Պատրաստվում ենք ստուգումներին՝ 25-28
Նախագիծ 4-րդ դասարան՝ պատրաստում ենք տեսադաս
Հեռավար ընտանեկան ուսուցում մայիսի 18-21
Նախագիծ 4-րդ դասարան՝ պատրաստում ենք տեսադաս
Հեռավար ընտանեկան ուսուցում մայիսի 11-14
Գիտելիքների ստուգման թեստ 9
Հեռավար ընտանեկան ուսուցում մայիսի 4-7
Առաջադրանքներ՝ Կրկնություն
Հեռավար ընտանեկան ուսուցում ապրիլի 27-30
Առաջադրանքներ՝ Կանոնավոր և անկանոն կոտորակներ
Ապրիլի 20-24
Առաջադրանքները՝ Հավասար համարիչ ունեցող կոտորակների համեմատումը
Ապրիլի 13-16
Սիրելի սովորողներ՝ ներկայացնում եմ ապրիլի 13-16 ընկած ժամանակահատվածի համար նախատեսված տեսադասը և առաջադրանքները: Հիշեցնեմ, որ պատասխանները պետք է ուղարկեք մինչև ապրիլի 16-ը ժամը 18:00 :
Առաջադրանքներ՝ Հավասար հայտարար ունեցող կոտորակների համեմատումը
Ապրիլի 6-10
4-րդ դասարան
Թեմա՝ Կոտորակ
Մարտի 30 ապրիլի 3
Սույն նախագծով կկազմակերպվի հեռավար ուսուցումը, կհրապարակվի ուսումնական նյութերը, առաջադրանքները մարտի 30-ից ապրիլի 3-ը ընկած ժամանակահատվածի համար: Նախատեսված է 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողների համար: Յուրաքանչյուր դասարանի հետ կուսումնասիրենք 1 նոր թեմա իսկ մյուս օրերին կկատարենք առաջադրանքներ այդ թեմայի և անցած թեմաների վերաբերյալ: Սիրելի սովորողներ, կատարված առաջադրանքները հրապարակեք բլոգում և հղումը ուղարկեք ինձ:
4-րդ դասարան
Թեմա՝ Մասերի համեմատում
Առաջադրանքները ըստ օրերի
30.03.2020
31.03.2020
01.04.2020
02.04.2020
5-րդ դասարան
Թեմա՝ Կոտորակների հանում
Առաջադրանքները ըստ օրերի՝
Կարող եք կատարել այս նաև այս առցանց առաջադրանքները:
30.03.2020
31.03.2020
01.04.2020
02.04.2020
Մարտի 16-23
Սիրելի սովորողներ, հայտնի դեպքերի հետ կապված սկսում ենք առցանց ուսուցում: Յուրաքանչյուր առավոտ, միչև ժամը 10:00-ն այստեղ կհրապարակվեն տեսական նյութը` ըստ դասարանների, առաջադրանքները՝ առաջիկա երկու օրվա համար: Կարող եք առաջադրանքները կատարել մաս-մաս, կարող եք միանգամից, միայն հասկանանք, հարցեր ունենալու դեպքում գրե՛ք (smbat.petrosyan@mskh.am), զանգահարեք ( 094-12-06-94): Սկզբից կարդում եք տեսական նյութը, նայում օրինակները, որից հետո նոր անցնում առաջադրանքների կատարմանը: Առաջադրանքները հրապարակում եք ձեր բլոգներում՝ ցանկալի է ֆայլով, ինչպես ես եմ հրապարակում:
Պարապմունք 71
10.03.2020
Թեմա՝ Մաս և ամբողջ
Պարապմունք 70
09.03.2020
Թեմա՝ Մաս և ամբողջ
Դասի նյութը և առաջադրանքները տես այստեղ
27.02.2020
Ինքաստուգում
Անուն______________________
Ազգանուն__________________
Դասարան__________________
1-9 առաջադրանքների ճիշտ պատասխանի դիմաց դնում ենք + նշան
1. Գտի՛ր այն հնգանիշ թիվը, որի հարյուրավորը 5 է, միավորը 4, իսկ մնացած կարգերում գրված է 7:
1) 77475
2) 77574
3) 75774
4) 74775
2. Որքանո՞վ կմեծանա երկնիշ թիվը, եթե նրա գրությանը ձախից կցագրենք 5 թվանշանը:
1) 5-ով
2) 50-ով
3) 500-ով
4) 5000-ով
3. Ընտրի՛ր տրված թվերից այն թիվը, որը 6-ի հնգապատիկից մեծ է 10-ով:
1) 21
2) 40
3) 56
4) 60
4. Ընտրի՛ր տրված թվանշաններից այն թվանշանը, որը տեղադրելով աստղանիշի փոխարեն` կստանաս անհավասարություն. 7 կմ 50 մ > 7 կմ * 1մ
1) 4
2) 5
3) 6
4) 7
5. Ընտրի՛ր այն շարքը, որտեղ թվերը դասավորված են նվազման կարգով:
1) 2466, 5159, 78427, 62436
2) 2466, 5159, 62436, 78427
3) 78427, 62436, 2466, 5159
4) 78427, 62436, 5159, 2466
6. Ավտոմեքենան ընթանում է 80 կմ/ժ հաստատուն արագությամբ: Այն 3 ժամում կանցնի՝
1. 80 կմ
2. 180 կմ
3. 160 կմ
4. 240 կմ
7. Ընտրի՛ր այն պատասխանը, որն արտահայտում է 5 կգ 7 գ -ը գրամներով:
1) 507 գ
2) 5700 գ
3) 5070 գ
4) 5007 գ
8. Ընտրի՛ր այն պատասխանը, որն արտահայտում է 5 ժ 42 ր-ն րոպեներով:
1) 542 ր
2) 292 ր
3) 342 ր
4) 162 ր
9. Քառակուսու երկու կողմերի երկարությունների գումարը հավասար է 28 սմ: Գտի՛ր քառակուսու պարագիծը: Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը:
1) 14 սմ
2) 56 սմ
3) 112 սմ
4) 196 սմ
10. Դի՛ր փակագծերն այնպես, որ ստացվի հավասարություն:
3200 : 40 + 20 x 8 = 800
11. Կռահի՛ր օրինաչափությունը և տրված թվերից հետո ավելացրո՛ւ ևս մեկ թիվ:
1, 5, 10, 16, …. :
Պարապմունք 69
26.02.2020
Առաջադրանքներ
- Միևնույն կետից հակառակ ուղղություններով շարժվեցին երկու ավտոմեքենա: Առաջինի արագությունը 60 կմ/ժ էր, երկրորդինը՝ 30 կմ/ժ –ով ավելի: Որքա՞ն կլինի նրանց միջև հեռավորությունը շարժվելուց 2 ժամ հետո:
- Արտահայտի՛ր նշված միավորներով
- 840 ր = * ժ
- 8000 ր = * ժ * ր
- 74 ժ = * օր * ժ
- 216 տարի = * դար * տարի
- Կատարի՛ր մնացորդով բաժանում
- 16 : 6 =
- 25 : 3 =
- 42 : 11 =
- 124 : 12 =
- 371 : 10 =
- Փակագծե՛ր դիր այնպես, որ ստանաս ճիշտ հավասարություն
- 34 – 3400 : 75 + 25 = 0
- 125 – 125000 : 1540 – 540 = 0
Պարապմունք 68
25.02.2020
Առաջադրանքներ
- Ավտոմեքենան 3 ժամում անցավ 180 կմ: Այդ նույն արագությամբ նա գնաց ևս 2 ժ: Որքա՞ն ճանապարհ անցավ ավտոմեքենան այդ 5 ժամում:
- A վայրից հակադիր ուղղություններով միաժամանակ շարժվեցին երկու հետիոտն: Որքա՞ն կլինի նրանց միջև հեռավորությունը շարժվելուց 30 րոպե հետո, եթե մեկի արագությունը 55 մ/ր է, իսկ մյուսինը՝ 10 մ/ր-ով պակաս:
- Կատարի՛ր գործողությունները
- 24 դմ 8 սմ + 14 դմ 6 սմ – 5 դմ 8 սմ
- 11 ժ 28 ր – 3 ժ 42 ր – 3 ժ 40 ր
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը, եթե a=600
- (3000 – a x 5) : a + 2800
- 7 x (a + a : 5) – 780
Պարապմունք 67
24.02.2020
Թեմա՝ Տարի: Տարեթիվ
2020 թվականի նախորդ տարին 2019 -ն է, դրա հաջորդը՝ 2021 -ը: Այսպես հետ գնալով կհասնենք 1 թվականին: Քրիստոսի ծննդյան տարին համարում են 1 թվականը: Տարիների հաշվարկը կատարում են 1 թվականից: Յուրաքանչյւոր տարվա սկիզբը հունվարի 1 -ն է, իսկ ավարտը՝ դեկտեմբերի 31 -ը:
1 -ից 101 թվականները 1 -ին դարն են:
101 -ից 200 թվականները 2 -րդ դարն են:
201 -ից 300 թվականները 3 -րդ դարն են:
301 -ից 400 թվականները 4 -դր դարն են:
Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է 362 թվականին: Ուրեմն, Մաշտոցը ծնվել է 4 -րդ դարում:
Հայաստանը Քրիստոնեությունը որպես պետական կրոն է հռչակել 301 թվականին:
Ուրեմն, Հայաստանը Քրիստոնեությունը ընդունել է 4 -րդ դարում:
Դարը պարզելու ընդհանուր կանոնը հետևյալն է:
Պարզելու համար, թե ո՞ր դարից է տրված թվականը, պետք է տարեթիվը բաժանել 100 -ի և քանորդին (կամ թերի քանորդին, եթե բաժանումը մնացորդով է) գումարել 1 :
Օրինակ
ա. 2017 թվականը 21 -րդ դարից է:
Իրոք, 2017:100=20(17մն.) :
Մնացորդով բաժանման թերի քանորդը 20 -նն է: Գումարում ենք 1 և ստանում 21
բ. Ո՞ր դարին է պատկանում 1547 թվականը:
Քանի որ 1547:100=15(47մն.) , ապա թերի քանորդը 15 -ն է: Գումարենք 1
Պատասխան՝ 1547 թվականը 16 -րդ դարից է:
Առաջադրանքներ
- «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը ստեղծվել է 1989 թվականին: Քանի՞ տարի հետ կնշենք ստեղծման 35 ամյակը:
- Երևանի Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ Մայր եկեղեցու կառուցումը սկսվել է 1995 թվականին և ավարտվել 2004 թ.: Քանի՞ տարում է կառուցվել եկեղեցին:
- 1991 թվականին հռչակվեց Հայաստանի Հանրապետության անկախությունը: Քանի՞ տարեկան է անկախ Հայաստանի Հանրապետությունը: Ե՞րբ է լրանում ՀՀ-ի անկախության 50-ամյակը:
- Ավտոմեքենան A քաղաքից B-ն հասավ 3 ժամում: Որքա՞ն է քաղաքների միջև հեռավորությունը, եթե ավտոմեքենան առաջին 1 ժամում ընթացել է 60 կմ/ժ արագությամբ, իսկ հաջորդ երկու ժամում՝ 20 կմ/ժ-ով ավելի արագությամբ:
Պարապմունք 66
20.02.2020
Թեմա՝ Ճանապարհ, ժամանակ, արագություն
- Ավտոմեքենան գյուղից քաղաք ճանապարհն անցավ 4 ժամում՝ 60 կմ/ժ արագությամբ: Քանի՞ ժամում նա կանցներ այդ ճանապարհը , եթե ընթանար 20 կմ/ժ-ով ավելի արագությամբ:
- Միմյանցից 450 կմ հեռավորության վրա գտնվող երկու վայրերից միաժամանակ իրար ընդառաջ դուրս եկան երկու ավտոմեքենա և հանդիպեցին 3 ժ հետո: Դրանցից մեկի արագությունը 80 կմ/ժ էր: Հաշվի՛ր մյուսի արագությունը:
- Կատարի՛ր գործողությունները
-
8 լ 250 մլ + 6 լ 45 մլ + 3 լ 750 մլ
-
5 կմ 250 մ+ 600 մ + 6 կմ 400 մ
Պարապմունք 65
18.02.2020
Թեմա՝ Ճանապարհ, ժամանակ, արագություն
- Գնացքի արագությունը 85 կմ/ժ է: 4 ժամում քանի՞ կմ ճանապարհ կանցնի այն:
- Կովը 1 օրում ուտում է 20 կգ խոտ: Որքա՞ն խոտ է անհրաժեշտ՝ 5 կովի 1 շաբաթ կերակրելու համար:
- Ծորակից 1 ժամում հոսում է 240 լ ջուր: Քանի՞ ժամում կլցվի 2880 լ տարողությամբ ջրավազանն այդ ծորակով:
- Արտագրի՛ր և լրացրո՛ւ բաց թողնված թվերն ( # ) ու թվանշանները ( * ):
- 3000 + # + # + 5 = * 16 *
- # x 10000 + # x 10 + 2 x 1 =3 ** 5 *
Պարապմունք 64
17.02.2020
Թեմա՝ Ճանապարհ, ժամանակ, արագություն
- Հեծանվորդը 1 ժամում անցնում է 20 կմ:
- Քանի՞ կմ նա կանցնի 2 ժամում:
- 80 կմ ճանապարհը որքա՞ն ժամանակում կանցնի, եթե 40 կմ անցնելուց հետո 1 ժամ հանգստանա:
- Ավտոմեքենան քանի՞ կիլոմետր կանցնի 4 ժամում, եթե նա շարժվի հաստատուն՝ 70 կմ/ժ արագությամբ:
- Ավտոմեքենան 80 կմ/ժ արագությամբ A քաղաքից մեկնեց 400 կմ հեռավորության վրա գտնվող B քաղաքը: A քաղաքից դուրս գալուց 3 ժ հետո որքա՞ն կլինի նրա հեռավորությունը B քաղաքից:
- A վայրից հակադիր ուղղություններով միաժամանակ շարժվեցին երկու ավտոմեքենա : Որքա՞ն կլինի նրանց միջև հեռավորությունը շարժվելուց 2 ժ հետո, եթե մեքենաներից մեկի արագությունը 60 կմ/ժ է, իսկ մյուսինը՝ 75 կմ/ժ:
Պարապմունք 62
13.02.2020
Թեմա՝ Ամփոփիչ առաջադրանքներ
- Ստուգի՛ր՝ ճիշտ է արդյոք կատարվել բաժանումը:
- 203 : 5 = 40 ( 3 մն. )
- 203 : 5 = 4 ( 3 մն.)
- 203 : 10 = 20 ( 3 մն. )
- Արտահայտի՛ր նշված միավորներով
- 67 դմ = * մ * դմ
- 6734 մ = * կմ * մ
- 6005 մլ = * լ * մլ
- 2304 մլ = * լ * մլ
- 725 ր = * ժ * ր
- 3601 ր = * ժ * ր
- Ընտրի՛ր այն թվերը, որոնք պատիկ են 5-ին:
124, 390, 2058, 52,585, 260, 6, 3200, 324, 185, 4, 506, 2902, 8, 442,334,425, 2256, 2055, 2380
- A վայրից հակադիր ուղղություններով շարժվեցին երկու ավտոմեքենա : Շարժվելուց որոշ ժամանակ անց առաջինն անցել էր 120 կմ, իսկ երկրորդը 15 կմ-ով պակաս: Այդ պահին որքա՞ն էր նրանց միջև հեռավորությունը:
Պարապմունք 61
11.02.2020
Թեմա՝ 2-ի բաժանելիության հայտանիշը
Բոլոր զույգ թվերը առանց մնացորդի բաժանվում են 2-ի:
Բոլոր զույգ թվերը 2-ի պատիկ են:
- Ընտրի՛ր այն արտահայտությունները, որոնց արժեքը պատիկ է 2-ի:
- 326 + 24
- 1562 – 28
- 1575 – 24 – 24
- 2 x 277 – 211
- 4527 – 106 – 101
- 2 x 251
- Հետևելով օրինակին՝ կատարի՛ր բաժանում և ստուգի՛ր արդյունքը:
Օր. 248 : 5 = 49 ( 3 մն. )
Ստ. 49 x 5 + 3 = 248
- 2090 : 2 =
- 2794 : 5 =
- 375 : 10 =
- 370 : 10 =
- Աննան 24 ձվի համար վճարեց 640 դրամով ավելի, քան Անին՝ 16 ձվի համար: Որքա՞ն վճարեց նրանցից յուրաքանչյուրը:
- Լրացուցիչ խնդիր:
Արայի մոտ կա 500 և 200 դրամանոց ընդհանուր թվով 25 մետաղադրամ: Այդ մետաղադրամների ընդհանուր գումարը 9200 դրամ է: Արան քանի՞ 500 և քանի 200 դրամանոց մետաղադրամ ունի:
Պարապմունք 60
10.02.2020
Թեմա՝ Զույգ և կենտ թվեր
1, 3, 5, 7, 9 թվանշանները կենտ են, քանի որ չեն բաժանվում 2 -ի:
2, 4, 6, 8, 10 թվանշանները զույգ են, քանի որ բաժանվում են 2 -ի:
- Հետևյալ թվերից որո՞նք են զույգ և որո՞նք կենտ
1, 7, 12, 14, 23, 69, 58, 17, 256, 4700, 5810, 257, 149, 2500, 777, 1416, 152478, 3347850
- Ստուգի՛ր՝ ճիշտ է արդյոք կատարվել բաժանումը:
- 2012 : 2 = 1039 (1 մն.)
- 5020 : 100 = 5 (20 մն. )
- Կատարի՛ր գործողությունները
- 42 դմ 7 սմ + 5 դմ 8 սմ
- 22 տ 210 կգ + 2 տ 880 կգ
- 12 ժ 20 ր – 2 ժ 40 ր
- Ի՞նչ թիվ պետք է լինի աստղանիշի փոխարեն, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն
- 3360 : * = 105
- 3232 = * : 52
- 22004 = 11233 + *
- * — 215 = 48001
- Երկու թվերի գումարը 560 է: Այդ թվերից մեկը մյուսից փոքր է 6 անգամ: Որո՞նք են այդ թվերը:
Պարապմունք 59
06.02.2020
Թեմա՝ 5-ի բաժանելիության հայտանիշները
- Ընտրի՛ր այն արտահայտությունները, որոնց արժեքները պատիկ են 5-ին:
- 3036-321
- 3326-196+214
- 2222-233+766
- 5555-55-2570
- Տրված թվերը ներկայացրու՛ կարգային գումարելիների գումարի տեսքով: Այդ թվերից ո՞րն է 5-ի բաժանվում առանց մնացորդի:
3285, 4789, 250, 147, 360
- Արկղում կա 5 անգամ ավելի խաղող, քան զամբյուղում: Որքա՞ն խաղող կա դրանցից յուրաքանչյուրում, եթե արկղում ու զամբյուղում միասին կա 60 կգ:
- Լրացրու՛ բաց թողնված թվերն (#) ու թվանշանները (*)
- 20000 + # + # + 5 =*301*
- # x 100000 + # x 100 + 2 = 3**2**
- Կատարի՛ր գործողությունները
9 օր 4 ժ 25 ր + 3 օր 21 ժ 60 ր =
12 տ 3 ց 150 կգ + 4 տ 8000 կգ =
Պարապմունք 57
04.02.2020
Թեմա՝ 10-ի, 100-ի, 1000-ի բաժանելիության հայտանիշները
- Գրի՛ր երեքական թիվ, որոնք.
Ա) առանց մնացորդի բաժանվեն 10-ի
Բ) առանց մնացորդի բաժանվեն 100-ի
Գ) առանց մնացորդի բաժանվեն 1000-ի
- 70-ը ներկայացրու՛ այնպիսի երկու գումարելիների գումարի տեսքով, որոնք լինեն 5-ի պատիկ:
- Արտահայտի՛ր նշված միավորներով
- 320 ժ = * օր * ժ
- 452 մմ = * սմ * մմ
- 675 կգ = * ց * կգ
- Կատարի՛ր գործողությունները
- 8 օր 14 ժ + 6 օր 12 ժ
- 24 ժ 15 ր – 6 ժ 17 ր
- 5 ր 40 վ + 7 ր 20 վ
- Երկու մեքենայով շինհրապարակ բերեցին 14 տ ցեմենտ: Առաջինում կար 2 տ-ով ավելի, քան երկրորդում: Որքա՞ն պետք է վճարել նրանցից յուրաքանչյուրին, եթե 1 տ ցեմենտն արժե 47000 դրամ:
Պարապմունք 56
03.02.2020
Թեմա՝ Պատիկ և բաժանարար
- Տրված թվերից ընտրիր 4-ի պատիկները
1, 4, 5, 6, 11, 12, 14, 16, 24, 34, 40, 56,
80, 84, 100, 104
- Յուրաքանչյուր թվի դիմաց գրիր նրան պատիկ 5 հատ թիվ
Օր. 2 – 4, 6, 8, 10, 12,
3-
5-
6-
7-
8-
- Գրի՛ր հետյալ թվերի բոլոր բաժանարարները
Օր. 4-1, 2, 4
12-
15-
30-
47-
- Եթե Աննան իր գնած ժապավենը բաժանի 7 մ երկարությամբ կտորների, կառաջանա 6 կտոր, և կավելանա 2 մ ժապավեն: Քանի՞ մետր ժապավեն է գնել Աննան:
Պարապմունք 55
30.01.2020
Թեմա՝ Առաջադրանքներ մնացորդով և առանց մնացորդի բաժանման վերաբերյալ
- Կատարի՛ր բաժանում և ստուգի՛ր
- 27 : 5
- 279 : 10
- 1564: 1000
- 1589 : 100
2. Կատարի՛ր գործողությունները
- 8 կգ 650 գ + 6 կգ 350 գ
- 5 կգ 870 գ + 7 կգ 430 գ
3. Տիգրանուհին որոշել է օրական կարդալ 12 էջ: Քանի՞ օրում նա կընթերցի 128 էջանոց հեքիաթների ընտրանին: Վերջին օրը նա քանի՞ էջ պիտի կարդա:
4. Միլենան ունի 450 դրամ: Այդ գումարով ամենաշատը քանի՞ տետր նա կարղ է գնել, եթե մեկ տետրն արժե 70 դրամ:
5. Կազմի՛ր մնացորդով բաժանման վերաբերյալ երկու խնդիր և լուծիր:
3-րդ ուսումնական շրջանի մեկնարկ
Պարապմունք 53
23.01.2020
Թեմա՝ Բաժանում մնացորդով
- Բաղադրիչները կլորացրո՛ւ միչև տասնյակներ և կատարի՛ր գործողությունները:
- 438+161
- 549-151
- 291+325+12
- 174+38-102
- Աստղանիշները փոխարինի՛ր գործողության այնպիսի նշաներով, որ ստանաս հավասարությունններ
- 310 * 220 * 180 = 710
- 260 * 260 * 120 = 400
- 115 մ երկարությամբ փողոցում ծառեր էին տնկում: Որոշված էր՝ փողոցի յուրաքանչյուր 15 մ-ի վրա տնկել 8 ծառ: Արդյո՞ք ծառերի քանակը կհերիքի, եթե կա ընդամենը 64 տնկի:
Պարապմունք 52
21.01.2020
Թեմա՝ Բաժանում մնացորդով
- Կատարե՛ք մնացորդով բաժանում
- 8:5
- 16:5
- 17:5
- 36:15
- Վաճառականը, վճարելով 14000 դրամ, գնեց որոշ քանակությամբ բրինձ և հավասարաչափ լցրեց 20 պարկերի մեջ: Ի՞նչ գնով պետք է վաճառի նա մեկ պարկ բրինձը, որպեսզի արդյունքում ունենա 2000 դրամ եկամուտ:
- Ունենալով միայն 8 լ և 3 լ տարողությամբ դատարկ ամաններ, ինչպե՞ս կարելի է ծորակից վերցնել 10 լ ջուր:
- Հաշվի՛ր 24 մմ կողմով ABCD քառակուսին անկյունագծերով բաժանելիս ստացված 4 եռանկյուններից երեքի մակերեսների գումարը:
Պարապմունք 44
12.12.2019
Թեմա՝ Անցածի կրկնություն
- Ի՞նչ թիվ պետք է գրել աստղանիշի փոխարեն, որպեսզի ստացվի հավասարություն.
- 24 : * = 4
- 67 : * = 1
- Կատարի՛ր գործողությունները.
- 25 ց – 61 կգ =
- 72 ց 42 կգ – 65 կգ =
- Արտադրիչներից մեկը ներկայացնելով որպես երկու թվերի գումար՝ հաշվումները կատարե՛ք առավել հարմար եղանակով.
- 11 x 36
- 5 x 92
- Գտի՛ր անհայտ բաղադրիչը
- 4607 — * = 2278
- * — 1248 = 3358
- Հաշվե՛ք առավել հարմար եղանակով.
- 25 x 2 + 25 x 3 + 25 x 5 =
- 32 x 16 + 32 x 4 + 32 x 5 =
- Հաշվի՛ր՝ օգտվելով բազմապատկման զուգորդական հատկությունից.
- 6 x 40 x 5=
- 5 x 20 x 314 =
- Գտե՛ք անհայտ թիվը, որը նշանակված աստղանիշով.
- + 40 = 57
- 83 + * = 83
Պարապմունք 43
10.12.2019
Թեմա՝ Խնդիրներ հեռավորությունը հաշվելու վերաբերյալ
- Երկու թվերի գումարը 1240 է, իսկ տարբերությունը 60: Գտնել այդ թվերը:
- 2 պարկերից առաջինում կար 36 կգ ալյուր: Երբ վաճառողը այդ պարկից 6 կգ այլուր լցրեց երկրորդ պարկի մեջ, ապա պարկերում ալյուրների քանակաները հավասարվեցին: Որքա՞ն ալյուր կար երկրորդ պարկում:
- Լրացրու՛ աղյուսակը
a | 2044 | 64080 |
b | 7 | 80 |
A x b-a:b= |
- Գտնել արտահայտության արժեքը՝ 14+8:2-7=
Պարապմունք 42
09.12.2019
Թեմա՝ Խնդիրներ հեռավորությունը հաշվելու վերաբերյալ
- Արմենն ու Անին ապրում են նույն շենքում: Առավոտյան Արմենն ու Անին միաժամանակ գնացին դպրոց՝ Արմենը ոտքով, իսկ Անին՝ հեծանիվով: Արմենը դպրոց հասավ 27 րոպեում, իսկ Անին 9 րոպեով շուտ: Քանի՞ րոպեում դպրոց հասավ Անին:
- Երկու քաղաքներից իրար ընդառաջ շարժվեցին երկու մեքենա: Երբ նրանք հանդիպեցին, ապա նրանցից մեկն անցել էր 717 կմ, իսկ մյուսը՝ 184 կմ: Որքա՞ն էր հեռավորությունը երկու քաղաքների միջև:
- Ավտոբուսը երեխաներին դպրոցից ճամբար էր տանում: Երբ ավտոբուսն անցավ n կմ, վարորդը նկատեց ճանապարհի ցուցանակը այն մասին, որ մինչև ճամբար մնացել է 79 կմ:
- Քանի՞ կմ էր դպրոցից ճամբար հեռավորությունը:
- Պատասխանում գրիր ստացված արտահայտությունը:
- Նույն կետից նույն ուղղությամբ միաժամանակ շարժվեցին մարզիկն ու հեծանվորդը: Որոշ ժամանակ անց մարզիկը անցել էր 17 կմ, իսկ նրանց միջև հեռավորությունը 8 կմ էր: Քանի՞ կմ էր անցել հեծանվորդը:
- Բեռնատարն անցավ 402 կմ, իսկ մարդատարը նույն ժամանակում անցավ 83 կմ-ով ավելի: Քանի՞ կմ անցավ մարդատարը:
- Երկու ավտոբուս շարժվեցին ավտոկայանից: Առաջինը անցավ 32 կմ և հասավ նպատակակետին: Երկրորդը սկզբում անցավ առաջինից 2 անգամ քիչ ճանապարհ մինչև բենզալցակայանը, լիցքավորվեց, ապա շարունակեց ճանապարհը և անցավ ևս 292 կմ: Քանի՞ կմ անցավ երկրորդ ավտոբուսը:
- Բեռնատարը առաջին օրը անցավ 259 կմ, երկրորդ օրը՝ 111 կմ, իսկ երրորդ օրը նա անցավ առաջին և երկրորդ օրերում անցածից 33 կմ-ով ավելի: Քանի՞ կմ նա անցավ երրորդ օրը:
Պարապմունք 41
05.12.2019
Լրացուցիչ առաջադրանքներ
- Ո՞րն է այն վեցանիշ թիվը, որի տասնավորը 3 է, միավորը՝ 4 , տասհազարավորը՝ 2, մնացած թվանշանները՝ 6։
- Ո՞ր շարքում են թվերը դասավորված նվազման կարգով․
- 1200, 2500, 41010, 52070, 6000
- 3200, 1340, 540, 100, 290
- 3368, 2358, 2321, 101, 15
- 2065, 3112, 4499, 9999, 7885510
3․Ո՞րն է թվի գրության 3-րդ կարգի կարգային միավորը։
Պարապմունք 40
02.12.2019
Թեմա՝ Բաժանում եռանիշ թվի
- Ո՞րն է թվի գրության 5-րդ կարգի կարգային միավորը։
- Ինչպե՞ս կփոխվի երկու թվերի տարբերությունը, եթե նվազելին մեծացնենք 15-ով։
- Քառակուսու մակերեսը 25 քառակաուսի մետր է։ Գտի՛ր քառակուսու կողմը։
- Հաշվիր 2522-2‧320+6։(1+2) արտահայտության արժեքը։
- Երկու պարկում միասին կա 20 կգ շաքարավազ։ Երբ առաջին պարկից 6 կգ լցրեցին երկրորդ պարկի մեջ, պարկերում շաքարավազների քանակը հավասարվեցին։ Քանի՞ կիլոգրամ շաքարավազ կար պարկերից յուրաքանչյուրում։
- Քառակուսու կողմը 3 մ է։ 5 այդպիսի քառակուսիների կպցնելով իրար ստացվել է ուղղանկյուն։ Գտեք այդ ուղղանկյան մակերեսը։
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը 23200։(50+100:2)-2‧110+60։(1+2) ․
- Աստղանիշի փոխարեն գրել համապատասխան թվանշան, որպեսզի ստացված անհավասարությունը ճիշտ լինի՝
49*9<4936։
- Քառակուսու 3 կողմերի գումարը 18 սմ է։ Որքա՞ն է այդ քառակուսու մակերեսը։
Պարապմունք 39
28.11.2019
Թեմա՝ Բաժանում եռանիշ թվի
- Կատարի՛ր բաժանում
- 451200 : 1410 =
- 138930 : 4210 =
- Կատարի՛ր բաժանում և արդյունքը ստուգի՛ր բազմապատկումով
- 4515: 301 =
- 2940 : 245 =
- Գտի՛ր անհայտ բաղադրիչը
- 202 x * =4646
- 25344 = * x 72
- 1002 = * + 5030
- 70486 — * = 5200
- Տիգրանը գնեց 15 կգ ծիրան, իսկ Արան՝ 12 կգ: Արան վճարել է 360 դրամով քիչ. քան Տիգրանը: Նրանցից յուրաքանչյուրը որքա՞ն է վճարել իր գնած ծիրանի համար:
Պարապմունք 37
26.11.2019
Թեմա՝ Կապը թվաբանական գործողությունների միջև
- Կատարի՛ր գումարում և արդյունքը ստուգի՛ր հանումով:
- 3697 + 637 =
- 4566 +233 =
- 4589 + 332 =
- 9999 + 1110 =
- Կատարի՛ր հանում և արդյունքը ստուգի՛ր հանումով:
- 2478 – 369 =
- 5666 – 555 =
- 12369 – 8966 =
- 45777 – 888 =
- Կատարի՛ր բազմապատկում և արդյունքը ստուգի՛ր հանումով:
- 452 x 30 =
- 2300 x 45 =
- Կատարի՛ր բաժանում և արդյունքը ստուգի՛ր բազմապատկումով:
- 1620 : 45 =
- 8125 : 125 =
Պարապմունք 36
25.11.2019
Թեմա՝ Անհայտ բաժանարարի գտնելը
- Մայիսին 1 կգ վարունգն արժեր 2000 դրամ, իսկ 1 կգ լոլիկը՝ 1500 դրամ: Հուլիսին վարունգն էժանացավ 8 ագամ, իսկ լոլիկը՝ 5 անգամ: Էժանացումից հետո որքա՞ն կարժենան 3 կգ վարունգը և 4 կգ լոլիկը միասին:
- Ուղղանկյան պարագիծը 360 սմ է: Երկարությունը 1 մ է: Գտե՛ք ուղղանկյան մակերեսը:
- Համեմատի՛ր.
- 299 մ 8 դմ + 9 դմ և 300 մ + 7 դմ
- 399 մ 1 դմ + 8 դմ և 300 մ + 9 դմ
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը, եթե a=648
- a x 4 – a : 3 =
- 7 x a – a : 9 =
Պարապմունք 35
21.11.2019
Թեմա՝ Անհայտ բաժանարարի գտնելը
- Գտի՛ր անհայտ բաժանարարը
- 48 : * = 6
- 320 : * = 80
- 4140 : * = 18
- Երկու թվերի տարբերությունը 520 է: Հանելին 318-ն է: Գտի՛ր նվազելին և կազմի՛ր հավասարություն:
- Տպարանում տպագրված գրքերը 30-ական փաթեթավորվեցին: Ստացվեց 16 փաթեթ և ավելացավ 20 գիրք: Այդ գրքից քանի՞ օրինակ էր տպագրվել:
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը, եթե a=888
302 + (a – 2604 : 6 ) x 62 =
Պարապմունք 33
19.11.2019
Թեմա՝ Անհայտ բաժանելին գտնելը
- Գտի՛ր անհայտ բաժանելին.
- : 5 = 8500
- 2560 = * :32
- Երկու թվերի գումարը 453 է: Գումարելիներից մեկը 39 է: Գտի՛ր մյուս գումարելին և կազմի՛ր հավասարություն:
- 10000 – (2012 + 6420) – (3580 — 2012)
- Արտադրամասում կաթը շշերի մեջ լցնող հաստոցը 5 րոպեում լցնում է 450 շիշ: Քանի՞ րոպեում այն կլցնի 4500 շիշը:
Պարապմունք 32
18.11.2019
Թեմա՝ Անհայտ արտադրիչ գտնելը
- Գտի՛ր անհայտ արտադրիչը.
- 3715 = 5 x *
- 2460 = 3 x *
- 5082 = * x 42
- Հաշվի՛ր արտադրության արժեքը.
- 32 x (324 — 216) + 5166 : (5423 — 5381)=
- Համեմատի՛ր.
- 35 կմ 900 մ – 750 մ և 35 200 մ- 200 մ
- 82 կմ 600 մ – 550 մ և 82 400 մ – 300 մ
- Եթե մայրիկը Սոնային տա ևս 300 դրամ, ապա Սոնան կունենա այնքան գումար, որքան ունի եղբայրը: Հաշվի՛ր, թե նրանցից յուրաքանչյուր որքա՞ն գումար ունի, եթե նրանք միասին ունեն 2500 դրամ:
Պարապմունք 32
14.11.2019
Թեմա՝ Բաժանման ստուգումը բազմապատկումով
- 3 բեռնատարներ տեղափոխում էին 12 տ 800 կգ ձմերուկ: Առաջինում կար 3 տ 240 կգ, երկրորդում՝ 1 տ 120 կգ ավելի, քան առաջինում: Որքա՞ն ձմերուկ կար երրորդ մեքենայում:
- Սովորողը կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում կարդացելլ է գրքի կեսը։ Քանի՞ էջ կա գրքում։
- Ուշադիր նայե՛ք նկարը և պատասխանեք հարցերին:
- Քանի արշավական է ապրում այս ճամբարում։
- Ե՞րբ են նրանք այստեղ եկել. այսօ՞ր, թե՞ մի քանի օր առաջ։
Ինչո՞վ են եկել։ - Հեռո՞ւ է արդյոք մոտակա բնակավայրը ճամբարից։
- Ո՞ր կողմից է փչում քամին՝ հյուսիսի՞ց, թե՞ հարավից։
- Օրվա ո՞ր ժամային հատվածն է հիմա։
- Ո՞ւր էր գնացել Արան։
- Ո՞վ էր երեկ հերթապահը (տվեք անունը)։
- Այսօր ո՞ր ամսվա ո՞ր օրն է։
Պարապմունք 30
12.11.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման ստուգումը բաժանումով
- Կատարի՛ր բազմապատկումը և արդյունքը ստուգի՛ր բաժանումով:
- 723 x 6 =
- 126 x 90 =
- 811 x 65 =
- 621 x 920 =
- Բաժանումով ստուգի՛ր՝ ճիշտ է արդյոք կատարվել բազմապատկումը:
- 715 x 40 = 28600
- 624 x 42 = 26208
- Կատարի՛ր գործողությունները.
- 12 տարի – 6 ամիս
- 6 դար – 28 տարի
- 5 ժ 12 ր – 52 ր
- 5 տարի 2 ամիս – 8 ամիս
- Հայկուհու և Արմենուհու մտապահված թվերի տարբերությունը 400 է, իսկ գումարը՝ 1000 : Ո՞ր թվերն են մտապահել նրանք:
Պարապմունք 29
11.11.2019
Թեմա՝ Բաժանում երկնիշ թվի
- Գրետան, Աննան ու Լուսինեն ունեն 72 ուլունք: Եթե Գրետան իր ուլունքներից 2-ը, իսկ Աննան 5-ը նվիրեն Լուսինեին, ապա երեքն էլ կունենան հավասար թվով ուլունքներ: Քանի՞ ուլունք ունի նրանցից յուրաքանչյուրը: ( 308 )
- Գտի՛ր անհայտ բաղադրիչը. ( 425 )
- * : 7 = 1384
- 3700 = * : 4
- 4494 : * = 14
- 32 = 3264 : *
- Գտի՛ր օրինաչափությունը և լրացրու՛ աղյուսակը: ( 446 ա )
212 |
||
200 |
||
188 |
255 |
Պարապմունք 28
07.11.2019
Թեմա՝ Բաժանում երկնիշ թվի
- Կատարի՛ր բաժանում:
- 58500 : 25 =
- 1472 : 23 =
- 4590 : 45 =
- 19965 : 33 =
- Կատարի՛ր գործողությունները.
- 12 մ – 6 դ =
- 62 մ 12 սմ – 28 սմ =
- 5 կմ – 5 մ =
- 12 մ 2 դմ – 8 դմ =
- 50 մ երկարությամբ մետաղալարի փաթեթն արժե 7500 դրամ: Որքա՞ն պետք է վճարել այդ լարից 24 մ գնելու համար:
Պարապմունք 27
05.11.2019
Թեմա՝ Բազմանիշ թվի բազմապատկումը եռանիշ թվով
- Երեք պահեստներում կար 540 պարկ ալյուր: Երբ I-ից 20 պարկ տեղափոխեցին II և 15 պարկ՝ III պահեստ, պահեստներում ալյուրի քանակները հավասարվեցին: Քանի՞ պարկ ալյուր կար յուրաքանչյուր պահեստում:
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը
- 2 x 2 x 2 x 99 x 5 x 5 x 5 =
- 40 x 90 x 50 =
- 88 x (53 x 16 – 48 x 12) — (7922 — 1188)
- Աստղանիշը փոխարինի՛ր այնպիսի թվանշանով, որ ստանաս ճշմարիտ հավասարություն:
567 < 5 * 5
60812 < 60 * 05
123178 > 123 * 78
7614 > 76 * 4
Պարապմունք 26
04.11.2019
Թեմա՝ Բազմանիշ թվի բազմապատկումը եռանիշ թվով
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը(286 գ,դ)
- 548 x 66 =
- 555 x 555 =
- 642 x 704 =
- 6060 : 6 =
- 9018 : 9 =
- 6018 : 3 =
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը. (287 բ)
( 153 x 126 – 58 x 24 ) – ( 8000 – 3547 ) =
- Կատարի՛ր գործողությունները. (288 բ)
- 25 ց – 61 կգ =
- 72 ց 42 կգ – 65 կգ =
- 5 տ – 5 կգ =
- 22 տ 2 ց – 8 ց =
- Երեք պարկերից I-ում կար 200 կոնֆետ: Երբ I- ից 20 կոնֆետ լցրին II-ի մեջ, 10-ը՝ III-ի մեջ, պարկերում կոնֆետների քանակաները հավասարվեցին: Քանի՞ կոնֆետ կար երկրորոդ և երրոդ պարկերում: (290 բ)
Պարապմունք 25
23.10.2019
Թեմա՝ Հանման ստուգումը գումարումով
- Կատարիր հանումը և արդյունքը ստուգի՛ր գումարումով
- 672 – 672
- 90126 – 9008
- Գումարումով ստուգի՛ր ճիշտ է արդյոք կատարվել հանումը.
- 90000 – 7777 = 82223
- 71587 – 42786 = 28801
- Գտի՛ր անհայտ գումարելին և կատարի՛ր գումարում.
- * + 348 = 1250
- * + 2436 = 5437
- 467 + * = 6278
- Երեք թվերի գումարը 5418 է: Առաջինը 333-ով մեծ երկրորդից: Երկրորդը 444-ով փոքր է երրորդից: Որո՞նք են այդ թվերը:
Պարապմունք 24
22.10.2019
Թեմա՝ Գումարման ստուգումը հանումով
- Կատարիր գումարումը և արդյունքը ստուգի՛ր հանումով ( 225 բ )
- 672 + 672
- 91826 + 98
- Հանումով ստուգի՛ր, ճիշտ է արդյոք կատարվել գումարումը ( 226 բ )
- 99999 + 555 = 100554
- 250 + 78970 = 79220
3. Գտի՛ր անհայտ բաղադրիչը ( 229 բ, գ )
- 4607 — * = 2278
- * — 1248 = 3358
- 3007 — * = 2085
4. Կարգային գումարելիների գումարը ներկայացնել թվի տեսքով ( 235 բ )
- * x 1000 + * x 100 + 3x 1 = 87 * * *
5. Գնացքը երկու օրում անցավ 1255 կմ ճանապարհ: Երկրորդ օրն այն անցավ 25 կմ-ով պակաս ճանապարհ, քան անցել էր առաջին օրը: Որքա՞ն ճանապարհ է անցել գնացքը երկու օրում: ( 232 ա )
Պարապմունք 23
17.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման հատկությունների համատեղ կիրառումը.
- Երբ առաջին պարկից վերցրին 10 կգ ալյուր, իսկ երկրորդ պարկից՝ 6 կգ, պարկերում ալյուրի քանակները հավասարվեցին: Պարկերում ալյուրների քանակները հավասարեցնելու համար ամենաքիչը, որքա՞ն ալյուր կարելի էր վերցնել: ( 216 բ)
2. Խանութում կար 10 արկղ խնձոր՝ յուրաքանչյուրում 15 կգ կամ 20 կգ: Վաճառողը 20 կիլոգրամանոց արկղերից 5-ական կիլոգրամ վաճառեց: Քանի՞ կիլոգրամ խնձոր վաճառեց նա, եթե խանութում կար 170 կգ խնձոր: ( 217 բ)
3. Արտահայտի՛ր.
Րոպեներով՝
1 ժ 15 ր 120 վ=
7 ժ 8 ր 180 վ =
Ժամով՝
9 օր 14 ժ 60 ր =
1 շաբաթ 6 օր 4 ժ =
Պարապմունք 22
16.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման հատկությունների համատեղ կիրառումը.
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը, եթե a = 5 : ( 212 գ )
- 22 x a x 0
- 218 x 0 x a
- 200 x 17 x a
- Արտահայտի՛ր նշված միավորներով: ( 213 գ)
- 7 կգ = * գրամ
- 2 տ 2 ց = * կգ
- 6 տ 8 ց 7 կգ = կգ
- 6 կմ 300 մ = * դմ
- 5 օր 18 ժ 18 ր = * ր
- Համեմատի՛ր: ( 214 բ)
- 3547 և 3506
- 4527 և 32506
- 425136 և 425136
Պարապմունք 20
15.10.2019
Թեմա՝ Գումարման հատկությունների համատեղ կիրառումը
- Հաշվի՛ր օգտվելով գումարման հատկություններից
- 24+48+6
- 80+320+332
- 170+30+193
- 99 + 999 + 9999 + 1 + 1 + 1
- 17 + 18 +19 +20 + 21 + 22 + 23
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը
427400 : ( 4 x 50 ) – ( 34 x 66 – 345 ) : 3 =
- Երեք արկղում միասին կա 135 կգ խնձոր: Առաջինում կա 15 կգ ավելի, քան երրորդում, իսկ երկրորդում՝ 12 կգ ավելի, քան երրորդում: Որքա՞ն խնձոր կա յուրաքանչյուր արկղում:
Պարապմունք 19
10.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման զուգորդական հատկություն
- 2 պարկերից առաջինում կար 27 կգ ալյուր: Երբ վաճառողը այդ պարկից 5 կգ վաճառեց և 3 կգ լցրեց երկրորդի մեջ, ապա պարկերում ալյուրների քանակները հավասարվեցին: Որքա՞ն ալյուր կար երկրորդ պարկում:
- Օգտագործելով բազմապատկման տեղափոխական և զուգորդական օրենքները հաշվե՛ք առավել հարմար եղանակով.
- 11 x 2 x 30 x 5
- 6 x 4 x 5 x 6
- 17 x 8 x 4 x 5
- Հաշվի՛ր:
Պարապմունք 18
09.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման զուգորդական հատկություն
- Հաշվի՛ր՝ օգտվելով բազմապատկման զուգորդական հատկությունից.
- 6 x 40 x 5=
- 5 x 20 x 314 =
- 70 x 50 x 40 =
- 6 x 5 x 6 x 5 x 6 x 5 =
- Վերականգնի՛ր հավասարությունը.
- 2 կմ 350 մ + * = 3 կմ
- 7 կմ 550 մ + * = 10 կմ
- 2 մ 25 սմ * = 3 մ
- 2 սմ 2 մմ + * = 15 սմ
- Դպրոցում սովորում են 450 սովորող: Հաշվե՛ք, թե քանի՞ աղջիկ և քանի՞ տղա է սովորում՝ իմանալով, որ տղաները 12-ով շատ են աղջիկներց:
Պարապմունք՝ 17
08. 10. 2019
Թեմա՝ Գումարման զուգորդական հատկությունը
- Կարենը խաղողի համար վճարեց 450 դրամով ավելի, քան դեղձի համար: Նա որքա՞ն վճարեց մրգերից յուրաքանչյուրի համար, եթե ընդամենը վճարեց 2650 դրամ:
- Երկու թվերից մեկը մյուսից փոքր է 35-ով: Գտի՛ր այդ թվերը գիտենալով, որ դրանց գումարը 435 է:
- Լալայի մտապահված թվից հանելով 45 կստանանք Աննայի մտապահված թիվը: Ո՞րվ թվերն են մտապահել նրանք, եթե այդ թվերի գումարը 2349 է:
Պարապմունք՝ 16
07. 10. 2019
Թեմա՝ Գումարման զուգորդական հատկությունը
- Հաշվել օգտվելով գումարման զուգորդական հատկությունից
330 + 700 + 300 + 15=
4550 + 50 + 395 + 5 =
5440 + 60 + 493 + 7=
- Հաշվիր տրված կողմերով քառանկյան պարագիծը՝ օգտվելով գումարման զուգորդական հատկությունից.
Քառանկյան կողմերն են՝
3 սմ 1 մմ
3 սմ 6 մմ
2 սմ 4 մմ
3 սմ 9 մմ
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը՝
4520 : 4 x 42 – ( 34566 – 1495 : 5)
- Մեծ միավորներից մեկն արտահայտի՛ր փոքր միավորով
45 ր 18 վ
33 մ 6 դմ
32 կգ 50 գ
Պարապմունք 15
03.10.2019
Թեմա՝ Համեմատում
- Համեմատիր.
- 22024 և 22016
- 653231 և 653231
- 85447 և 85457
- 10002 և 100002
- 14789888 և 14798888
- Աստղանիշը փոխարինի՛ր այնպիսի թվանշանով, որ ստանաս ճշմարիտ հավասարությւոն:
- 7412 > 74*4
- 6507 > 65*
- 52785 < 52*15
- 406754 < 406*54
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը:
434000 : ( 3454 + 3546 ) + 35 x (20520 : 60 ) =
- Ավտոմեքենայի բաքի տարողությունը 60 լ է: Բաքում կա 12 լ բենզին: Կբավականացնի՞ արդյոք 20000 դրամը բաքն ամբողջովին բենզին լցնելու համար, եթե 1 լ բենզին արժե 360 դրամ:
Պարապմունք 14
02.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունը
- Կարգային գումարելիների գումարը ներկայացրու թվի տեսքով:
- 2 հազ+ * մ. = ***5
- 4 հազ. + * հ. + 8 մ. = *2**
- Որքանո՞վ կմեծանա 642418 թիվը, եթե նրա գրության հինգերորդ կարգում գրված թվանշանը փոխարինենք 9-ով:
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը.
- 90231-321 x 2
- 82848 – (3425 + 415 : 5)
- (90231 – 321 x 23) – ( 3425 + 415 : 5)
- Արտադրամասում 800 լ մասուրի հյութից որոշ քանակությամբ լցրին 3 լ տարողությամբ տուփերի մեջ, որոնք 5-ական տեղավորելով 40 արկղերի մեջ ուղարկեցին խանութ: Քանի՞ լիտր հյութ մնաց արտադրամասում:
Պարապմունք 13
01.10.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունը
- Մեկ արկղի մեջ տեղավորվում է 9 տեղանոց 20 տուփ ձու: Թռչնաբուծական ընկերությունը խանութ առաքեց այդպիսի 25 արկղ ձու: Մեկ ձվի մեծածախ գինը 60 դրամ է: Հաշվիր, թե ընկերությունը որքա՞ն դրամի ձու խանութ առաքեց:
- Կատարիր գործողությունները
- 250 ց + 618 ց + 50 ց
- 82 ց 42 կգ – 65 ց 5 կգ
- 5 տ 385 կգ + 12 տ 615 կգ
- 12 տ 2 ց + 6 տ 5 ց + 8 ց
3. Հավասարակողմ եռանկյան պարագիծը 36 սմ է:
- Հաշվիր այն քառակուսու մակերեսը, որի պարագիծը հավասար է այդ եռանկյան պարագծին:
- Հաշվիր այն հավասարակողմ հնգակյան պարագիծը, որի կողմը հավասար է այդ եռանկյան կողմին:
Պարապմունք 13
30.09.2019
Թեմա՝ Բազմապատկման տեղափոխական հատկությունը
Արտադրիչների տեղափոխությունից արտադրյալը չի փոխվում
- Հաշվիր օգտվելով բազմապատկման տեղափոխական հատկությունից
Ա. 50 x 42 x 40=
Բ. 40 x 48 x 25=
Գ. 40 x 70 x 50=
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը, եթե a=80, b=50
a x 2 x 90 x b=
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը.
Ա) 3265:5+(9324-8872)x7
Բ) 3264 : ( 160 : 20) : 8
- Եթե Տիգրանի մտապահված թիվը մեծացնենք 4 անգամ, կստանանք մի թիվ, որը 5-ի քառապատիկից մեծ է 3 անգամ: Ո՞ր թիվն է մտապահել նա:
Պարապմունք 12
26.09.2019
Թեմա՝ Գումարման տեղափոխական հատկությունը
- Հաշվի՛ր՝ օգտվելով գումարման տեղափոխական հատկությունից:
12500 + 148+2500+52=
1526+1780+474+220=
- Հաշվիր ուղղանկյան պարագիծը և մակերեսը եթե նրա կողմերից մեկը 48 մմ է, իսկ մյուսը 18 մմ-ով մեծ է այդ կողմից:
- Փակագծե՛ր դիր այնպես, որ ստանաս ճշմարիտ հավասարություն:
2400 : 40+20 x 5 – 400=0
4500 : 90 – 40 x 7 — 630=0
- Եթե Աննայի մտապահված թվից հանենք 20, իսկ Սոնայի մտապահված թվին գումարենք 40, կստանանք հավասար թվեր: Որքանո՞վ է Աննայի մտապահված թիվը մեծ Սոնայի մտապահված թվից: Բե՛ր օրինակներ:
Պարապմունք 11
25.09.2019
Թեմա՝ Գումարման գործողության տեղափոխական հատկությունը
- Հաշվի՛ր՝ օգտվելով գումարման տեղափոխական հատկությունից:
796+200+4+450=
38000+6550+2000=
42300+142+2000+700=
750+20+880+250=
- Կատարի՛ր գործողությունները:
30 կմ + 352 կմ + 170 կմ =
8 կմ 420 մ – 6 կմ 420 մ
5 կմ 385 մ + 7 կմ 615 մ=
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը, եթե a=4200:
Ա. 72 x ( a – 3500 ) : 6 =
Բ. a x ( a – 4160) : 70 =
Պարապմունք 10
24.09.2019
Թեմա՝ Փակագծեր պարունակող արտահայտություններ
- Հաշվել արտահայտության արժեքը
125+150:30 x (185 + 48:8) – 21=
- Վարպետը 300 լ խաղողի հյութից լցրեց 2 լ տարողությամբ 75 շիշ: Մնացած հյութը նա լցրեց 3 լիտրանոց շշերի մեջ: Քանի՞ 3 լիտրանոց շիշ օգտագործեց նա:
- Հետևյալ թվերը ներակայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
158790, 258, 100025
Պարապմունք 9
23.09.2019
Թեմա՝ Փակագծեր պարունակող արտահայտություններ
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը:
Ա. 324216- (4300-1200):5
Բ. 2154-55 x (42240 : 60-704)
- Հաշվի՛ր:
Ա. 8452 x 62 =
Բ. 1180 x 340=
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը, եթե a = 3400:
Ա. 5642 x ( a – 3300)
Բ. 9999 : ( a – 3391)
- Փակագծեր դիր այնպես, որ ստանաս ճշմարիտ հավասարություն:
Ա. 600-600-500×5=100
Բ. 600-300-500 : 5 = 400
Պարապմունք 8
19.09.2019
Թեմա՝ Տարբեր կարգի գործողությունների պարունակող արտահայտություններ
- Հաշվի՛ր արտահայտության արժեքը
1258+140:70+50x 3-36=
- Հայկը գնեց 3 կգ տավարի միս, 2 կգ հավի միս, 1 կգ երշիկ և վճարեց 20000 դրամանոց մեկ թղթադրամ: Որքա՞ն պետք է վաճառողը վերադարձնի նրան:
Անվանումը | 1 կգ-ի արժեքը |
Տավարի միս | 2500 դրամ |
Խոզի միս | 3500 դրամ |
Հավի միս | 1800 դրամ |
Երշիկ | 1200 դրամ |
- Փորձիր կռահել, թե որ թիվը պետք է գրված լինի դատարկ վանդակում.
125 | 100 | 75 |
188 | 12 |
- Գրքի և գրչի գների տարբերությունը 680 դրամ է: Որքա՞ն արժե գիրքը, եթե գրիչն արժե 120 դրամ:
Պարապունք 7
18.09.2019
Թեմա՝ Տարբեր կարգի գործողությունների պարունակող արտահայտություններ
Օր. 2458+2476 : 4 – 236 x 5 = 1897
1) 2476:4=619
2)236 x 5 = 1180
3) 2458 + 619=3077
4) 3077- 1180=1897
- Հաշվի՛ր
2539+724 x 7=
4078 x 7 -204 : 6+ 777 : 3=
- Հաշվիր արտահայտության արժեքը, եթե a=648
7 x a – a : 9=
- Թվերը ներկայացրու երկու հավասար արտադրիչների արտադրյալի տեսքով:
1, 4, 9, 16, 25, 36, 49, 64, 81, 100
- Արտահայտիր նշված միավորներով՝
7 ր 14 վ = * վ
6 օր 12 ժ = * ժ
9 տարի 10 ամիս = * ամիս
12 դար 64 տարի = * տարի
Պարապմունք 6
17.09.2019
Թեմա՝ Գործողությունների կատարման կարգը արտահայտության արժեքը հաշվելիս
- Արտահայտեք սմ-ով
14 սմ 60 մմ =
78 մ 15 սմ=
Կատարե՛ք գումարում.
51 սմ 7 մմ + 4 սմ 13 մմ=
14 կմ + 2500 մ + 500 մ =
- Սոնան շաբաթվա առաջին երեք օրերին կարդաց օրական 25 էջ, կիրակի օրը՝ 29 էջ, իսկ մյուս օրերին 40-ական էջ: Քանի՞ էջից է կազմված այդ գիրքը:
- Հաշվել արտահայտության արժեքը.
14 x 2+150: 5-23=
- Գտնել օրինաչափությունը և գրել ևս երկու անդամ
15, 37, 81, 169,…
Պարապմունք 5
16.09.2019
Թեմա՝ Գործողությունների կատարման կարգը արտահայտության արժեքը հաշվելիս
- Հաշվիր
Բ) 8592-657+124567-7025=
5100:5x 40:20=
33600:60:70×22=
- Արտահայտի՛ր
Սանտիմետրով
5 մ
35 դմ
25մ 7 սմ
4 մ 5 դմ 6 սմ
Մետրով
5 կմ
23 կմ 235 մ
318 կմ 16 մ
400 կմ 4 մ
3.Երկու արկղում կար հավասար քանակությամբ խնձոր: Երբ առաջինի կեսը վաճառեցին, այնտեղ մնաց 12 կգ-ով քիչ, քան երկրորդում: Քանի՞ կիլոգրամ խնձոր կար յուրաքանչյուր արկղում նախքան վաճառելը:
Պարապմունք 4
12.09.2019
Թեմա՝ Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով:
-
- Հետյալ թվերը ներկայացրու կարգային գումարելիների գումարի տեսքով
14707, 15694, 671000
- Կարգային գումարելիների գումարը գրի առ թվի տեսքով: 60000+2000+50+5 4×100000+ 3 x 100 + 2 x 1 6 հազ + 3 հ.+8 մ.
- Որքանո՞վ կփոքրանա 434581 թիվը, եթե նրա գրության հազարավորը փոխարինենք 0-ով:
- Առաջին ծորակով 1 ժամում ջրավազան կարող է լցվել 1450 լ ջուր, իսկ երկրորդով 2 անգամ պակաս: Որքա՞ն ջուր կարող է ջրավազան լցվել 1 ժամում երկու ծորակներով միաժամանակ:
Պարապմունք 3
11.09.2019
Թեմա՝ Կարգային միավոր
1.Գրիր այն թիվը, որը պարունակում է միայն
Ա) II կարգում՝ 8 կարգային միավոր, IV կարգում՝ 9 կարգայի միավոր, V կարգում 6 կարգային միավոր
Բ) I կարգում՝ 1 կարգային միավոր, III կարգում՝ 8 կարգային միավոր, VI կարգում՝ 4 կարգային միավոր
- Գրիր այն վեցանիշ թիվը, որի միավորը 0 է, հազարավորը՝ 4, հարյուրավորը՝ 5, իսկ մյուս բոլոր թվանշանները 3:
3. Կազմիր արտահայտությունը և գտի՛ր.
- 560 և 70 թվերի քանորդը
- 560-ից 120-ով փոքր թիվը
- 990 և 2-ի արտադրյալը
- «Առեղծվածների թանգարանը» գիրքն արժե 2100 դրամ: Այն 2 անգամ էժան է «Արտասահմանյան հեքիաթներ» գրքից: Հաշվի՛ր, թե որքան պետք է վճարել այդ երկու գրքերը գնելու համար:
Պարապմունք 2.
10.09.2019
Թիվ և նրա բնութագրումը:
1.
2.
3.
Պարապմունք 1.
09.09.2019
Այսօրվա մեր նյութը թիվն էր և նրա բնութագրումը:
1. Պատասխանել հարցերին:
241789
Քանի՞ նիշ ունի:
Քանի՞ իրարից տարբեր թվանշանններով է գրված:
Քանի՞ հարյուր հազարյակ, տաս հազարյակ, հարյուրյակ, տասնյակ և միավոր է պարունակում:
2. Արտագրի՛ր՝ աստղանիշի փոխարեն տեղադրելով համապատասխան թվանշան:
3. Արմենը 4 կգ դեղձ գնելու համար վճարեց 1200 դրամ, իսկ Անին 3 կգ ձմերուկ գնելու համար 4 անգամ պակաս: Ինչքա՞ն արժի դեղձի և ձմերուկի 1 կգ-երը: