Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 9-նոյեմբերի 25
Մասնակիցներ՝ 4-րդ, 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝
- Սովորողները ուսումնասիրեն Մխիթար Սեբաստացու կյանքը և «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը մաթեմատիկայի տեսանկյունից
- Կրթահամալիրի վերաբերյալ սովորողների կողմից խնդիրների կազմում ու լուծում
- Ծանոթացում թվերի հնամենի եղանակին և դրա միջոցով խաչբառերի կազմում ու լուծում
- Ստեղածագործական ու տրամաբանական մտքի զարգացում
- Սովորողների մոտ զարգացնել որոնողական ու հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ
- 4-5-րդ դասարանի սովորողները կծանոթանան թվերի հնամենի եղանակին ու դրա միջոցով կկազմեն խաչբառեր։ Սովորողները կկազմեն նաև խնդիրներ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի վերաբերյալ։
- 6-րդ դասարանի սովորողները կամրապնդեն ու կկիրառեն տոկոսի, մասերի, հարաբերությունների, թվաբանական միջինի, դիագրամների վերաբերյալ իրենց գիտելիքները։
Ընթացքը՝
4-րդ, 5-րդ, 6-րդ դասարանի սովորողները պետք է պարզեն՝
- Քանի՞ տարի է ապրել Մխիթար Սեբաստացին։ Սովորողները պետք է այն ներկայացնեն թվերի գրառման հնամենի եղանակով։
- Այս տարի Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան ո՞ր ամյակն է լրանում։ Սովորողները պետք է ներկայացնեն այն թվերի գրառման հնամենի եղանակով։
- Քանի՞ տարի է անցել Մխիթար Սեբաստացու մահվան տարելիցից, արտահայտել դարով ու տարով։ Սովորողները պետք է այն ներկայացնեն թվերի գրառման հնամենի եղանակով։
- Այս տարի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հիմնադրման քանի՞ ամյակն է լրանում։
- Քանի՞ սովորող է սովորում Արևմտյան դպրոցում։ 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները Արևմտյան դպրոցի սովորողների ո՞ր մասն են կազմում։
- Քանի՞ սովորող կա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում
- Արևմտյան դպրոցում սովորողները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի սովորողների ո՞ր մասն են կազմում։
- Սովորողների կողմից ձեռք բերված տեղեկությունները ներկայացնել հետաքրքիր խնդրների տեսքով։
- Քանի՞ սովորող է սովորում Միջին դպրոցի 6․4-րդ դասարաններում, 6․4 դասարանի սովորողները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի սովորողների ո՞ր մասը և քանի՞ տոկսոն են կազմում։
- «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի յուրաքանչյուր ճյուղում եղած սովորողների քանակը ներկայացնել դիագրամների տեսքով, կատարել վիճակագրական տվյալների վերլուծություն
- Պարզել 2018-2019 թվականին Արևմտյան դպրոցի գազի, հոսանքի, ջրի ծախսերը, տվյալները ներկայացնել դիագրամների տեսքով։
- Սովորողների կողմից խնդիրների, խաչբառի կազմում ու լուծում
- Ռադիոնյութի պատրաստում
Արդյունքը՝
- «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի վերաբերյալ սովորողների կողմից խնդիրների, խաչբառի կազմում և ու լուծում
- Սովորողների կազմած խնդիրների և խաչբառերի տեղադրում իրենց բլոգներում
Նախագծի աղբյուրը Գրետա Բակունցի բլոգ
Արդյունքներ՝