Հանրակրթական Դիջիթեքը թվային, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուսուցման նախագծերի ստուգատես է: Ստուգատեսի նպատակն է ներկայացնել հեղինակային կրթական ծրագրի փորձը թվային, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ուսուցման բնագավառում: Դիջիթեք 2023-ում շեշտադրում ենք՝ 21-րդ դարի համապատասխան գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերում և տարածում:
Կազմակերպիչ՝ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոցներ
Պաշտոնական կայք` edudigitech.mskh.am
Ժամանակահատված՝ հունվարի 9-30-ը:
Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի կրտսեր, միջին և ավագ դպրոցների սովորողներ, Քոլեջի ուսանողներ, Հայաստանյան դպրոցների սովորողներ, ուսուցիչներ, կազմակերպություններ։
Սովորողները, ուսանողները, դասավանդողները
- ներկայացնում են իրենց ձեռքբերումները
- սովորում-սովորեցնում են նոր ծրագրեր, գործիքներ
- մասնակցում են վարպետության պարապմունքների
- հանդիպում են բնագավառի առաջատար մասնագետների հետ
Կազմակերպվում է աշխատարաններով՝ շեշտադրելով հետևյալ բաղադրիչները՝ նախագծային ուղղությունները․
- դիջի ցուցադրությունների, հանդիպումների բաց հարթակներ, ամփոփումներ
- հեղինակային լուսանկարներ
- անհատական, հեղինակային բլոգ
- յուրացրած նոր ուսումնական գործիք, ծրագիր (ուսումնական նախագծի, փաթեթի ներկայացում)
- նոր ուսումնական գործիքի, ծրագրի ուսուցում. ուսումնական բաց պարապմունք ( ծրագրի ուսուցման նախագիծ, սովորեցնող, սովորող)
- վարպետության պարապմունք
- հանդիպում մասնագետի հետ
Ստուգատեսին հայտատուն ներկայանում է`
- մենակ
- խմբով
- ջոկատով
Նպատակը՝
- Թվային, մեդիա տեխնոլոգիաների ստուգատես
- Նոր համագործակցություններ
Խնդիրներ՝
- Ձեռք բերվող տեղեկատվության, գիտելիքների, հմտությունների կիրառելիություն
- Յուրացրած կարողությունների, հմտությունների / թվային տեխնոլոգիաներ/ ներկայացում
- Մեդիա տիրույթում անվտանգ աշխատելու հմտությունների ձեռքբերում, կիրառում
Առաջարկվող դասընթացներ բոլորի համար՝
1-3-րդ դասարաններ՝
- WORD, EXCEL ծրագրեր
- մոնտաժային ծրագրերի անհատական նախագծեր
- Quizzes ծրագրի ուսուցում
- Power Point
- Անհատական նախաձեռնություններ
4-5-րդ դասարաններ
- Quizzes ծրագրի ուսուցում
- Geogebra ծրագրի ուսուցում
- Canva ծրագրի ուսուցում
- Քարտեզագրություն
- Մոնտաժային ծրագրի ուսուցում
- Learning. Apps
- Scratch
- QR կոդի ստեղծում
- Անհատական նախաձեռնություններ
Միջին դպրոց
- Geogebra ծրագրի ուսուցում
- Canva ծրագրի ուսուցում
- Քարտեզագրություն
- Մոնտաժային ծրագրի ուսուցում
- Learning. Apps
- Անհատական նախաձեռություններ
- QR կոդի ստեղծում
- SketchUp
- Illustrator
- Adobe Photoshop
- Java script
- CSS
- HTML
- Արհեստական բանակություն
- Բջջային, վեբ ծրագրավորում
- Թվային միջոցը, ծրագիրը՝ ուսումնական գործիք
Ավագ դպրոց
- Տե՛ս նախագիծը:
Նախադպրոցական կրթություն
- Մուլտֆիլմերի ուսումնասիրություն/ վերլուծություն
- Մանկական խաղերի ուսումնասիրություն/ վերլուծություն
Մասնագիտական ուսուցման ծրագրերերին նեկայացվող պահանջներ
- Ծրագրերը պետք է ունենան անոտացիա
- Պետք է նշված լինի դասընթացի տևողությունը, վայրը, վերջնարդյունքը
- Դասընթացի ծրագրում նշվում է դասընթացի մասնակիցների առավելագույն քանակը