Սովորող-սովորեցնող նախագիծ կրտսեր դպրոցում

Նախագծի իրականացման ժամանակը՝   սեպտեմբերի 1-9

Մասնակիցներ՝ 4-1, 5-1, 5-2, 5-3 դասարանների սովորողներ

Նպատակը՝

  • Համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
  • Նոր ընդունված սովորողների կողմից մաթեմատիկայի դասի համար անհրաժեշտ ծրագրերի յուրացում, գործիքների ծանոթացում
  • Տեխնիկական միջոցներից օգտվելու դժվարությունների հաղթահարում
  • Հայատառ մուտքագրելու ուսուցում
  • Սովորողների կողմից ունեցած և ձեռք բերված գիտելիքների ամրապնդում-փոխանցում
  • Մաթեմատիկակկան գեղեցիկը տեսնելու կարողություն
  • Ամառային մաթեմատիկական ֆլեշմոբերի առաջադրանքների լուծում և քննարկում
    Նախագծի ընթացքը
  • 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողները իրենց դասարան ընդունված նոր դասընկերներին կսովորեցնեն այն ծրագրերը, որոնք անհրաժեշտ են մաթեմատիկայի դասընթացի կազմակերպման և իրականացման համար:

    Արդյունքը՝
  • Սովորողների միջև համագործակցային կարողությունների ձևավորում և զարգացում
  •  Նոր ընդունված սովորողի կողմից՝
  • Word-ով մաթեմատիկական տեքստի, աղյուսակների և սիմվոլների գործածում, օնլայն word-ով աշխատելու հմտությունների փոխանցում և յուրացում
  • word ֆայլը pdf ֆայլի վերածում և տեղադրում բլոգում
  • Google դիսկում անհրաժեշտ նյութի տեղադրում։ Սովորողը կսովորի նաև հղումը տեղադրել բլոգում։
  • Quizzes ուսումնական խաղ-վիկտորինա ծրագրի ուսուցում։
  • Տեսադասի և տեսաֆիլմի պատրաստում։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s