքները:
Համեմատե՛ք խառը թվերը:
1- 1/5 և 2-3-7
4-7/8 և 4-9/8
6-11/15 և 6-13/15
7-3/5 և 7-3/4
2. Թվերը դասավորեք աճման կարգով
5-1/2, 11-2/3, 14-7/8, 5-3/4, 11-6/7, 14-9/11
3. Երկու կից հողամասերից մեկի մակերերսը 2 անգամ մեծ է մյուսի մակերեսից։ Հաշվի՛ր յուրաքանչյուր հողամասի մակերերսը՝ իմանալով, որ դրանք միասին 2100 սմ2 են։
14.05.2019
Խառը թվեր
Խառը թվերը նկերայացնել անկանոն կոտորակի տեսքով:
2 ամբողջ 1/2, 3 — 4/5, 7 — 9/11, 4-3/4
Անկանոն կոտորակը ներկայացնել խառը թվի տեսքով:
25/4, 13/5, 16/5, 25/4, 36/3, 15/12
Խառը թիվը ներկայացնել անկանոն կոտորակի տեսքով և կատարել համեմատում:
7-2/3 և 9/3
15 — 1/2 և 31/6
4-5/6 և 4-7/6
7-8/9 և 9-8/9
08.05.2019
Կատարեք բաժանում:
6 : 2/3 =
8:11/4 =
15 : 14/225=
7: 7/2 =
15/11 : 3 =
14/9 : 12 =
17 : 14/5 =
4 : 2/3 =
Աստղանիշի ի՞նչ արժեքի դեպքում կստացվի ճիշտ հավասարություն:
5/6 x * = 23/12
14/5= 7/10 x *
07.05.2019
Նոր դասը կոտորակների բաժանման մասին էր: Կատարե՛լ բաժանում:
- 1/2 : 5/2 =
- 3/9 : 4/3=
- 15/4 : 1/9 =
- 17/18: 18/17 =
- 888/81: 222/9=
- 1024/625 : 64/125=
Ինքնաստուգման արդյունքներ
06.05.2019
Այսօր դասարանում քննարկեցինք նախորդ շաբաթվա վերջում կատարված ինքնաստուգման արդյունքները: Որպես տնային աշխատանք հանձնարարում եմ հետևյալ առաջադրանքները, քանի որ ինքնաստուգման ժամանակ հիմնական սխալները հենց նմանատիպ վարժություններից էին:
Թիվը ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով: 18963
Հաշվել արտահայտության արժեքը՝ 7/8+9/5+3/5 x 9/4=
Արտահայտել սմ-ով
4 մ, 15 սմ, 120 մմ
14 դմ 25 սմ 12 մմ
A և B քաղաքներից իրար ընդառաջ դուրս եկան երկու ավտոմեքենա և հանդիպեցին 3 ժամ հետո: Հաշվել երկրորդ ավտոմեքենայի արագությունը, եթե առաջինի արագությունը 60 կմ/ժ էր, իսկ ամբողջ ճանապարհը 450 կմ:
30.04.2019
Բազմապատկեք կոտորակները՝
ա) 8/5 x 8/7 =
բ) 17/6 x 9/23 =
գ) 50/67 x 13/9 =
դ) 19/34 x 43/76 =
Գտեք թվային արտահայտության արժեքը.
ա) 3/4 x 5/8 +11/6 x 8/3 — 7/8 x 1/3 =
բ) 9/3 x 1/2 + 33/2 x 2/11 + 8=
29.04.2019
Կատարե՛ք հաշվումները:
1/2+3/5+6/10+9/2=
11/60+12/5+36/5+1/60=
3/2+6/5+15/2+14/15=
13/64+15/32+3/32+5/16=
Այգեպանը առաջին օրը ջրեց այգու 7/18-րդ մասը, երկրորդ օրը 5/18-րդ մասը, իսկ երրորդ օրը 1/9 մասը: Այգու ո՞ր մասը մնաց ջրելու այգեպանին:
Բազմապատկե՛ք կոտորակները:
7/9 x 3/2 =
11/20 x 5/4 =
25/36 x 18/5=
8/5 x 8/7 =
Պատրաստվում ենք հինգշաբթի օրը դասարանում ինքնաստուգման:
27.04.2019
Թվաբանական օրենքները կոտորակների գումարման համար:
- Օգտագործելով կոտորակների գումարման օրենքները հաշվեք առավել հարմար եղանակով.
1/5+8/9+2/5=
9/5+7/4+11/5=
25/8+9/11+25/5+3/11=
11/35+(14/5+6/35)=
2. Առաջին օրա ցանել են ամբողջ դաշտի 1/12-ը, երկրորդ օրը՝ 5/18-ը, իսկ երրորդ օրը 7/24-ը: Դաշտի ո՞ր մասն են ցանել այդ երեք օրում:
3.Ի՞նչ կոտորակ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի հավասարություն.
ա) 99/44+5/4=*-71/44
բ) *-8/21=45/28+5/21
գ) *+1/3=1/2+1/6
դ) 1/5+1/2= 1/3+ *
22.04.2019
Կատարել բազմապատկում.
1/8 x 4/5=
17/4 x 2/3=
Հաշվեք արտահայտության արժեքը.
1/9+2/3 x 5/6=
2/7 x 1/6 + 8/21 x 1/2 =
Մրցավազքին մասնակցում էին 35 մեքենա, որոնց մեկ հինգերորդ մասը մրցավազքի ընթացքում մրցությունից դուրս է եկել: Քանի˚ մեքենա է հասել վերջնագծին:
Աղջիկը գրքից օրական կարդում է 25 էջ: Վեց օր կարդալուց հետո նրան մնաց կարդալու 18 էջ: Քանի° էջ ունի գիրքը:
17.04.2019
Կատարել բազմապատկում
1/7 x 2/9=
2/3 x 6/ 7=
8/9 x 5/2=
6/5 x 10/6=
Հաշվել արտահայտության արժեքը՝
1/2 x 3/2 + 9/2 x 1/3 =
4/3 x 1/2 + 6/9 x 1/18=
3/7 x 5/4 — 1/28=
115/4 x 4/3 + 1/5 x 4/33
16.04.2019
Կատարեք հանում.
Խնդիրներ՝
15.04.2019
Կատարել հանում
15/8-13/8=
5/2-3/2=
25/6-17/6
1-1/3=
9/8-1=
1/2-1/4=
1-3/4=
11/6-3/2=
25/8-5/4=
09.04.2019
Կոտորակները բերել ընդհանուր հայտարարի և կատարել գումարում:
1/2+1/5+2/15=
5/24+3/6+9/48=
1/3+8/45+2/30=
4/3+5/8+11/12=
7/3+9/3+5/6+4/6=
1/7+2/7+3/14+5/21=
08.04.2019
Կոտորակների գումարում:
Կատարել գումարում
1/3+5/3=
2/5+6/5=
9/13+8/13=
13/15+2/15=
1/2+7/2+9/2=
3/4+14/4+6/4=
9/15+8/15+12/15=
1/2+1/2+1/2=
Կոտորկաները բերել ընդհանուր հայտարարի և կատարել գումարում
2/3+5/6=
3/2+7/6=
14/15+1/5=
2/5+4/5=
03.04.2019
02.04.2019
Գտեք կոտորակների լրացուցիչ արտադրիչները:
2. Կատարել նրանք, որոնք դասարանում չենք կատարել:
01.04.2019
Այսօրվա ձեր ինքնուրույն աշխատանքը տան համար հանձնարարում եմ, իսկ արեն վաղը կստուգեմ, որ ձեր բլոգներում հստակություն տիրի: Առանձին ունենաք մաթեմատիկայի և մյուս առարկաների բաժիններ, որտեղ տեղադրված կլինեն թե դասարանային և թե տնային հանձնարարությունները: Ավարտուն տեսքի բերեք և հղումը ուղարկեք իմ էլեկտրոնային հասցեին:
20.03.2019
Օրինակ 8/12-ի դեպքում 8-ի և 12-ի ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը կլինի 4-ը, 8:4=3, 12:4=3, կստանանք 3/4
19.03.2019
1.
2. 1/3, 2/4, 3/6, 5/12 և 6/24 կոտորկների փոխարեն գրեք 48 հայտարար ունեցող և նրանց հավասար կոտորակներ:
3. Տրված է 3/4 կոտորակը: Գրեք նրան հավասար այն կոտորակները որոնց համարիչներն են՝ 8, 20, 12, 60:
14.03.2019
Բաժինների գումարումը. սովորոկան կոտորակներ:
Որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ աշխատանքները:
1/2+1/2+1/2+1/2+1/2
3/4+3/4+3/4+3/4
2/7+2/7+2/7+2/7+2/7+2/7
9/2+9/2+9/2
6/5+6/5+6/5+6/5+6/5+6/5
1/3+1/3+1/3+1/3+1/3
Բաժինների գումարի տեսքով ներկայացրեք սովորոկան կոտորակները:
5/6, 3/2, 5/8, 6/4
13.03.2019
Հաշվեք ABCD քառակուսու մակերեսը, եթե ստվերագծված պատկերը նույնպես քառակուսի է:
Քանի՞ օր է 100800 րոպեն:
Հաշվեք արտահայտության արժեքը.
Համեմատել.
1/8 և 1/98 1/4 և 1 1/3 և 1/2 1/24 և 1/5
12.03.2019
Սովորական կոտորակներ:
- Տրված մեծություններից առաջինը երկրորդի ո՞ր բաժինն է.
ա) Կիլոգրամ և ցենտներ
բ) Կիլոգրամ և տոննա
գ) Քառակուսի մետր և քառակուսի դեցիմետր
դ) Միլիմետր և մետր
2. Ինչպե՞ս է կոչվում.
ա) Օրվա քսանչորսերորդ մասը
բ) Մետրի մեկ տասներորդ մասը
11.03.2019
06.03.2019
05.03.2019
Բաղադրյալ թվի վերլուծությունը պարզ արտադրիչների: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:
Հետևյալ թվերը վերլուծեք պարզ արտադրիչների:
48, 26, 142, 224 356 248
04.03.2019
Նոր դասի թեման էր պարզ և բաղադրյալ թվերը:
Սովորեցինք թե որ թվերն են կոչվում պարզ և որոնք՝ բաղադրյալ:
Թվերի շարքից առանձնացնել պարզ թվերը
14, 7, 12, 189, 47, 51, 27, 142, 31, 11, 23
Թվերի շարքից առանձնացնել այն թվերը որոնք և կենտ են և պարզ:
2, 7, 9, 11, 13, 15, 19, 21, 25, 30, 32, 35, 40
Առանձնացնել բաղադրյալ թվերը
2, 4, 7, 9, 11, 12, 14, 25, 36, 38, 70, 72, 80, 101, 222, 225, 332
28.09.2019
Ըդնհանուր բաժանարար և ամենամեծ ընդհանուր բաժանարար:
Գտնել թվազույգերի ընդհանւր բաժանարարները:
ա) 14 և 140, բ) 45 և 85 գ) 28 և 98 դ) 30 և 80
Գտնել ամենամեծ ընդհանուր բաժանարարը:
ա) 24 և 14 բ) 35 և 55 գ) 120 և 34 դ) 18 և 72
27.02.2019
Շարունակում ենք թվերի բաժանելիության հայտնանիշների վերաբերյալ դասերը:Անցնաք թվերի բաժանելության հայտանիշները՝ 3-ի, 9-ի և 4-ի վրա:
Կատարեք առաջադրանքները:
Շարունակել հայտանիշը՝
Եթե թվի կարգերում եղած թվերի գումարը բաժանվում է երեքի, ապա ….
Եթե թվի կարգերում եղած թվերի գումարը բաժանվում 9-ի ապա….
Եթե թվի գրառման վերջին երկու թվանշանները զրոներ են, կամ կազմում են 4-ի բաժանվող թիվ, ապա…
Առանձնացրեք այ թվերը, որոնք բաժանվում են 3-ի,9-ի և 4-ի: Եթե մի թիվը բաժանվում է և 3-ի, և 9-ի և 4-ի կարող եք գրել երեք անգամ՞
14,18, 2, 30, 60, 564, 8900, 123, 478, 1458716, 12399800, 1475851, 1200000, 124789566, 171
26.02.2019
Թվերի բաժանելիությունը 10-ի, 5-ի և 2-ի վրա:
Առանց բաժանում կատարելու գտեք, թե որքա՞ն մնացորդ կստացվի հետևյալ թվերը 10-ի վրա բաժանելու արդյունքում
14, 47, 69, 123, 456, 47895, 12369,123471, 59874564
Նկատեցիք, որ թիվը 10-ի վրա բաժանելու արդյունքում կարող է մնալ առավելագույնը ինչքա՞ն մնացորդ:
Թիվը, որպեսզի բաժանվի 2-ի անհրաժեշտ է, որ նրա գրության մեջ միվարոների կարգում գրված թվանշանը լինի ինչպիսին:
25.02.2019
Այսօր սկսեցինք նոր թեմայի ուսումնասիրություն՝ բնական թվերի բաժանելիությունը, որի առաջին դասը բնկան թվի բաժանարարներն ու բազմապատիկները: Կատարել առաջադրանքները, որպես ինքնուրույն աշխատանք:
Ո՞րն է կոչվում բաժանարար և որը բազմապատիկ:
Գտեք թվերի բոլոր բաժանարարները
ա) 12 բ) 21 գ) 23 դ) 26 ե) 30 զ) 31 է)42 ը)15
Հետևյալ թվերից որոնք են 80-ի բաժանարար:
2, 4, 8, 14, 22, 20, 31, 40,
Կփոխվի արդյոք ուղղանկյան մակերեսը, եթե նրա մեծ կողմը (18 սմ) 3 անգամ փոքրացնենք, իսկ փոքր կողմը (5 սմ) , մեծացնենք 10 սմ-ով:
21.02.2019
Հաշվել ուղղանկյունանսիտի ծավալը, եթե նրա չափումներն են 5 սմ, 7սմ , 9 սմ
Տրված է, որ ուղղանկյունանիստի ծավալը 60 մ քառակուսի է, իսկ հատակի մակերեսը, 20 մ քառակուսի, որքա՞ն է ուղղանկյունանիստի բարձրությունը:
Առաջին ղղանկյունանիստի ծավալը 80 մ քառակուսի է, իսկ երկրորդ ուղղանկյունանիստի ծավալը 100 մ քառակուսի: Որքա՞նով են նրանց բարձրությունները տարբերվում, եթե ուղղանկյունանիստի հատակի մակերեսը 20 մ քառակուսի է:
Որքա՞ն է ամենամեծ երկնիշ թվի և ամենափոքր եռանիշ թվի տարբերությունը:
20.02.2019
Նոր թեման է ուղղանկյունանսիտի ծավալ թեման:
Հաշվել այն ուղղանկյանունիստի ծավալը, որի չափումներն են ա) 3 սմ, 5 սմ և 8 սմ, բ) 10 դմ, 12 դմ և 150 սմ:
Հաշվել այն խորանարդի ծավալը, որի կողմը 20 սմ: Ծավալը արտահայտել լիտրերով, հիշելով որ 1000 մ խոր= 1 լիտր
Ինչքա՞ն է այն ուղղանկյունանիստի բարձրությունը, որի ծավալը 60 սմ խոր. է, լայնությունը 6, իսկ իսկ երկարությունը 2: Կատարել գծագիր:
19.02.2019
Սովորողները որոշեցին գնալ Ջերմուկ հանգստանալու: Նրանք 100 հոգի էին և պետք է վարձակալեին 18 և 14 տեղանոց ավտոբուսներ: Որից քանի հատ պատվիրեցին, եթե գիտենք որ նրանց ընդհանուր թիվը 6 էր:
Հաշվել այն ուղղանկյունանսիտի կողմնային մակերևույթի մակերեսը, որի լայնությունը 4 սմ է, երկարությունը 8 սմ իսկ բարձրությունը 10:
Հաշվել այս ուղղանկյան մակերեսը, եթե շրջանագծերի շառավիղը 5 սմ է:
18.02.2019
Այսօրվա դասը ուղղանկյունանիստի մասին էր, որի վերաբերյալ միքանի խնդիր հասցրեցինք լուծել:
Հաշվել այն ուղղանկյունանիստի նիստերի պարագծերի գումարը, որի չափումներն են 4, 6, 10:
Հաշվել այն ուղղանկյունանիստի կողմնային մակերևույթի մակերեսը, որի երկարությունը 5 սմ է, լայնությունը 8 իսկ բարձրությունը 12 սմ:
Հաշվել այն խորանարդի կողը, եթե բոլոր կողերի երկարությունների գումարը 144 է:
13.02.2019
Լրացրեք բաց թողնված բառը:
Եթե երկու պատկերներ հավասար են, ուրեմն հավասար են նրանց ……. :
Ուղղանկյան պարագիծը հավասար է նրա երկարության և լայնության գումարի…… :
Ուղղանկայն մակերեսը հավասար է նրա երկարության և լայնության ……..:
Եթե պատկերը տրոհում են մասերի, ապա այդ պատկերի մակերեսը հավասար է տրոհված մասերի պատկերների մակերեսների ……:
Ինչքա՞ն է այն ուղղանկայն լայնությունը, որի երկարոթյունը 20 է, իսկ մակերեսը հավասար մի քառակուսու մակերեսի, որի կողմը 25 է:
Արտահայտել քառակուսի մետրերով:
14000 քառ. կմ, 4 հեկտար
12.02.2019
Շարունակեցինք ամրապնդել նախորդ դասը՝ խնդիրներ և վարժություններ լուծելով: Որպես ինքնուրույն աշխատանք հանձնարարում եմ կատարել հետևյալ առաջադրանքները:
Հաշվել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 16 սմ է, իսկ լայնությունը 4 անգամ փոքր է լայնությունից:
Ունենք երկու ուղղանկյուններ, որոնց մակերեսները հավասար են: Առաջին ուղղանկայն երկարությունը 14 է, իսկ լայնությունը 4 , իակ մյուս եռանկյան լայնությունը 7: Գտնել երկրորդ եռանկյան երկարությունը:
Ինչքա՞ն է այն հնգակյան կողմը, որի պարագիծը հավասար է այն ուղղանկյան մակերեսին, որի երկարությւոնը 4 է, իսկ լայնությունը 10:
11.02.2019
Նոր դասի թեման ուղղանկյան մակերեսն էր: Սովորեցինք մակերեսի չափման միավորները, թե ինչպես է մի չափման միավոր արտահայտվում մեկ այլ չափման միավորով և այլն:
Տանը կատարել հետևյալ առաջադրանքները, որպես ինքնուրույն աշխատանք:
Ինչի՞ է հավասար այն ուղղանկյունաձև հողամասի մակերեսը, որի լայնությունը 25 մ է, իսկ երկարությունը 34 մ: Ինչքա՞ն է այդ ուղղանկյան պարաիծը:
Ինչքա՞ն է այն պատկերի մակերեսը, որը կազմված է 2 մ կողմով 24 հատ քառակուսուց:
Արտահայտել քառակուսի մետրով 14000000 սմ2 ,
Արտահայտել քառակուսի կիլոմետրերով 290 000 000 000 մ2
07.02.2019
Այսօրվա դասի ընթացքում ուսումնասիրեցինք բազմանկյունները, նրանցից որոշների հատկությունները: Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյա առաջադրանքները:
Պատկերել եռանկյուն, քառանկյուն, ուղղանկյուն և վեցանկյուն:
Հաշվել քառակուսւո պարագիծը, եթե կողմը 5 սմ է:
Հաշվել ABC եռանկյան պարագիծը, եթե AB-15 սմ, BC-8 սմ, AC 21 սմ:
Հաշվել եռանկյան կողմը, եթե պարագիծը 46 սմ է, AC կողմը 24 սմ, իսկ մյուս երկու կողմերը իրար հավասար են:
Հաշվել այն եռանկայն պարագիծը, որի առաջին կողմը 15 սմ է, երկրորդ կողմը դրանից 3 անգամ փոքր, իսկ երրորդ կողմը երկրորդից 5 սմ-ով երկար:
06.02.2019
Այսօրվա դասը վերաբերվում է անկյուններին և նրանց չափման միջոցներին: Սովորեցինք ինչպես է սահմանվում անկյունը, ինչիպիսի անկյուններ գոյություն ունեն և այլն: Տանը, որպես իքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ աշխատանքները Paint ծրագրի օգնությամբ:
Ինչպիսի՞ անկյուններ գոյություն ունեն: Պատկերեք դրանք:
Անկյան որ տեսակներն ունեն հստակ ստիճանային չափ և ինչքա՞ն են դրանք:
Ի՞նչ գործիքով կարելի է չափել անկյան աստիճանային չափը:
Ուղիղ անկյունը բաժանված է երկու հավասար անկյունների: Պատկերեք: Որքա՞ն է անկյուններից յուրաքանչյուրը:
Շրջանագծի կենտրոնը վերցրեք որպես սուր անկյան գագաթ և պատկերեք այն:
Նույն կերպ պատկերեք նաև ուղիղ անկյուն:
05.02.2019
Այսօր կրկնեցինք անցած դասը և լուծեցինք նոր առաջադրանքներ: Տանը որպես ինքնուրույն շխատանք կատարել հետևյալը:
Կատարել գործողությունները:
147 x 48+58-9=
Քանի՞ սմ է շրջանագծի շառավիղի, եթե տրամագիծը 10 սմ է:
Քանի՞ անգամ է շրջանագծի տրամագիծը մեծ շառավղից:
Որքա՞ն է շրջանագծի շառավիղը, եթե տրամագիծը 3 անգամ երկար է այն աղեղից, որի երկարությունը 4 սմ է:
04.02.2019
Սկսեցինք նոր 3-րդ ուսումնական շրջանը՝ նոր դասով «Շրջանագիծ և շրջան»: Գծեցինք շրջանագիծ, խոսեցինք շրջանագծի մասին, շառավիղ, տրամագիծ, լար, աղեղ:
Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք պատասխանել հետևյալ հարցերին և կատարել առաջադրանքները:
Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում շրջանագիծը:
Ի՞նչ է շառավիղը, տրամագիծը, լարը, աղեղը: Պատկերեք շրջանագիծ և ցույց տվեք այդ ամենը:
Գծեք չորս այնպիսի շրջանագծե, որոնց կենտրոնները կհամնկնեն:
Բերեք շրջանի 5 և ավելի օրինակներ:
11.12.2018
Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը պատրաստվել վաղվա գրավոր աշխատանքին: Պարտադիր ձեր հետ ունենալ անհատական գործիք: Լինելու է 10 հարց, յուրաքանչյուրը 1 միավոր: Տանը պատրաստվեք, կրկնեք անցած թեմաները:
10.12.2018
Նայելով նկարին, պատասխանեք հարցերին:
Քանի՞ հատված կա և որոնք են:
Ի՞նչ պատկեր կստանանք ACBD կետերը ուղիղ գծով միացնելու արդյունքում:
Հաշվել AE հատվաի երկարությունը, եթե ունենք, որ AE=EB, AB=24 սմ:
Ամանորյա տոնակատարության ժամանակ Արևելյան դպրոցի տոնածառը կառուցելիս օգտագործվեց 246 հատ տուփ, որոնք բերեցին սովորողները: Ընդհամենը քանի՞ տուփ է ավելի բերվել դպրոց, եթե պարզվում է, որ 1-5-րդ դասարաններիրից յուրաքանչյուրը բերել է 50 հատ տուփ:
06.12.2018
Որպես տնային հանձնարարություն կատարել հետևյալ վարժությունները:
Ո՞ր համարում է պատկերված ճառագայթ:
Ո՞ր համարի պատկերը ի՞նչ է:
Ճառագայթ
Ուղիղ
Հատված
05.12.2018
Որպեսզի երկարաչափության հիմքը ամուր դնեն սովորողները մեծ ուշադրություն ենք դարձնում հատկապես տեսական գիտելիքների վրա: Այսօր ուսումնասիրեցինք ճառագայթի, ուղղի և հարթության մասին: Հանձնարարում եմ ուշադիր ուսումնասիրել դասը և որպես ինքնուրույն աշխատանք Paint ծրագրի օգնությամբ կատարել առաջադրանքները:
1.Գծեք երեք ճառագայթներ այնպես որ նրանք սկիզբ առնեն նույն կետից:
2.Գծեք երկու զուգահեռ և երկու հատվող ուղիղներ:
3.Բերեք հարթ մակերևույթի միքանի օրինակներ:
4.Քանի՞ հարթ մակերևույթ ունի աղյուսը կամ ակվարիումը:
04.12.2018
Շարունակում են հատվածի ուսումնասիրությունը, որը մեծ ոգևորություն է առաջացրել սովորողների մոտ: Մասնավորապես այսօր լուծեցինք խնդիրներ, որոնց շնորհիվ հստակ պատկերացում կազմեցին հատվածի վրա կետի պատկանելիության, հատվածը կետով այլ հատվածների տրոհելու մասին:
Ինքնուրույն աշխատանքի համար կատարել հետևյալը:
Ունենք AB հատվածը և նրա վրա չգտնվող K կետ: K կետը միացնել A-ին և B-ին: Ի՞նչ պատկեր եք ստանում:
AB հատվածի երկարությունը 48 սմ է: Հատվածի վրա վերձված է մի կետ, որը այն տրոհել է երկու հավասար մասերի: Որքա՞ն է այդ մասերից յուրաքանչյուրի երկարությունը:
03.12.2018
Այսօր սկիզբ դրեցինք երկրաչափությանը հատված և նրա երկարություն դասընթացով: Երեխաները Paint ծրագրի միջոցով կառուցեցին հատվածներ, չափեցին երկարությունները, նշեցն կետեր ինչպես հատվածի վրա, այնպես էլ հատվածից դուրս:
Տանը որպես ինքնութրույն աշխատանք հանձնարարում եմ ուշադիր ուսումնասիրել դասը, պատասխանել հարցերին:
Ո՞րն է հատվածի հիմնական հատկությունը:
Նշեք որևե երկոր կետ և նրանք քանոնի միջոցով միացրեք իրար: Սկզբնակետը ու վերջնակետը նշանակելով լատինական այբուբենի մեծատառերով: Ի՞նչ գիտեք ստացված պատկերի մասին:
Ուշադիր նայեք նկարը և պատասխանեք հարցերին:
Ո՞ր կետերն են պատկանում AB հատվածին և որո՞նք չեն պատկանում:
Միացրեք CE, CD, ED, MD, FE և FC կետերը:
Որոշեք հետևյալ հատվածներից ո՞րն է ավելի երկար:
AM, FB, CF, CD, ED, CE, FD
29.11.2018
Ինքնուրույն աշխատանքի թեման շարունակում է մնալ չափման միավորները: Կատարել նաև այս ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբը:
Կատարել համեմատում: 4 դմ 56ս և 106 սմ 74 ց 57 կգ և 47 տ 75 կգ 96 կգ 741 գ և 1 ց
Երևանի և Իջևան քաղաքների հեռավորությունը 150 կմ է: Քանի ժամում մեքենան Երևանից կհասնի Իջևան, եթե երթևեկի 50 կմ ժ արագությոմբ և մեկ անգամ 30 րոպեանոց դադար կատարի Սևանում:
28.11.2018
Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները:
Քանի՞ անգամ է 10 տոննան փոքր 20 գրամից:
Քանի՞ անգամ է 1 կգ բամբակը ծանր 2 կգ երկաթից:
Ներկայացնել կգ-երով:
48 տ 7 ց= 62 տ 41 կ=
Հաշվեք 8 ժ 30 րոպե- 5 ժ 14 րոպե=
74 օր 6 ժ-5 օր 4 ժ+
27.11.2018
Անցանք նոր թեմա, որը չափամն միավորների մասնի էր: Խոսեցինք երեք չափման միավորների՝ երկարության, զանգվածը, արագության մասին: Միավորները արտահայտեցինք մեկը մյուսով և ամրապնդեցինք վարժություններով:
Տանը, որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել հետևկալ վարժությունները՝
Արտահայտել կգ-երով:
ա) 47 ց 27 կգ 2000 գ= բ) 1 ց 870 կգ 740 գ=
Արտահայտել մ-ով:
ա) 1 կմ 170 մ= բ) 7 կմ 478 մ=
26.11.2018
Հաշվեցինք տարբեր արտահայտությունների արժեքներ և համեմատեցինք մեկը մյուսի հետ: Ինքնուրույն աշխատանքի ժամանակ կատարել հետևյալ վարժությունները:
Հաշվել արտահայտությունների արժեքը և համեմատել: 489+ ( 5112:9) -247 և 5283 : 9 +784-( 585:15)
14448:24 + 789×2 և (479-29):50+457
20.11.2018
Տանը ոպրես ինքնուրույն աշխատանք կատարել դասագրքից հետևյալ համարի վարժությունները՝ 571 բ, դ, 572 դ, 573 դ, զ
10.09.2018 5-1, 5-2 դասարանների համար:
Այսօր անցանք և ուսումնասիրեցինք թվերի ընթերցման կարգի և կանոնների մասին պատմող դասը: Սովորեցինք թե ինչ կարգով են կարդացվում թվերը, ինչ դասերի են բաժանվում և որոնք են առաջին 5 դասերը: Կատարեցինք գրքից վարժություններ և բանավոր հարցադրումներ: Որպես տնային հանձնարարություն նորից ուսումնասիրել դասը, ուշադիր կարդալ, պատասխանել հետևյալ հարցերին և կատարել հետևյալ վարժությունները:
Ի՞նչ է թվերի դասը:
Քանի՞ կարգ կարող է պարունակել դասը:
Դասը կարո՞ղ է պարունակել ընդհամենը 2 կարգ:
Որո՞նք են թվերի առաջին հինգ դասերը:
Կատարել նաև 93 համարի բ,դ,ե: 94 բ: 96, 97:
Ուշադրություն: Վարժությունները կատարելու ժամանակ անպայման արտագրել պահանջը:
11.09.2018
Այսօր անցանք հաշիվ և թիվ, բնական թվերի մասին, սովորեցինք բնական թվերի համեմատության նշանները:
Այժմ գրավոր պատասխանում եք հարցերին և կատարում վարժությունները:
- Որո՞նք են կոչվում բնական թվեր:
- Ո՞րն է ամենափոքր բնական թիվ:
- Ինչպե՞ս են որոշվում թե 2 բնական թվերից ո՞րն է ավելի մեծ:
- Որո՞նք են համեմատման նշանները և նչպե՞ս են գրառվում:
- Արատագրել և համեմատել հետևյալ արտահայտությունները՝
ա) 2+5×4+(7×2) և (7+2):3X4
բ) (8+8-1):3 և 7+8-3×2
գ) 14×3-6 և 8-3x(2+1)
Անցածի կրկնություն
Կարդացեք թվերը և գրի առեք՝
117884440, 45555521235, 1000023
12.09.2018
Դասարանում այսօր նոր դաս չանցանք: Ամփոփեցինք անցած դասը և կատարեցինք խնդիրների և վարժությունների շարունակությունները: Տանը կատարելու համար հանձնարարում եմ գրքից կատարել հետևյալ համարները՝
171 դ,ե,զ,է, 224 բ, գ, 225:
13.09.2018
Այսօր նոր դաս անցանք, որը 1-ի և 0-ի յուրահատկությունների մասին էր: Ներկայացվեց 0-ի և 1-ի մասին, կետ առ կետ ներկայացվեց և 0-ի և 1-ի հետ կատարվող գործողությունները, պատասխանվեց բանավոր հարցերին: Կատարեցինք վարժությունների և խնդիրների մի մասը իսկ մյուս մասը կներկայացնեմ ստորև, որպես տնային հանձնարարություն: 184 դ, ե, զ, 188 զ, է, ը, 196 գ և դ:
17.09.2018
Որպես տնային հանձնարարություն կատարել համար 197 դ, զ, ը և լրացուցիչ 204 խնդիրը:
18.09.2018
Այսօր դասի ժամանակ խաղացինք խմբային խաղ, որի ժամանակ սովորողները պատասխանեցին արտահայտության արժեքը հաշվելու վերաբերյալ հարցերի, ինչպես նաև խնդիրներ լուծեցինք: Որպես տնային հանձնարարություն գրքից նայել առաջին գլխի դասերը և վարժությունները, կրկնել, պատրաստվել ինքնաստուգման:
Microsoft Office Word Document (9)
24.09.2018
Այսօր սկսեցինք դասագրքի նոր գլխի ուսումնասիրություն, որի առաջին դասը բնական թվերի գումարումը և գումարման տեղափոխական հատկությունն էր: Տանը կատարել, 216 բ, 224 բ, 230 խնդիրը:
25.09.2018
Այսօր նոր դաս անցանք որը գումարման զուգորդական օրենքն էր: Կատարեցինք վարժություններ այնպիսին, գրքից կատարել հետևյալ համարի վարժությունները՝ 234 բ, դ, զ 235 բ, դ, զ
26.09.2018
Շարունակել խնդիրների լուծումը: Կատարել հետևյալ համարի խնդիրները՝ 246, 248:
27.09.2018
Այսօր նոր դաս անցանք, որը բնական թվերի բազմապատկման մասին էր: Գրավոր պատասխանել հետյալ հարցերին:
Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում բազմապատկումը:
Ինչպե՞ս են կոչվում բազմապատկվող թվերը և ստացված արդյունքը:
Գրքից կատարել հետևյալ համարները՝ 255 գ, դ, 262 դ, ե
01.10.2018
Այսօր դասարանում նոր դաս անցանք որը բազմապատկման տեղափոխական օրենքի մասին էր: Տանը կատարել 281 գ, ե, զ, 283 բ, դ:
02.10.2018
Դասարանում այսօրվա մեր անելիքները դա նախորդի դասի ժամանակ բաց թողած խնդիրների և վարժությունների լուծումն էր: Տանը հանձնարարում եմ կատարել 295 և 300 ա, բ
03.10.2018
Այսօր մաթեմատիկայի դասաժամին կատարել ենք փոքր այգեգործական աշխատանք մաթեմատիկան համատեղելով այդ ամենի հետ: Մասնավորապես մաքրել ենք ֆուտբոլի դաշտի համար նախատեսվող հողամասի խոտածածկույթի մի մասը, հաշվել այդ տարածքի մակերեսը և պարագիծը, որը ուղղանկյան տեսք ուներ: Տանը կատարել հետևյալ առաջադրանքները:
Հաշվել այն ուղղանկյան մակերեսը և պարագիծը, որը ունի 2 մ լայնություն 24 մ երկարություն: Նաև հաշվել, թե յուրաքանչյուր սովորող ին՞չ մակերեսով տարածք է մաքրել, եթե սովորողների թիվը 24 է և նրանք կատարել են հավասարաչափ աշխատանք:
08.10.2018
Ուսումնասիրեցինք նոր դաս, որը բազմապատկման բաշխական օրենքն էր գումարման նկատմամբ: Համոզվելու համար կատարեցինք որոշ վարժություններ, իսկ տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետյալ վարժությունները:
Արտահայտությունը ներկայացնել բազմապատկման բաշխական օրենքով և հաշվել արտահայտության արժեքը՝ ա) 25×4 + 7×4= բ) 4×27 + 4×73= գ) 5×87 + 5x 10 +5×3 = դ) 415 x 2 + 415 x 3 + 415 x 5 =
09.10.2018
Որպես ինքնութրույն աշխատանք կատարել 326 բ, դ, զ 327 բ:
10.10.2018
Դասարանում նոր դաս չենք անցել շարունակել ենք խնդիրների և վարժությունների լուծումը: Տանը որպես ինքնուրթւոյն աշխատանք կատարել 328 բ, դ, 329 բ, դ և 330 ա, բ:
15.10.2018
Դասարանում ներկայացվեց նոր դաս, որը բնական թվերի գումարման հաշվեկանոնի և նրա բացատրության մասին էր: Որպես ինքնուրույն աշխատանք տանը կատարել 351 բ,դ և 350 բ, դ:
16.10.2018
Տանը կատարել 399 բ, դ, զ, 400 բ, դ:
17.10.2018
Որպես ինքնուրույն աշխատանք, կատարել հետևյալ համարների վարժությունները՝
403 բ, դ, զ 404 բ լրացուցիչ, 405:
18.10.2018
Նոր դաս անցանք, որը բնական թվերի հանման մասին էր և կատարեցինք վարժությունների լուծում: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 422 բ, դ, զ, 423 բ, դ, զ 424 բ, դ, զ:
22.10.2018
Այսօր շարունակեցինք նախորդ դասի վերաբերյալ խնդիրների լուծումները: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 428 բ, դ, զ և 430 բ:
23.10.2018
Այսօր ուսումնասիրած նոր դասը հանման հաշվեկանոնի և նրա բացատրության մասին էր: Մասնավորապես այն մասին, որ հանման ժամանակ հաշվեկանոնից օգտվելու համար պետք է նավզելին և հանելին ներկայացնենք կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, այնուհետև յուրաքանչյուր կարգային գումարելի գումարենք իրար և վերջում ստանանք ճիշտ պատասխան: Տանը ամրապնդման նպատակով որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել 444 բ, դ, զ, 445 բ,
24.10.2018
Շարունակել վարժությունների լուծումը կատարելով հետևյալ համարները 448 բ, դ, զ 449 բ, դ, զ:
05.11.2018
Ինչպես գիտենք այս շաբաթ նախագծային շաբաթ է: Մենք դասաժամին պատրաստվեցինք մեր մաեթեմատիկական չափումներ և հաշվարկ նախագծին, կատարեցինք նախապատրաստական աշխատանք և լուծեցինք մակերեսի հետ կապված խնդիրներ:
Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալ խնդիրները:
Գտնել այն ուղղանկյան մակերեսը, որի երկարությունը 8 է իսկ լայնությունը 3-ով փոքր է երկարությունից:
Հաշվել ուղղանկյան մակերեսը նայելով գծագրին
Խնդիրը լուծել երկու եղանակով
06.11.2018
Տանը ոպրես ինքնուրույն աշխատանք կատարել այս վարժությունների բ, դ և զ և լուծել այս խնդիրը:
Սենյակի հատակը քառակուսու տեսք ունի, որի պարագիծը 32 մ է: Քանի՞ կգ ներկ է անհրաժեշտ այն ներկելու համար, եթե յուրաքնչյուր 4 մետր քառակուսին ներկելու համար օգտագործվում է 1 կգ ներկ:
07.11.2018
Դասընթացի ընթացքում ինչպես քննարկեցինք նախագծային շաբաթի հետ կապված հարցեր և մաթեմատիկական նախագծի հետ կապված խնդիրներ լուծեցինք, այնպես էլ խոսեցինք թե ինչպես են կատարում մնացորդով բաժանում:
Տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել հետևյալ խնդիրը:
ա) 17:3= բ) 27:8= գ) 87:4= դ) 17:2=
Հայրը 65 տարեկան է, դուստրը՝ 41։ Քանի՞ տարեկան էր հայրը, երբ դուտրը 16 տարեկան էր։
2 անոթներում կա 18լ․ ջուր։ Երբ առաջին անոթից 2-րդի մեջ դատարկեցին 1լ․ ջուր, ապա անոթներում ջրի քանակությունները հավասարվեցին։ Քանի՞ լիտր ջուր կար անոթներից յուրաքանչյուրում։
12.11.2018
Այսօր ավարտեցինք նախագծային շաբաթը և սկսեցինք ուսումնական նյութի ուսումնասիրությունը: Շարունակեցինք վարժությունների լուծումը, իսկ տանը, որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալը:
Գտենք այն թիվը, որը *-ի փոխարեն տեղադրելու դեպքում կստացվի ճիշտ հավասարություն:
- 120:30=3x*
- 6x*=240:2
- *:18=24:8
- Կատարեք գործողությունները
- ( 71+ 132342:14)+(1546-847:121)
Կենդանիների դպրոցում սովորում են 3 փիսիկ, 4 բադիկ, 2 սագիկ և մի քանի գառնուկ։ Բու ուսուցչուհին պարզեց, որ իր բոլոր աշակերտները միասին ունեն 44 ոտք։ Քա՞նի գառնուկ կա դպրոցո՞ւմ։
13.11.2018
Որպես ինքնուրույն աշխատանք կատարել հետևյալ վարժությունները և լուծել խնդիրները:
Կատարել մնացորդով բաժանում: 1) 27:8= 2) 45:4= 3) 23:3= 4) 17:6=
1.Հայրը 65 տարեկան է, դուստրը՝ 41։ Քանի՞ տարեկան էր հայրը, երբ դուտրը 16 տարեկան էր։
2․Աշակերտը, կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացել է գրքի կեսը։ Քանի՞ էջ կա գրքում։
14.11.2018
Այսօր դասարանում խոսեցինք բաժանման հատկությունների մասին: Տանը որպես ինքնուրույն աշխատանք լուծել հետևյալը:
Ունենք 32 և 24 թվերը: Դրանցից յուրաքանչյուրը բաժանվում է 8-ի: Համոզվեք, որ 8-ի կբաժանվի նաև նրանց գումարը:
Երեք հաջորդական կանգառներում ավտոբուսից իջնում է 3 ուղևոր, բարձրանում՝
4-ը։ Քանի՞ ուղևոր կար ավտոբուսում ամենասկզբում, եթե երեք կանգառներից հետո
դարձավ 15 ուղևոր։
15.11.2018
Շարունակեցինք բաժանման մասին խոսել և ներկայացվեց բաժանման հաշվեկանոնը և նրա բացատրությունը, որի վերաբերյալ էլ հանձնարարում եմ ինքնուրույն աշխատանքը:
Կատարել բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարնին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով:
ա) 192:8= բ) 110:5= գ) 945:9= դ) 770:7=
Լրացնել աղյուսակը