Ջոկատի անվանումը ՝ «Մաթեմատիկների կամ չափագրողներ» ջոկատ
Նախագծային ուսուցման ուսումնական ճամբարի ժամանակահատված՝ հունվարի 11-31
Աշխատակարգ․
08։00-ից՝ Ուսումնական երթուղիներով սովորողների երթը դպրոց
09։00-09։30՝ Ճամբարային ընդհանուր պարապմունք վերնատանը
09:30-11:50՝ նախագծային գործունեություն՝ աշխատանք նախագծերի տեսական մասի վրա, քննարկում
11։50-13։00 Ճամբարային գործունեություն՝ նախագծերի գործնական մասի կատարում և քայլք
Եռօրյա ճամբար․ «Ձնե քանդակներ Արատեսում»՝ հունվարի 15-17
Ջոկատի մասնակցիները՝ 4-րդ, 5-րդ դասարանների սովորողներ
Գործունեության բնութագիրը՝ սովորողների հետ կքննարկենք մաթեմատիկական հետաքրքրաշարժ խնդիրներ, տրամաբանական խնդիրներ, կկազմենք մաթեմատիկական խաչբառներ: Այն սովորողները, որոնք առաջին շաբաթում իրենց չեն դրսևորի այնպես, ինչպես մյուսները, ապա կհեռացնվեն ջոկատի կազմից: Սովորողների հետ կքայլենք նաև Կրթական պարտեզով, կլուսանկարենք ձմեռային Բանգլադեշը և այլն: Նաև մի կարևոր աշխատանք կկատարենք՝ ամեն օր լդիտարկենք դպրոցի տարբեր մասերում տեղադրված ջերմաչափի ցուցմունքները, կհանենք միջին ջերմաստիճան: Հունվարի 15-17-ին ՝ ջոկատի կազմից ցանկացողների հետ եռօրյա ճամբորդության կմեկնենք Արատեսի դպրական կենտրոն, որտեղ կստեղծենք ձնե քանդակներ, կխաղանք ձմեռային մարզական խաղեր՝ դահուկ, սահնակ, ձնագնդի:
Նախագծերը՝
Հունվարի 11-15՝ Ուսուցողական խաղեր
Հունվարի՝ 18-22՝ Մակերեսի «երեսը»
Հունվարի՝ 25-29՝ սովորող-սովորեցնող
Կշարունակենք այս նախագիծը ևս
Լուսաբանումը՝ լուսաբանումը սովորողները կատարում են իրենց բլոգներում և վերջում ամփոփ հաշվետվություն ներկայացնում: